OR_Design
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
•
יוצרי ai
תחום די מאתגר
מיתוג לנוריה האלופה, בעלת עסק בתחום היופי לאיפור עיניים קבוע.
כמובן שהשלב הראשון היה -
אסטרטגיה ובניית בריף
שלחתי לנוריה שאלונים , וכמובן המשכנו בשיחות
יש לי קובץ וורד עם חמש עמודים שלמים מלאים בטקסט שכתבתי תוך כדי
כמה המון צריך לאסוף מהלקוחות בשלב הזה
כאן עשיתי גם שאלון סקר לנשים כדי לקבל כיוון מסוים
זה הבריף ממש בקצרה, שהגענו אליו בסופו של דבר
מיקוד עסקי: איפור קבוע - גבות וריסים
קהל יעד: נשים בגילאי 20-60 שאוהבות טיפוח ויופי
← נשים בעלות אפשרות כלכלית
← נשים שמחפשות פתרון לאיפור יומיומי,
מעדיפות איפור קבוע ללא מאמץ כולל שבתות וכו'.
ערכי מותג: דיוק, מקצועיות.
יתרון ובידול אסטרטגי: איכות!
מוצרים איכותיים ויקרים ברמה גבוהה שיבטיחו איפור מקצועי שנשאר מדויק כל הזמן.
(וזה חשוב כשיש מתחרות שמשתמשות במוצרים זולים יותר ופחות איכותיים
אצל נוריה הכלללל הכי טוב שיש, והיא סופר מדוייקת ברמות גבוהות!!)
היה מאתגר וכיף גדול!
מצרפת לכם את האופציות הראשונות ששלחתי ללקוחה.
שנורא נורא אהבה, אגב.
אופציה מספר 2:
כשכאן גם הכנסתי בויזואל עיגול בזווית , להדגיש את האיכות של המוצרים.
אופציה מספר 3:
ואופציה רביעית:
רוב הסקיצות היו באמת באותה שפה איפשהוא.
נוריה בעיקרון בחרה את האופציה הראשונה, שהיא באמת מיוחדת.
אבל עדיין היא רצתה שננסה להכניס בויזואל של הלוגו משהו מתחום האיפור הקבוע.
אולי את הכלים שמשתמשים איתם?
ניסיתי לחשוב ולדייק.
באמת צריך פה עוד כיון נוסף.
העט שאיתו עובדים באיפור קבוע, נראה כמו מזרק, או מדחום, או וואט אבר, אבל ממש לא זה ..
ניסיתי המון אופציות, זו עוד אחת
ופסלתי לגמרי את העיפרון הלא אלגנטי הזה.
עד שהגעתי לאופציה הזו , אותה שלחתי לנוריה.
אין ספק. כיוון שונה לגמרי מהראשונה שהיא אהבה.
משלב כאן דיוק של קרני לייזר, כשרק הישרה והמדוייקת מביא לתוצאה מושלמת, וגם - קרני אור, יופי , מזכיר אפילו ריסים וכל העסק
והיה לא קל להחליט ולבחור!!!
בסופו של דבר נוריה החליטה באומץ ממש!! ללכת על האופציה האחרונה
ואני לגמרי בעד ההחלטה שלה
זה כל כך מתחבר לתחום הזה של דיוק, עד כמה חשוב כל מילימטר באיפור קבוע, זה לא משהו שאפשר למחוק עוד שעה,
וזה מאד מאד ייחודי ושונה מלוגואים אחרים שקיימים
זה המיתוג הסופי ב"ה בסיעתא דשמיא ממש
ותודה גדולה לחברותי המעצבות האלופות שעזרו ממש עם המון דיוקים רעיונות וליטושים בכל התהליך הזה
אין כמוכן ♥
מחכים לראות איך פיתחנו את המיתוג הזה לשפה פרסומית?
תגללו להמשך יותר למטה ⬇
מיתוג לנוריה האלופה, בעלת עסק בתחום היופי לאיפור עיניים קבוע.
כמובן שהשלב הראשון היה -
אסטרטגיה ובניית בריף
שלחתי לנוריה שאלונים , וכמובן המשכנו בשיחות
יש לי קובץ וורד עם חמש עמודים שלמים מלאים בטקסט שכתבתי תוך כדי
כמה המון צריך לאסוף מהלקוחות בשלב הזה
כאן עשיתי גם שאלון סקר לנשים כדי לקבל כיוון מסוים
זה הבריף ממש בקצרה, שהגענו אליו בסופו של דבר
מיקוד עסקי: איפור קבוע - גבות וריסים
קהל יעד: נשים בגילאי 20-60 שאוהבות טיפוח ויופי
← נשים בעלות אפשרות כלכלית
← נשים שמחפשות פתרון לאיפור יומיומי,
מעדיפות איפור קבוע ללא מאמץ כולל שבתות וכו'.
ערכי מותג: דיוק, מקצועיות.
יתרון ובידול אסטרטגי: איכות!
מוצרים איכותיים ויקרים ברמה גבוהה שיבטיחו איפור מקצועי שנשאר מדויק כל הזמן.
(וזה חשוב כשיש מתחרות שמשתמשות במוצרים זולים יותר ופחות איכותיים
אצל נוריה הכלללל הכי טוב שיש, והיא סופר מדוייקת ברמות גבוהות!!)
היה מאתגר וכיף גדול!
מצרפת לכם את האופציות הראשונות ששלחתי ללקוחה.
שנורא נורא אהבה, אגב.
אופציה מספר 2:
כשכאן גם הכנסתי בויזואל עיגול בזווית , להדגיש את האיכות של המוצרים.
אופציה מספר 3:
ואופציה רביעית:
רוב הסקיצות היו באמת באותה שפה איפשהוא.
נוריה בעיקרון בחרה את האופציה הראשונה, שהיא באמת מיוחדת.
אבל עדיין היא רצתה שננסה להכניס בויזואל של הלוגו משהו מתחום האיפור הקבוע.
אולי את הכלים שמשתמשים איתם?
ניסיתי לחשוב ולדייק.
באמת צריך פה עוד כיון נוסף.
העט שאיתו עובדים באיפור קבוע, נראה כמו מזרק, או מדחום, או וואט אבר, אבל ממש לא זה ..
ניסיתי המון אופציות, זו עוד אחת
ופסלתי לגמרי את העיפרון הלא אלגנטי הזה.
עד שהגעתי לאופציה הזו , אותה שלחתי לנוריה.
אין ספק. כיוון שונה לגמרי מהראשונה שהיא אהבה.
משלב כאן דיוק של קרני לייזר, כשרק הישרה והמדוייקת מביא לתוצאה מושלמת, וגם - קרני אור, יופי , מזכיר אפילו ריסים וכל העסק
והיה לא קל להחליט ולבחור!!!
בסופו של דבר נוריה החליטה באומץ ממש!! ללכת על האופציה האחרונה
ואני לגמרי בעד ההחלטה שלה
זה כל כך מתחבר לתחום הזה של דיוק, עד כמה חשוב כל מילימטר באיפור קבוע, זה לא משהו שאפשר למחוק עוד שעה,
וזה מאד מאד ייחודי ושונה מלוגואים אחרים שקיימים
זה המיתוג הסופי ב"ה בסיעתא דשמיא ממש
ותודה גדולה לחברותי המעצבות האלופות שעזרו ממש עם המון דיוקים רעיונות וליטושים בכל התהליך הזה
אין כמוכן ♥
מחכים לראות איך פיתחנו את המיתוג הזה לשפה פרסומית?
תגללו להמשך יותר למטה ⬇
נערך לאחרונה ב: