טיול מחפשת מלון במקום מושלג באזור וינה, יש דבר כזה?

אחת מ1000

משתמש פעיל
מחפשת מלון או דירת אירוח במקום מושלג, קרוב לוינה,
אשמח לשמוע אם קיים דבר כזה...
 

אחת מ1000

משתמש פעיל
אני מעונינת ללון לילה בזמרינג , אבל בבוקינג הוא כותב שאזלו הדירות , יש עוד אופציה לראות מלונות או דירות אירוח בזמרינג? או אולי יש כאן מישהו שהתארח שם ויש לו המלצה....
 

easy_kosher_travel

משתמש פעיל
בוינה לא יורד שלג, לפחות לא באופן שמצטבר.
אם חייבים שלג הפתרון הוא לנסוע לעיירות כמו למשל זאמרינג או אפילו לזלצבורג, אבל אז מומלץ להשאר לשני לילות כי הנסיעה ארוכה ומתישה.
כאן יש לך מקומות לינה בזמרינג:

Pension Central Semmering הוא מלון שנמצא בכיכר המרכזית של זאמרינג. במיקום מעולה קרוב לתחנת הרכבל וסופרמרקט. החדרים נעימים וכוללים מקרר וכספת. יש גם חדרי משפחה:
 

משקיף

משתמש פעיל
הנסיעה מוינה לזלצבורג ברכבת
היא קלה ונעימה ואף יותר מהירה מרכב.
שעתיים ורבע בלבד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה