רכבים מכירת רכב יד שניה עכשיו או אחרי המלחמה?

אשר פרידמן

משתמש פעיל
יש לי רכב מעולה, דגם נחשק, פחות מעשור על הכביש, תכננתי למכור אותו כבר בקיץ (משיקולים כלכליים של עלות החזקה מול התועלת שיש לי ממנו), בסוף השארתי עד לאחרי החגים, ואז - מלחמה. כעת השוק ממש בשיתוק ואין כמעט מתעניינים. מי שכן מתעניין, רוצה לשלם הרבה פחות ממחיר השוק. השאלה היא מה דעתכם, האם יש מה לחכות לאחרי המלחמה שהשוק יחזור לקדמותו (אני לא לחוץ בזמן או בכסף, לא אכפת לי לחכות חצי שנה כדי למכור במחיר יותר טוב) , או שהמגמה של הירידה רק תמשיך בגלל מיתון וכדו', וכדאי כבר למכור עכשיו בכמה שמוכנים לשלם עליו?
 

נחשונים

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
תמיד אחרי תקופות שפל יש עלייה גדולה במחיר. אחרי הקורונה מחירי הרכבים עלו בטירוף ורכבים נמכרו (עד היום) במחירים גבוהים מהמחירון, במיוחד דגמים נחשקים.
בנוסף כעת יש להוסיף את העניין של החות'ים התימנים שמשתקים לחלוטין את נמל אילת דרכו מגיעה 90% מאספקת הרכבים ארצה. מה שאומר שהמון העלאות לכביש יתאחרו מאוד - משמעותית או יתבטלו לגמרי. את הלחץ נתחיל להרגיש בסביבות פסח.
המלצתי, אם אינך לחוץ המתן לאביב ומכור.
 

אני יודע

משתמש פעיל
אם יש מחיר טוב (מחיר מחירון או קרוב) תמכור לא שווה את עלות האחזקה מול העליה שתהיה אם תהיה אחר כך
אחרי הקורונה לא היה עליה מה שכן היה מיתון בירידת ערך
 

מ הלוי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עכשיו גם יש מיתון גדול בכמות הרכבים שיוצאים למכירה ביד שניה, לא רק בביקוש.
וזה אומר..
שאחרי המלחמה תהיה גם הצפת רכבים גדולה ביד 2 ...
זה עלול למנוע את עליית המחירים.
 

אשר פרידמן

משתמש פעיל
אם יש מחיר טוב (מחיר מחירון או קרוב) תמכור לא שווה את עלות האחזקה מול העליה שתהיה אם תהיה אחר כך
אחרי הקורונה לא היה עליה מה שכן היה מיתון בירידת ערך
אין סיכוי למחיר מחירון ואפילו לא קרוב לזה, הורדתי כמה אלפים טובים מהמחירון, ועדיין לא מצאתי קונה
 

אורית M

תכנון ועיצוב פנים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
אין סיכוי למחיר מחירון ואפילו לא קרוב לזה, הורדתי כמה אלפים טובים מהמחירון, ועדיין לא מצאתי קונה
יש לי אח שמחפש לקנות רכב יד 2
תכתוב את הפרטים של הרכב (עדיף מאד לצרף גם תמונה) ומחיר
ואני ישאל אותו אם זה רלוונטי בשבילו
 

אשר פרידמן

משתמש פעיל
אשמח לשמוע פרטים על הרכב
הונדה סיוויק הצ'בק החדשה, 2015, 168,000 ק''מ צבע חום- ברונזה, טסט לשנה, ללא תאונות ללא תקלות.
מצרף תמונה
20231222_153743.jpg
 

אשר פרידמן

משתמש פעיל
עוד שאלה למבינים -
הרכב שלי טופל עד שקניתי אותו במוסך מורשה של הונדה (לטענת המוכר), רק שהספר טיפולים לא היה אצלו לכן לא קיבלתי את ההיסטוריה של הרכב, תכלס' כעת אני רוצה להוציא העתק של כל הטיפולים שהרכב עבר.
איפה אני יכול להוציא האם בכל מוסך מורשה של הונדה או רק איפה שהרכב טופל?
כמו''כ יקחו לי על זה כסף, וא''כ כמה?
 

נחשונים

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
זה משתנה מחברה לחברה. יש חברות שאתה יכול לראות אפילו לבד דרך האתר של היבואן איזה טיפולים הרכב עבר, תנסה יכול להיות שגם בהונדה זה ככה (בגוגל, מאיר עסקי רכב). אם לא בד"כ כל מרכז שירות של הונדה יכול להגיד לך וזה בד"כ ללא עלות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה