מחאת הסייעות במודיעין עילית

מצב
הנושא נעול.

מרפס

משתמש צעיר
לא נעים לומר אבל סתם מעלה נקודה שיש הרבה סיעות שלא מתאימות לתפקיד וברגע שיעלו את השכר הסיעת תצטרך להתאים את עצמה והיה ממנה הרב
בכל מקרה כרגע אנחנו הולכים לתרחיש שבו לילדות שצריכות סיייעת לאתהינה סייעות , משום שכבר היום מנהלות מתקשות למצוא 'פרייריות' וגם אם זה יחייב יותר את סייעות זה רק סיבה להחריף את המאבק שכל ילדה תקבל את המתאים לה ותלמד אותה אחת שמבינה בתחום
 
נערך לאחרונה ב:

אשר גרין

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
העניין הוא שיש הרבה בעיות בעיריה
הרבה כסף וכוח,
לאף אחד מתוך המערכת אין עניין להזיז משהו או מישהו
בשאר הערים בוודאי החילוניות כבר חצי שנה יש קמפיינים
פה אין זכר,
כל בחירות מחדש חודש לפני הבחירות מוציאים שלט מאובק "ועשית את כל אשר יורוך" ג' ג' ג'
מנצלים את הרגש הטבעי שיש לנו
אף אחד לא מרגיש שהאדמה רועדת תחתיו אם הוא לא יעשה משהו
והכל חוזר על עצמו,
ההפיכה האמיתית תגיע מלמטה, מהתושבים שחיים פה,
עם התחבורה הציבורית, הכבישי גישה המזעזעים, הפקקים בכניסה לעיר בכל בוקר ובמוצאי שבת תקציבי 0, עיר לא מפותחת, חיידרים שמחכים 20 שנה למבנה,
חוסר במקומות תעסוקה, כבישים סדוקים ועוד ועוד,
01 בדיוק לכן צריך פריימריז במפלגות החרדיות
יהיו הרבה אנשים שהרבנים ימליצו עליהם כלומר אנחנו עדיין נהיה חייבים בגלל הוראת רבותינו להצביע ג או ש"ס
ואז יהיה אפשר לבחור נציג באופן אישי ע"פ ההשגים שלו אני לא מבין למה עד היום זה לא קורה?

הסיבה היחידה היא שהעסקנות החרדית מתנהלת כמאפיה!

אמרו כאן ש"הרב קסלר לא לקח אחורה למרות שגוטרמן איים"
אם ככה מאימים על רבנים זה עוד הוכחה שהעסקנות רקובה
אני יגיד לכם את כל האמת מה אני חושב. גם אשתי הייתה גננת ועוזרת וכו'
ואם היה לי אפשרות הרגע הייתי פותח את "הסתדרות המורות והגננות והסייעות החרדיות"
ואז שרק יעיזו לנצל את המורות אם זה קורה שביתה בכל הארץ לא רק במודיעין עלית
וכמובן שאותו מנהל שקונה בכסף הזה את הדירה השלישית לילד או את הנופש ה100 באותו שנה.
יקבל במקום טלפונים נזעמים ממנהלים מתחרים וממילא הכל יסתדר.

אבל מה לעשות הרי זה התנהלות של מאפיה ואני מפחד ע"ע, (שלא יקבלו את הילדים שלי למוסדות וכו' וכו' הרי הם מאפיה)
אני אדם פשוט אם היה לי מספיק כוח הייתי עושה את זה
וזה בדיוק אותה הסיבה למה יש מאות ישיבות ורק כמה סמינרים בודדים זה כסף ושחיתות של עסקנים
עזבו אני מפחד שהעסקנים יאיימו על ההנהלה של פרוג והם יהיו חייבים לסגור את האשכול אז אני יעצור כאן
 

מרפס

משתמש צעיר
אופס.............
משהו מתחיל לזוז ובעירייה מבינים את המצב ושבכל זאת זה ערב בחירות
הוחלט על פתרון ..
הולך להתקיים כנס ''הוקרה'' לכלל הסיעות במודיעין עילית מאוד מקווה שזה לא ישתיק את המאבק
 

וייס1

משתמש מקצוען
אופס.............
משהו מתחיל לזוז ובעירייה מבינים את המצב ושבכל זאת זה ערב בחירות
הוחלט על פתרון ..
הולך להתקיים כנס ''הוקרה'' לכלל הסיעות במודיעין עילית מאוד מקווה שזה לא ישתיק את המאבק
ניסו לעשות את זה גם למלמדים במודיעין עלית שביקשו העלאת שכר, בתקופת פסח כמדומני (כנס פירושו השתקה) בטענה 'לרומם' את רוח המלמדים ע"מ שלא ירגישו מה שמרגישים....
בכמה וכמה חיידרים המלמדים הודיעו שהם לא מגיעים וכך בוטל הכנס.
לגבי השכר - נדע שנה הבאה...
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
אופס.............
משהו מתחיל לזוז ובעירייה מבינים את המצב ושבכל זאת זה ערב בחירות
הוחלט על פתרון ..
הולך להתקיים כנס ''הוקרה'' לכלל הסיעות במודיעין עילית מאוד מקווה שזה לא ישתיק את המאבק

הכנס תוכנן ובשלבי ביצוע כבר מלפני כחודש
זה נקרא להקדים רפואה למכה
ידברו שם כמה העיריה משקיעה בסייעות
ויחזרו הבייתה עם טרופית מתנה
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
ניסו לעשות את זה גם למלמדים במודיעין עלית שביקשו העלאת שכר, בתקופת פסח כמדומני (כנס פירושו השתקה) בטענה 'לרומם' את רוח המלמדים ע"מ שלא ירגישו מה שמרגישים....
בכמה וכמה חיידרים המלמדים הודיעו שהם לא מגיעים וכך בוטל הכנס.
לגבי השכר - נדע שנה הבאה...
המלמדים בתתי"ם קשורים לעיריה?
 
על פי תלושים של סייעות שנמצאים ברשותי:
שכר של סייעת במודיעין עילית עומד על 2,700 ש"ח בלבד!!
בבני ברק על סך 6,100
במועצה אזורית בנימין השכר 8,000 ש"ח!
פשוט במודיעין עילית רוב הכסף נעלם ורק המעשר מגיע לסייעות..
אגב, זה רק קצה הקרחון של העלמות תקציבי מדינה בתחום ההוראה בציבור שלנו,
הגיע הזמן לעשות סדר בנושא!!
לא מבינה בכלל איך נותנים לרשתות הגנים פה בעיר את החוצפה לנהל כאן קופה של שודדים בלי פיקוח ואחרי שבאים לדין תורה אומרים לך אם עבדת סימן שהסכמת...
אחר כך מחפשים "בית של תורה" ושתעבוד בעבודה בלי בעיות של השקפה והלכה
למנהלים יש כסף לגדל משפחה כזו
לעובד'ים לצערינו לא
אם יש אומץ שכולם יחשפו את התלוש!
 

Ayalas

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הדמיות בתלת מימד
למנהלים של המלמדים יש קשר.... וד"ל
לא לכולם בתור קרובה למנהל חיידר שכבר 20 שנה
רב על מבנה בסיסי ולא מקבל (נמצאים בקראוונים דולפים שגם אותם הם קנו בעצמם)
בגלל שהוא לא מוכן ללקק במקומות הנכונים
 

שועל ספרות.

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
וזה בדיוק אותה הסיבה למה יש מאות ישיבות ורק כמה סמינרים בודדים זה כסף ושחיתות של עסקנים

הסיבה שאין הרבה סמינרים שונה לחלוטין! הסיבה היא פשוטה! אצל בנות הזרם יותר קובע כך שאם למישהי אין את הסמינר שהיא רוצה, היא פשוט נשארת בבית. כך שאין כל כך סיכוי לסמינר חדש להצליח.
 

