שיתוף מיתוג אחר

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
לפעמים יש משהו קצת מלחיץ כשמגיע אלייך לקוח ורוצה מיתוג לחנות משקפיים, כשבאה קוסמטיקאית שמבקשת מיתוג, או מישהי שהיא מטפלת רגשית שרוצה מודעה שתביא לקוחות.
כשמגיעים אלי בעלי המקצועות האלה, שהשוק מוצף בהם, לפעמים אני מקבלת פיק ברכיים ראשוני - האם אצליח לבנות מיתוג ובידול בתוך השוק העמוס? כזה שייראה, ושיביא לקוחות, והרבה?
ואם כבר מיתגתי לקוח שמציע אותו שירות, האם אצליח להפריד ולהתעלות על עצמי?
ברוך השם, אחרי עבודה, התשובה היא כן.
רואים תוצאות.
אבל זה לא תמיד קל:)

אבל הפעם אני רוצה לשתף בפרויקט מהסוג ההפוך, פרויקט שמעולם לא התעסקתי בו קודם, ותחום שאני משערת שאני היחידה פה, או כמעט היחידה, שנגעה בו:
מיתוג לעסק של מכירות פומביות לחפצי עתיקות: ספרים ישנים, עיתונים היסטוריים, מסמכים מפעם, פיסות עבר (ידעתם שיש מכירות כאלה בכלל?)
כדי למתג עסק כזה צריך להכיר את השוק מהתחלה, ללמוד איך הוא עובד, איפה זירות הפעילות שלו, מי הלקוחות של הדברים האלה, מי המתחרים בשוק, איפה ממוצב העסק. ואז לברור מה מהכלים שיש לי מתאימים יותר ואלו דרכי פעולה לא רלוונטיות.
מרתק, וגם עבודה-עבודה:)
האתגרים:
להתמודד עם זירת פעילות אחת ויחידה
- כל המכירות הפומביות עובדות כהיום דרך פורטל בידספיריט. שם נמצא הקהל, שם נמצאים המתחרים, ושם גם לוח הפרסום, לטוב ולמוטב. איך מפיקים את המירב?
להתמודד עם מתחרים - כשכל המתחרים יושבים על אותה פלטפורמה, עובדים באותה צורה, והלקוחות מגיעים לכולם דרך אותו אתר, איך יוצרים בכל זאת בידול שונה?
לחלוש על שני קהלי יעד שונים - חרדי וכללי. איך מגשרים ביניהם באותו המיתוג לאותה מכירה, כשכל אחד מתאימה שפה אחרת ופריטים שונים?
לפענח את חידת הביצה והתרנגולת - פריטים טובים מביאים לקוחות, לקוחות טובים מביאים פריטים, במה להשקיע?
הנה הבאנר של המכירה הראשונה, עם הלוגו הסופי, והשם שנבחר מתוך עשרות (!) שמות אופציונליים:
אוסף באנר מכירה 1.jpg

ואם אתם מתעניינים בתחום, אתם מוזמנים להיכנס לקטלוג. המכירה היום בערב :)
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
באמת הרבה זמן כבר לא שיתפתי כאן...
עוד חומרים של לקוחות אחרים, או שלו?
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
כרטיס ביקור:
כרטיס ביקור.jpg

צילום מסך מיום המכירה בפורטל בידספיריט, המכירה השניה משמאל ומעליה הבאנר:
תמונת מסך מכירה.PNG


רציתי להעלות גם טעימות מהתהליך וההחלטות,
אבל ב"אוסף" העדיפו שלא יתפרסם בפורום ציבורי.
אז מי מהפורום כאן שמעוניין - אשלח לו בפרטי:)
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
כרטיס ביקור:
צפה בקובץ המצורף 593393
צילום מסך מיום המכירה בפורטל בידספיריט, המכירה השניה משמאל ומעליה הבאנר:
צפה בקובץ המצורף 593394

רציתי להעלות גם טעימות מהתהליך וההחלטות,
אבל ב"אוסף" העדיפו שלא יתפרסם בפורום ציבורי.
אז מי מהפורום כאן שמעוניין - אשלח לו בפרטי:)
יפה!!
אני אשמח לקבל בפרטי.
במיוחד מעניין אותי לראות את ההבדלים בין החרדי לכללי.
 

מלכי ר

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
מקסים!
השם מיוחד, מעניין אותי מאד התהליך ,
והעיצוב- הייתי בטוחה שהוא נוצר במיוחד, אם לא שהיה מתנוסס גם בשם שלך;)
מה זה?
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
מקסים!
השם מיוחד, מעניין אותי מאד התהליך ,
והעיצוב- הייתי בטוחה שהוא נוצר במיוחד, אם לא שהיה מתנוסס גם בשם שלך;)
מה זה?
התלהבתי מהפונט,
והחלטתי שאני צריכה אחד כזה גם לפרוג...
אבל שאלת ביום הלא נכון,כי בדיוק היום החלטתי להחליף פה:)
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
התלהבתי מהפונט,
והחלטתי שאני צריכה אחד כזה גם לפרוג...
אבל שאלת ביום הלא נכון,כי בדיוק היום החלטתי להחליף פה:)

אויש למה להחליף? זה יפה וייחודי.
(ומתאים בול)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  32  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה