משרדי פרסום הם מערכת גדולה, מורכבת ומשומנת מדי
מכדי שתכניס לשם מישהו שלא מכיר את התחום ואת הראש שיציע הצעות לא רלוונטיות.
הצעתי לך:
א. תחפש באינטרנט מאמרים והדרכות על כתיבה שיווקית, פרסום, תהליך מיתוג, אסטרטגיה פרסומית ושיווקית, יצירת בידול.
ב. אחרי שהשתפשפת ואתה מעוניין לפתח את היצירתיות בתחום, קבע לעצמך מטלות: לנתח את הערך המרכזי שמותגים גדולים נותנים ללקוחות בפרסומות שלהם, לבדוק מהם הדרכים בהם הן משתמשות להעביר את הערך הזה, ולחשוב למה הם בחרו במסר המסוים הזה, ועל דרכים קראייטיביות נוספות שאפשר לעשות זאת. אחרי הניתוח הזה תוכל לנסות גם להמציא סלוגנים חדשים לחברות האלה.
ג. תבלה קצת זמן בקריאה של אשכולות ישנים בפורום הזה, במיוחד אשכולות של התייעצויות, זה ישפשף אותך עוד.
ד. תשקיע זמן איכות בפרסומונים השונים, תנסה להבין את הראש שמאוחרי המודעות הטובות, ולחשוב איך היית משפר את המודעות שלא משכנעות, ושפחות שמים לב אליהם.
ה. אחריי כל זה, תוכל לנסות להציע את שירותך לעסק עצמאי קטן בתחילת דרכו, ולקחת מנטור מהתחום שילווה אותך לאוך התהליך. הבהר לבעלי העסק שאתה חובבן ומעולם לא למדת את המקצוע לעומק, אבל יש לך יצירתיות להציע, ומנטור מקצועי שמפקח על התהליך. מסתבר שתמצא עסק שירצה את זה. ומהמנטור תקבל גם את חוות הדעת שאתה מעוניין בה.
בהצלחה!