הגיע הזמן לעשות לזה סוף ומזה מפחדים בכל הרשתות החרדיותבירושלים אותה הזוועה
סייעות מועסקות ע"י לביא בשכר מינ', אין העלאות, אין זכויות
חודשי יולי אוגוסט אין משכורת, כי חתמו בחוזה העסקה שב30/6 מתפטרים עד ל1/9
כך גם שאין תשלום דמי הבראה
עצובב
הגיע הזמן לעשות לזה סוף ומזה מפחדים בכל הרשתות החרדיותבירושלים אותה הזוועה
סייעות מועסקות ע"י לביא בשכר מינ', אין העלאות, אין זכויות
חודשי יולי אוגוסט אין משכורת, כי חתמו בחוזה העסקה שב30/6 מתפטרים עד ל1/9
כך גם שאין תשלום דמי הבראה
עצובב
ולמרבה הצער בטח עכשיו עם איומי העיריה והחינוך העצמאיהמאבק התחיל שזוג שהאשה יותר מעשר שנים עובדת כסייעת ומקבלת פחות ממינימום הגיע לרב קסלר שיעץ להם להתחיל במאבק
כמובן שרוב רובם של המנהלות לא יכולות להתמודד בלי המאבק הזה כי כל התלמידות שסיימו עכשיו לימודים לא רוצות לעבוד בעיר מה שגורם למחסור בעובדותחצופים!!!
דווקא אתמול זה נקרא שהיה פגישה מאוד חיובית עם אחד מחשובי רבני העיר ומסתבר כרגע שהיה שינוי השאלה כמה משמעותי תתפללו!!!!!ולמרבה הצער בטח עכשיו עם איומי העיריה והחינוך העצמאי
המאבק יתמוסס
אוףףףףףף
איזה חצופים!
אמןדווקא אתמול זה נקרא שהיה פגישה מאוד חיובית עם אחד מחשובי רבני העיר ומסתבר כרגע שהיה שינוי השאלה כמה משמעותי תתפללו!!!!!
זה לא דומה ששם הם עצמאים והבחירה שלהם במה לעבוד אבל כאן המדינה מעבירה בשבילם כסף לפי גננת ויש גופים שחומדים את הכסףאותו דבר בעלת מעון או גן פרטי בבית
צחוק מה שהם מקבלות!
אפילו פחות משום שצריך להגיע לשעת תפילה ועל זה לא מקבלים כסףמינימום
אם יתעשתו יש מצב גדול שזה יעזור אני מבין שיש מחסור חמור בסייעות ואם עכשיו הסיעות יקבלו תוספת שכר זה יכריח גם את טף לטףיעזור לסייעות בטף לטף?
הם גם בשביתה?
ולמרבה הצער בטח עכשיו עם איומי העיריה והחינוך העצמאי
המאבק יתמוסס
אוףףףףףף
איזה חצופים!
לא יודעת אם להקיא או לבכות.
מכים בבטן הרכה של האוכלוסיה הפגיעה ביותר - נשים חרדיות וילדים מיוחדים.
ומי? גורמים משלנו.
זה לא דומה ששם הם עצמאים והבחירה שלהם במה לעבוד אבל כאן המדינה מעבירה בשבילם כסף לפי גננת ויש גופים שחומדים את הכסף
כשכואב צועקיםוהיו את האלה המתלהמות, שליבו וצעקו, וצרחו, ואיימו על מנהלות ב"ס (שבעיניי הגיוני שהעירייה שעוזרת לבתי הספר בתי הספר לא יחברו למאבק נגדה, בור ששתית ממנו אל תירק לתוכו...)
אני מכירה טוב למדי את התחוםהיי, הכי קל, אבל הכי קל ישר להשמיץ.
1. מדוע צריך דיונים ע"ג דיונים כשהבקשה הפשוטה היא להכניס אותם כעובדות עיריה ולא של עמותה עלומה כמו כל העיריות בארץ?היי, הכי קל, אבל הכי קל ישר להשמיץ.
מהכרות אישית עם אחד הגורמים הבכירים במחלקת חינוך, והיכרות עם הצד השני,
אף אחד לא הזכיר כאן, אפילו לא במעט, את המאמצים שנעשו כדי לנסות לסייע להם.
שעות עג"ב שעות של דיונים, מחלקת שכר, מה לא,
וכן גם השפלות, צעקות, טלפונים אנונימיים בכל שעות היום.
אנשים, אף אחד לא רוצה להרע, כולם רוצים שיעלו לסייעות את השכר. אלימות היא לא דרך. נכון יש מגבלות, יש תקציבים שבאים אחד על חשבון השני. אבל בפגישה ההיא של הסייעות מול מחלקת חינוך,
היו גם סייעות שדיברו יפה, באו להראות את הקושי,
והיו את האלה המתלהמות, שליבו וצעקו, וצרחו, ואיימו על מנהלות ב"ס (שבעיניי הגיוני שהעירייה שעוזרת לבתי הספר בתי הספר לא יחברו למאבק נגדה, בור ששתית ממנו אל תירק לתוכו...)
"וחייבים לנו, ובדקנו, וגזלו לנו ולקחו לנו,"
תתאפסו. אף אחד לא לוקח שום כסף לכיסו האישי. מידיעה. כולם עובדים יופי...
ואגב אין שום סייעת דיני כהן. גם מידיעה. ללכת לרדיו לצעוק את לא מפחדת, אבל שידעו את השם זה ח"ו, נו, נו, שיהיה.
בתקווה שיעלו לסייעות מהר את השכר.
ושכל אלה שיצא להם החלקים הלא יפים באישיות, מה אומר, לפחות תהיינה מודעות לזה.
(ואם כבר לעומק הענין, זה לא בטוח המצב האידאלי בשבילם שהם יהפכו להיות עובדות עייריה אבל זה כבר פולמוס שלם.)
מידיעה?האמת, שאני לא מבינה את הסייעות
המעונות משלמים היום 45-50
ועדיין מחפשים שם עובדות
זה עבודה פחות נחשבת? יותר קשה פיזית?
למה לא לעשות הסבה?
1. דבר כזה הוא פרוצדורה. הסייעות איימו אם עד מחר אנחנו לא עובדות עירייה אנחנו שובתות (מוגחך הדד ליין הזה). זה הליך. ועובדים על זה. אנשים הלהטתם ת'רוחות מדי מהר.1. מדוע צריך דיונים ע"ג דיונים כשהבקשה הפשוטה היא להכניס אותם כעובדות עיריה ולא של עמותה עלומה כמו כל העיריות בארץ?
2. דיני כהן זה סימפטום של מודיעין עילית, מי שמעיז לפתוח את הפה חוטף את זה בחשבון הארנונה שלו בחיוב הקרוב וד"ל.
3. וכשבתי הספר עוזרים לעיריה זה רק חלק מהסיאוב שיש לנו במגזר שיש קבוצה מסודרת אחת שיכולה להתחבאות תחת "בהוראת מורונון ורבונון" וכל האנשים הפשוטים ימשיכו לספוג פירורי משכורות והמון תירוצים. בעיריה חילונית החרדים מקבלים את הכל מסודר בתלוש בלי צורך בפגישות והידברויות.
4. וכל זמן שמי שמביא את הקאפות/רולאפים לחתונות של המכובדים הם מנהלי המוסדות אין סיכוי שהעסקנים והמכובדים ידאגו לגננת/ סייעת / רבה או תשוב הפשוט. אולי צריך שבחתונה הבאה יהיה רולאפ ענק מתושבי רחוב מרומי שדה 99
נכון. מסוכם על כולנו לגמרי שחייבים להעלות להם את השכר.אני מכירה טוב למדי את התחום
האוכלוסייה הזו פגיעה ונתונה לניצול, חד וחלק.
תנאי העסקה עלובים ולא מרנינים, משכורת בשפל, ציינו כבר את עובדות החברות/מתנסים ככאלו שלא משתכרות בחופשות. כל אלו מן המציאות, לא השמצה ולא לכלוך.
וכן, יש מנהלות שמנצלות פרצות וניסוחים עמומים בחוזרי מנכ"ל ביחס לעבודת הסייע או מתוך פרשנות אישית שלהן, די מרחיקת לכת, ועושות שימוש בסייעות שלא כהוגן! (שלא לדבר על תת"ים שאין בהם עויזרים, כי יש ילד נכה שיש לו סייע... חסכון כלכלי עצום, על חשבון מי) דורשות מהן לשמש כשרתות בלי שום זיקה לילד בהן הן מטפלות, כפי שמציין חוזר מנכ"ל וחוזה העסקה, או למלא מקום בכתות. והכל בתעריף סייעת. איני מצדיקה צעקות אבל יתכן שיש שהתפרצו כי הגיעו מים עד נפש.
זה נשמע קצת כמו איום...(אם אין תגובה עד סוף היום אנחנו פונות לרדיו, שאגב זה רק האט את התגובה.)
אופס, אף אחד לא זילזל. אני הכי בעד שיעלו להם ומגיע להם שיעלו להם את המשכורת.כשכואב צועקים
ואם את לא מבינה את זה
סימן שאת מנותקת
ומידת אכזריות כזאת לזלזל בסבל של יהודים
לא חשבתי שנראה אצל יהודים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: