חסיד של רבנו
משתמש רשום
תוכל לצטט את עצמך אלף פעם ואני נשאר בעמדתי שפרויקט הגשר עדיין לא גמור מבחינת תקצוב.
ומה לגבי הקירוי?
אני אישית לא רגוע לגור בשכונה שקרובה כמה מאות מטרים מחומרים מסוכנים.
ועם כל הכבוד ליחצנים של שריקי שהשיגו לכאורה חוו"ד שהקירוי מיותר אני הייתי נזהר מלקבל חוו"ד שאין מאחוריה התחייבות לפיצוי ואחריות אישית.
הרי בתכנון המקורי ידעו שהקירוי הוא נצרך ואף אחד לא חלק על זה בשלב התכנון. ורק עכשיו כשזה נוגד אינטרסים כלכלים של הקבלן,המדינה (ולדעת חלק מהרוכשים גם שלהם) "נזכרו" לחקור ולקבוע שזה מיותר
כי אלף ועדות חקירה של אסון המכביה,ורסאי ואסון מירון לא יעזרו למי שנפגע באירוע חומ"ס
עוד לפני ארוע חומ"ס
אני לא יודע מי מכם יצא לו לעמוד כמה שעות בתחנת רכבת כבדה
זה מטרד רעש ולכלוך וכרגע גם זיהום עשן כמו 10 משאיות ביחד הקו הזה צפוי להתארך לכיון השרון
ולעלות בתדירות
ולכן אני כן חושב שזה יהיה לטובת התושבים שהמסילה תקורה
ב. זה יגדיל את השטח הציבורי משמעותי ויאפשר לפתח את האזור שנשאר כלוי בין הרכבת לאם המושבות
ואני בהחלט חושב שזו סמכותה וחובתה של העיריה להלחם על זה,
לפי עוזר ראש העיר שדיברתי איתו עכשיו [לא יודע אם רוצה שאכתוב את שמו. אברר,]
בימים אלו עובדים על בדיקות חוזרות למתחם. למקרה שכן יחליטו לאכסן בתחנה לחומ"ס, [עדיין לא נעשה שם שימוש כזה], בודקים תסקיר מרחק וכו'. כמו השפעה סביבתית.
אם יתברר שהמרחק מספק יהיה ניתן לאכלס את השורה האמצעית בקרוב.
אבל אם יחליטו שכיון שרוצים בעתיד לאכסן שם חומ"ס, צריך קירוי, האכלוס יידחה בזמן ארוך מאד.
גם האכלוס הבא של 31.09.2024 עשוי להדחות משמעותית.
זה גם מהוה בעיה באכלוס כל שטחי הציבור שנמצאים במרכז המתחם.
לתשומת לב מי שרוצה להתחיל לבצע תהליכים משפטיים כבר עכשיו.
[כל נכתב לפי הטענה שהם חוזרים עליה שיש בעיה של חומ"ס, כבר הביאו כאן שזה לא מדויק].