אשר גרין

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
הסיבה שאין הרבה סמינרים שונה לחלוטין! הסיבה היא פשוטה! אצל בנות הזרם יותר קובע כך שאם למישהי אין את הסמינר שהיא רוצה, היא פשוט נשארת בבית. כך שאין כל כך סיכוי לסמינר חדש להצליח.
זה נכון אבל לא לחלוטין
אני אסביר
גם אצל בחורי ישיבות 50 שנה היה סטיגמות היה רק חברון פונביץ' סלבודקה ועוד 10 ישיבות
ועוד 10 ישיבות בינוניות ומטה ו 5 סמינרים!
הציבור גדל ולאט לאט נהיה מאות ישיבות וסמינרים עלה מקסימום ל10
אתה חייב להבין שאם העסקנים לא היו מפרעים לזה לאט לאט זה כן היה מצליח
אפילו שלבנות באמת היה לוקח יותר זמן
רק כיון שעל בת בסמינר משלמים על לימודי מקצוע ואין לה תנאי פנימייה (לרובם)
לעומת זאת בישיבות יש תנאיי פנימייה מלאים ובקושי הכנסות
והכלל הוא "איפה שיש יותר כסף יש יותר שחיתות" ולכן הם יטענו לרבנים:
"שזה סכנה ואוי ואבוי כמה בנות יתקלקלו אם הוא לא יעשה את זה מספיק טוב"
והם צודקים כי בכל דבר חדש יש סיכון אבל בלי לפתוח עוד סמינרים המצב יוצר מונופול
ועכשיו יגידו לי שאני סוטה מהנושא אז אם יגידו כך תענה לי באישי
תודה
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לא מבינה בכלל איך נותנים לרשתות הגנים פה בעיר את החוצפה לנהל כאן קופה של שודדים בלי פיקוח ואחרי שבאים לדין תורה אומרים לך אם עבדת סימן שהסכמת...
אחר כך מחפשים "בית של תורה" ושתעבוד בעבודה בלי בעיות של השקפה והלכה
למנהלים יש כסף לגדל משפחה כזו
לעובד'ים לצערינו לא
אם יש אומץ שכולם יחשפו את התלוש!
ואסור גם לתבוע בבי"מ את המנהלים על הזכויות האלמנטריות שנשללות מהעובדים/ות
בתואנה של ערכאות גזל וכדו'
לא תגנוב, לא נאמר על המנהלים...
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
זה נכון אבל לא לחלוטין
אני אסביר
גם אצל בחורי ישיבות 50 שנה היה סטיגמות היה רק חברון פונביץ' סלבודקה ועוד 10 ישיבות
ועוד 10 ישיבות בינוניות ומטה ו 5 סמינרים!
הציבור גדל ולאט לאט נהיה מאות ישיבות וסמינרים עלה מקסימום ל10
אתה חייב להבין שאם העסקנים לא היו מפרעים לזה לאט לאט זה כן היה מצליח
אפילו שלבנות באמת היה לוקח יותר זמן
רק כיון שעל בת בסמינר משלמים על לימודי מקצוע ואין לה תנאי פנימייה (לרובם)
לעומת זאת בישיבות יש תנאיי פנימייה מלאים ובקושי הכנסות
והכלל הוא "איפה שיש יותר כסף יש יותר שחיתות" ולכן הם יטענו לרבנים:
"שזה סכנה ואוי ואבוי כמה בנות יתקלקלו אם הוא לא יעשה את זה מספיק טוב"
והם צודקים כי בכל דבר חדש יש סיכון אבל בלי לפתוח עוד סמינרים המצב יוצר מונופול
ועכשיו יגידו לי שאני סוטה מהנושא אז אם יגידו כך תענה לי באישי
תודה
הבנים יותר עצמאיים ויותר מנותקים מהבית
ולכן הם יותר פתוחים לישיבות שונות וגם לזוז לערים מרוחקות
בנוסף, הרמי"ם וראשי הישיבות יש להם קשר עצמאית בתור "מוסרי התורה" ולא רק כי הם מוסרי שיעור בישיבה
אז יש אופציה שר"מ יעבור מהישיבה שלו ויפתח ישיבה ואיתו יעברו כמות של תלמידים שרוצים להמשיך לינוק מתורתו ויצטרפו אליהם עוד כמה שרוצים את הסוג של השיעורים שהוא מוסר
בסמינר המורות הם בסך הכל עובדות הוראה ובמיוחד שצריך להישאר רק בעיר המגורים
אין להם סיכוי לפתוח משהו חדש
 

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
למה כמעט ולא נשמע פה העיניין של הרשתות הפרטיות?
הכל נכון, אבל את הסיעות בחינוך העצמאי אפשר פשוט להכניס כמו בכל העיריות. הרשתטות הפרטיות- כל ההסכמים מול משרד החינוך בכלל לא תקפיםן! (מנסיון אישי)
 

מרפס

משתמש צעיר
מי שיכול לעלות תלושים של סייעות חינוך מיוחד מכל הארץ ויכול לעלות אותם פה כמובן שימחוק את הפרטים האישיים , זה בהחלט מאוד יעזור
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה