דרוש מידע מחיר למשתכן ? האם הנתונים כאן חוקיים

אורחת לרגע

משתמש מקצוען
חברתי קנתה בדצמבר 2017 דירה במחיר למשתכן בשדרות, היה יום חתימת חוזים, בעלה חתם על החוזה אפילו בלי לקרוא (מי שהתעכב לקרוא, צעקו עליו שמעכב את כולם).
הדירה הוצמדה למדד בסיס של שנת 2015 הווי אומר מחיר הדירה עלה ב-20,000 ש"ח. האם מותר להם לעשות את זה ?

בנוסף בכל תשלום מוצמד למדד כבכל פרוייקט, אבל אם אשלם היום לדוג' אז מוצמד למדד שפורסם ב-15/03/18, מוכר וסביר, אם אשלם ב-01/04/18 זה יוצמד למדד שיתפרסם ב-15/04/18. ז"א שאין לי אפשרות לדעת מה הסכום שעלי לשלם ב-01/04/18. האם זה חוקי ?
 

אהובה ו

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
לפני כמה ימים קראתי משהו בקשר לזה בחדשות, אבל לא התייחסתי כ״ לפרטים כי זה לא רלוונטי עבורי :eek:
 

תמרהלה

משתמש פעיל
חוקי לחלוטין
הקבלן מתחייב על מחיר מסויים
ומיום זכיית הקבלן במכרז המחיר מוצמד למדד
וכל תשלום הוא לפי המדד שעת התשלום
 

תמרהלה

משתמש פעיל
לפני כמה ימים קראתי משהו בקשר לזה בחדשות, אבל לא התייחסתי כ״ לפרטים כי זה לא רלוונטי עבורי :eek:

מה שקראת בחדשות זה שרוצים לתקן שהמחיר יוצמד למדד רק מיום קבלת היתר הבנייה ולא מיום הזכייה במכרז כדי לגרום לקבלנים להוציא יותר מהר אישורי בנייה
 

יוסף שחק

משתמש סופר מקצוען
היה כתוב ע"ז משהו ביתד היום, שאפשר לשנות את החוזים או משהו כזה ,
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה