דרוש מידע מחוננת במיוחד אבל.....

pninim

משתמש פעיל
ילדה שהיא כבר כמעט נערה
אוטוטו עולה לסמינר מחוננת במיוחד!! ציונים 95 ומעלה כמעט בלי ללמוד. חזקה מאוד בכל המקצועות
ולכן משתעממת מאוד בכיתה
יש הרבה קשיי קשב וריכוז, רמה רגשית די נמוכה
כרגע הולכת לתרפיה באומנות ולא רואה שיעיל.
אני מבולבלת מכל סוגי המטפלות למיניהן..
בעלי נסיון מהי המלצתכן? איך אפשר לעזור ולקדם את הילדה?
 

S.g

משתמש פעיל
כל כך מזדהה איתך
אני אמא לילדים מחוננים
הבנים יש להם את הגמרא והפלפולים אבל הבנות
משתעממות בבית הספר וכנל בעיות ריכוז ובעיות רגשיות
אחת הבנות הלכה באמת לסמינר למחוננות
מוציאה תואר בכיתה יא וממצאה את עצמה
השאר פחות
החיסרון בסמינר הזה חיסרון גדול מאד
שלצערי הרמה הרוחנית נמוכה מאד
המעלה שהיא עסוקה בלימודים
ככה אין לה זמן לשטויות.
הבת שעולה לט' אני לא מוכנה שתלך לשם
אמרו לי שכה תאמר ברמה גבוהה מספיק
מקווה שיספק אותה.
מה שכן הן מוכשרות מאד בציור ובדרמה ובכתיבה
אז הן עסוקות גם בזה.
עדיין לא מספיק
בקשר לטיפול אני ממליצה מאד! וגם עסקנים ממליצים על נעמי למברגר
לא חרדית אבל יודעת להתעסק עם חרדים
עסקנים אמרו לי שהיא מדהימה ואז מה אם היא לא חרדית
יש גם את דורית מינץ מקבלת בקרית ספר ובטלז סטון מדהימה ממש
וחרדית.
גם אני אשמח
 

pninim

משתמש פעיל
תודה על התשובה המפורטת.
איזה סוג של טיפול את ממליצה?
תרפיה באומנות? מוזיקה? פסיכולוגית?
אני מבולבלת.....
הציעי לי גם ללמד אותה מקצוע
לא צעירה מדי? כולה בת 15..
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
הציעי לי גם ללמד אותה מקצוע
לא צעירה מדי? כולה בת 15..
לעניות דתי לא מוקדם מדי
גם נערות לא מחוננות אלא רק מוכשרות רגילות לומדות לעתים קורסים בהן הן מפתחות מיומנויות בתחומי חוזקה שלהן, מתוך מחשבה הורית על השקעה לעתיד הרחוק כאפיק פרנסה נוסף או כבסיס לאפיק עתידי.
זה גם ממלא את הזמן, גם תורם הרבה לסיפוק ולחדוות יצירה ומביא למקום נפשי רגוע ומווסת יותר.

בקשר לטיפול אני ממליצה מאד! וגם עסקנים ממליצים על נעמי למברגר
לא חרדית אבל יודעת להתעסק עם חרדים
עסקנים אמרו לי שהיא מדהימה ואז מה אם היא לא חרדית
יש גם את דורית מינץ מקבלת בקרית ספר ובטלז סטון מדהימה ממש
אשמח לשמוע עליהן - מי הן ומה הן ומה ההכשרה שלהן.
תודה!!!
 

אמ123

משתמש פעיל
אמא יקרה,
לפני שאת מחפשת את סוג הטיפול,
תבדקי את רמת התפקוד שלה.
מה קורה איתה ביכולת התפקוד היום יומית שלה: האם קמה בזמן מעצמה? מבקרת באופן סדיר בבית הספר? משלימה את המטלות שלה בעצמה?
איך היא מתפקדת בבית? האם היא משתתפת במטלות הבית? איך היחסים שלה עם ההורים? עם האחים?
מה קורה איתה במעגל החברתי? יש לה חברות קבועות/מתחלפות בתדירות גבוהה? יש לה/אין לה עני בקשר איתן? הן משעממות אותה? היא מעדיפה את חברת המבוגרים או הצעירות ולא את בנות גילה?
למה את מתכוונת בתחום הרגשי? יכולת דחיית סיפוקים? קבלת החלטות? התמודדות עם תסכולים? איך היא פותרת קונפליקטים?
כדאי שתהיה לך מטרה מסויימת שאת רוצה לפתור בטיפול.
ככה תדעי מה את רוצה להשיג ולבדוק אם יש תוצאות.
 

S.g

משתמש פעיל
לעניות דתי לא מוקדם מדי
גם נערות לא מחוננות אלא רק מוכשרות רגילות לומדות לעתים קורסים בהן הן מפתחות מיומנויות בתחומי חוזקה שלהן, מתוך מחשבה הורית על השקעה לעתיד הרחוק כאפיק פרנסה נוסף או כבסיס לאפיק עתידי.
זה גם ממלא את הזמן, גם תורם הרבה לסיפוק ולחדוות יצירה ומביא למקום נפשי רגוע ומווסת יותר.


אשמח לשמוע עליהן - מי הן ומה הן ומה ההכשרה שלהן.
תודה!!!
דורית מינץ היא דוקטור לפסיכולוגיה
נעמי גם מקצועית ממש
אני שלחתי את הבת שלי לפני שנה בגיל 16
לאסתר סומך לעיצוב פרות
מדהימה ממש
שווה לקחת כל קורס שהוא והיא לא צעירה מידי בשביל זה
את צריכה משהו שיספק אותה וימלא אותה ואת יומה
משיעמום יוצא רק דברים לא טובים!
 

בן ציון הלמ

משתמש מקצוען
יש הרבה קשיי קשב וריכוז, רמה רגשית די נמוכה
לדעתי, השאלה המרכזית היא איך היא בבית עם ההורים והאחים.
האם הבית יודע להכיל אותה, להרעיף עליה חום ואהבה,
לקבל אותה גם אם ההתנהגות שלה לא טובה.
התפקיד שלנו כהורים וכמשפחה הוא קריטי,
זה נכון עבור כל ילד אבל בעיקר בילדים האלה.
צריך שיהיה לכם איתה שעות איכות, זמן שהיא תוכל לשוחח על הכול,
תתרבנו אותה בחכמה להיות חברותית, בבחינת וקנה לך חבר.
כאשר אדם הוא לא חברותי, זו אחת הבעיות הגדולות ביותר,
אם לא הגדולה שבהם.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  104  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה