מחיר למשתכן מזל טוב לשכונת מתחם הסופרים היום נחתם טופס 4 לחלק גדול מהדירות

ניק 8503

משתמש רשום
@למה זה תשאל לשמי יש כאן מסמך מאוד ברור של המשרד להגנת הסביבה מול פעולה של עיריית בני ברק
אתה למעשה מודה שהמשרד להגנת הסביבה אינו דובר אמת
אם אתה לא מקבל את דברי המשרד להגנת הסביבה כאמת אתה לא יכול להסתמך עליהם רק על מה שנח לך...
או שכל המסמך הזה מזויף ולא אמין
 

יצחק77

משתמש מקצוען
אהה, הבנתי...
הרוכשים שרוצים כרגע להיכנס לדירותיהם בעצם לא רוצים...
נחשוב על זה... תודה על עצתך !
אני מבין את כאבך מאד וח"ו אינני מזלזל בזה או באי מי מהרוכשים
אבל. כשנמצאים בתוך בעיה קשה לראות צד שני אנחנו מותשים ורוצים להכנס כאן ועכשיו!! וזה מובן
אני צופה מבחוץ ורואה תמונה קצת יותר רחבה וכן מבין גם את הצד של העיריה שמבינה דבר וחצי דבר בפוליטיקה הזו מול הגורמים השונים והם הגיעו למסקנא שבלי מנופי לחץ הפתרונות האלו אף לא יישומו כפי שהוכח שרק הלחץ והקשרים של זייבירט הזיזו את משרד האוצר
אני לא חושב שמישהו שש להתנכל לרוכשי הדירות מגיע גם תודה רבה לזייבירט ששינה את הטב"ע במקום למגורים ומחיר למשתכן וע"י כך זכיתם לדירה בבני ברק במחיר חלומי
בברכת יישוב טוב
 
אהה, הבנתי...
הרוכשים שרוצים כרגע להיכנס לדירותיהם בעצם לא רוצים...
נחשוב על זה... תודה על עצתך !
ועכשיו ברצינות, איך אתה רואה את עצמך נכנס לגור בתוך אזור בניה?
יש התארגנות לתפילות באחת הדירות? הסעות משותפות לעיר בבוקר?
ומה עם תחנות אוטובוס נוספות בתוך השכונה?
 
@למה זה תשאל לשמי יש כאן מסמך מפורש של המשרד להגנת הסביבה מול פעולה של עיריית בני ברק
אתה למעשה מודה שהמשרד להגנת הסביבה אינו דובר אמת
אם אתה לא מקבל את דברי המשרד להגנת הסביבה כאמת אתה לא יכול להסתמך עליהם רק על מה שנח לך...
או שכל המסמך הזה מפוברק ולא אמין
לתומי חשבתי שזה פשוט...
אני כן מסתמך על החלק שנוגע אליהם וזה תחום מומחיותם.
אני לא מסתמך על מה שאין להם מושג ירוק והם רק כותבים לפונה מה שנמסר להם מעיריית בני ברק (בפרט שכעת הוכח שזה לא מה שעיכב כי הגשר עוד לא הוקם, ממילא הוויכוח בנושא הגשר התייתר)
 
נערך לאחרונה ב:

ניק 8503

משתמש רשום
(בפרט שכעת הוכח שזה נכון וממילא הוויכוח בנושא הגשר התייתר)
ההיתר לאכלוס הוא לא ראיה שהגשר לא היה המעכב עד עכשיו אלא בדיוק להיפך
מתן ההיתר הגיע רק אחרי השבתת המסילה העוברת בתוואי הגשר החל מה-1.3

מזכיר לך דברים שאמר המשנה ליועץ המשפטי לעיריית בני ברק, עו"ד יעקב ראבד:
אם העירייה תראה שיש התקדמות בשטח, ויקבע תאריך יעד אמיתי שעומדים מאחוריו ומתחילים לעבוד בו, יכול להיות שהיא תבחן מחדש את עמדתה

מתוך האתר של רכבת ישראל: מסילת בני ברק מושבתת החל מה-1.3 (מוקף בשחור)
hasharon_010324.jpg



הם רק כותבים לפונה מה שנמסר להם מעיריית בני ברק
הטיעון הזו לא מופיע במסמך הרשמי, הם מצטטים את התכנית ולא את עיריית בני ברק
 
אני מבין את כאבך מאד וח"ו אינני מזלזל בזה או באי מי מהרוכשים
אבל. כשנמצאים בתוך בעיה קשה לראות צד שני אנחנו מותשים ורוצים להכנס כאן ועכשיו!! וזה מובן
אני צופה מבחוץ ורואה תמונה קצת יותר רחבה וכן מבין גם את הצד של העיריה שמבינה דבר וחצי דבר בפוליטיקה הזו מול הגורמים השונים והם הגיעו למסקנא שבלי מנופי לחץ הפתרונות האלו אף לא יישומו כפי שהוכח שרק הלחץ והקשרים של זייבירט הזיזו את משרד האוצר
אני לא חושב שמישהו שש להתנכל לרוכשי הדירות מגיע גם תודה רבה לזייבירט ששינה את הטב"ע במקום למגורים ומחיר למשתכן וע"י כך זכיתם לדירה בבני ברק במחיר חלומי
בברכת יישוב טוב
היה ויכוח ענייני אם לגיטימי לעכב את הדירות בשביל לקבל אישור לתקצוב הגשר, שזה אולי לטובת הרוכשים באותם דירות שעוכבו
גם אז היו גורמים אינטרסנטיים בעיקר בפורום הזה שטענו טענה שיקרית דעבידי לגלויי שלא זייברט מעכב (לטענתו - לטובתינו) כפי שהצהיר בקולו הוא לרוכשים, אלא שמבחינה חוקית ותכנונית אין אופציה לתת טופס 4 לפני שהגשר מוכן לחלוטין (שזה עוד כמה שנים טובות מהיום)

הוויכוח הזה הסתיים! התקבל תקצוב לחלק מהגשר וחלק מהדירות קיבלו טופס 4.

לעומת זאת מה שקורה עכשיו - לא לגיטימי, מעכבים לחלק מהרוכשים רק בשביל לקבל מהרכבת מימון לקירוי שיסייע לאשר תב"ע חדשה לדירות חדשות שלא מועילות בכלום לזוכים הקיימים (אם כבר להיפך - מצופף ומסתיר נוף), ומשקרים שזה לטובת הרוכשים הנוכחיים שאסור להם לגור במצב הקיים עם החומרים וכו', על זה הוצא מכתב מפורש מאיכות הסביבה שאין כל בעיה.
(ואגב - לאחר הכנת המסמך מאיכות הסביבה שמישהו העלה לעיל, בוצע על ידם עוד סקר להערכת הסיכונים, והתוצאות היו שוב זהות! שאין כל בעיה לאיכלוס הדירות המוכנות)
 
ההיתר לאכלוס הוא לא ראיה שהגשר לא היה המעכב עד עכשיו אלא בדיוק להיפך
מתן ההיתר הגיע רק אחרי השבתת המסילה העוברת בתוואי הגשר החל מה-1.3

מזכיר לך דברים שאמר המשנה ליועץ המשפטי לעיריית בני ברק, עו"ד יעקב ראבד:


מתוך האתר של רכבת ישראל: מסילת בני ברק מושבתת החל מה-1.3 (מוקף בשחור)
צפה בקובץ המצורף 1592837



הטיעון הזו לא מופיע במסמך הרשמי, הם מצטטים את התכנית ולא את עיריית בני ברק
אתה אוחז בחבל בשני קצותיו לאחר שתחליט על איזה טיעון אתה הולך אוכל להתייחס.
האם עיריית בני ברק יכלה לאשר יותר מוקדם למרות הוראות התמ"ל (שחלות רק על ההיתר ולא על האכלוס),
או שזה לא היה תלוי בה וזה הוראות תמ"ל שאין להם מה לעשות עם זה ?
 
ועכשיו ברצינות, איך אתה רואה את עצמך נכנס לגור בתוך אזור בניה?
יש התארגנות לתפילות באחת הדירות? הסעות משותפות לעיר בבוקר?
ומה עם תחנות אוטובוס נוספות בתוך השכונה?
את כל הנ"ל נקיים במתחם הבריכה...
למי שלא הבין: את זה העירייה כן הספיקה להכין לפני האיכלוס...
 

chagit300

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מתוך הכתבה שפורסמה היום בדימרקר:



"אין מניעה לאכלס בגין חומרים מסוכנים"

שכונת איילת השחר הוקמה בצפון בני ברק, מדרום לפארק הירקון ושכונת רמת החייל בתל אביב. עיכוב האכלוס של יתר הדירות נובע ממחלוקת בין העירייה לרכבת ישראל, שלטענת העירייה נדרשת לבצע חיפוי של המסילה שעוברת בסמוך לשכונה, מחשש לפליטת חומרים מסוכנים מקרונות משא החולפים ליד השכונה.


לטענת רוכשי דירות בשכונה, "זייברט משתמש בסקר סביבתי שנעשה ב–2022 ומיועד למגרש אחר, שבו נטען שיש חשש לאכלוס. במגרש הנוכחי אין שום בעיה סביבתית, והטענה שנדרש חיפוי כתנאי לאכלוס יתר המשפחות היא שקרית. לזייברט יש אינטרס אישי בחיפוי המסילה מכיוון שזה יכשיר קרקעות נוספות לבנייה של עוד 24 בניינים".



ואולם בתגובה לפנייה של תושבי השכונה, המשרד להגנת הסביבה כתב ב–20 בפברואר כי "אין מניעה לאכלוס הדירות בהיבט של סיכוני חומרים מסוכנים משינוע שלהם ברכבות העוברות במסילה הממוקמת סמוך לתוכנית". עוד צוין כי "המידע המלא בעניין מצוי בעיריית בני ברק".

מלשכתו של חנוך זייברט לא נמסרה תגובה.
 

456

משתמש פעיל
מתוך הכתבה שפורסמה היום בדימרקר:



"אין מניעה לאכלס בגין חומרים מסוכנים"

שכונת איילת השחר הוקמה בצפון בני ברק, מדרום לפארק הירקון ושכונת רמת החייל בתל אביב. עיכוב האכלוס של יתר הדירות נובע ממחלוקת בין העירייה לרכבת ישראל, שלטענת העירייה נדרשת לבצע חיפוי של המסילה שעוברת בסמוך לשכונה, מחשש לפליטת חומרים מסוכנים מקרונות משא החולפים ליד השכונה.


לטענת רוכשי דירות בשכונה, "זייברט משתמש בסקר סביבתי שנעשה ב–2022 ומיועד למגרש אחר, שבו נטען שיש חשש לאכלוס. במגרש הנוכחי אין שום בעיה סביבתית, והטענה שנדרש חיפוי כתנאי לאכלוס יתר המשפחות היא שקרית. לזייברט יש אינטרס אישי בחיפוי המסילה מכיוון שזה יכשיר קרקעות נוספות לבנייה של עוד 24 בניינים".



ואולם בתגובה לפנייה של תושבי השכונה, המשרד להגנת הסביבה כתב ב–20 בפברואר כי "אין מניעה לאכלוס הדירות בהיבט של סיכוני חומרים מסוכנים משינוע שלהם ברכבות העוברות במסילה הממוקמת סמוך לתוכנית". עוד צוין כי "המידע המלא בעניין מצוי בעיריית בני ברק".

מלשכתו של חנוך זייברט לא נמסרה תגובה.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_2024-03-04-20-20-51-728_org.telegram.messenger.jpg
    Screenshot_2024-03-04-20-20-51-728_org.telegram.messenger.jpg
    KB 296.8 · צפיות: 65

אעא

משתמש חדש
ההיתר לאכלוס הוא לא ראיה שהגשר לא היה המעכב עד עכשיו אלא בדיוק להיפך
מתן ההיתר הגיע רק אחרי השבתת המסילה העוברת בתוואי הגשר החל מה-1.3

מזכיר לך דברים שאמר המשנה ליועץ המשפטי לעיריית בני ברק, עו"ד יעקב ראבד:


מתוך האתר של רכבת ישראל: מסילת בני ברק מושבתת החל מה-1.3 (מוקף בשחור)
צפה בקובץ המצורף 1592837



הטיעון הזו לא מופיע במסמך הרשמי, הם מצטטים את התכנית ולא את עיריית בני ברק
הרכבת לא מושבתת בגלל בניית הגשר בבני ברק
מדובר בהקמת מקטע לאורך 65 קילומטר,הכי קל לסמן את בני ברק ולטעון כאילו יש קשר בין ההשבתה לבניית גשר הרלינג
 

ניק 8503

משתמש רשום
הרכבת לא מושבתת בגלל בניית הגשר בבני ברק
מדובר בהקמת מקטע לאורך 65 קילומטר,הכי קל לסמן את בני ברק ולטעון כאילו יש קשר בין ההשבתה לבניית גשר הרלינג
הוצאתם דברים מהקשרם...
כתבתי בדיוק הפוך - רכבת ישראל מתחילה כעת את העבודות על גשר הרלינג העובר בתוואי המסילה, והדבר מתאפשר בגלל הפסקת נסיעות הרכבת במסילה עקב העבודות על המסילה המזרחית
 

ניק 8503

משתמש רשום
אתה אוחז בחבל בשני קצותיו לאחר שתחליט על איזה טיעון אתה הולך אוכל להתייחס.
האם עיריית בני ברק יכלה לאשר יותר מוקדם למרות הוראות התמ"ל (שחלות רק על ההיתר ולא על האכלוס),
או שזה לא היה תלוי בה וזה הוראות תמ"ל שאין להם מה לעשות עם זה ?

הנה המסמך הרשמי והקובע של תמל 1045 בו נכתב במפורש בסעיף 6.2
י. תנאי למתן היתר בניה ראשון הוא תחילת ביצוע גשר הרלינג.
1709593473825.png



בסעיף 7.1 נכתב עוד:
תחילת ביצוע גשר הרלינג עם נתיב אחד לכל כיוון, לכל הפחות, יהווה תנאי למתן היתר ראשון.
1709593861025.png


זה לא מסמך המלצות אלא מסמך חוקי ומחייב!

המשנה ליועץ המשפטי לעיריית בני ברק, עו"ד יעקב ראבד אמר את הדברים הבאים:
אם העירייה תראה שיש התקדמות בשטח, ויקבע תאריך יעד אמיתי שעומדים מאחוריו ומתחילים לעבוד בו, יכול להיות שהיא תבחן מחדש את עמדתה

המשמעות של זה היא שלעירייה יש סמכות לאשר ברגע שרכבת ישראל מתחילה לעבוד על הגשר.
אם רכבת ישראל לא היתה מתחילה לעבוד על הגשר היה קיים סיכון גדול שהבנייה שלו (במקטע העיקרי מעל המסילה) לא תתחיל לעולם. ולכן העירייה חיכתה שרכבת ישראל תשבית את המסילה בגלל פרויקט אחר (המסילה המזרחית) ותוכל לעבוד על הגשר
 
הנה המסמך הרשמי והקובע של תמל 1045 בו נכתב במפורש בסעיף 6.2

צפה בקובץ המצורף 1593371


בסעיף 7.1 נכתב עוד:

צפה בקובץ המצורף 1593375

זה לא מסמך המלצות אלא מסמך חוקי ומחייב!

המשנה ליועץ המשפטי לעיריית בני ברק, עו"ד יעקב ראבד אמר את הדברים הבאים:


המשמעות של זה היא שלעירייה יש סמכות לאשר ברגע שרכבת ישראל מתחילה לעבוד על הגשר.
אם רכבת ישראל לא היתה מתחילה לעבוד על הגשר היה קיים סיכון גדול שהבנייה שלו (במקטע העיקרי מעל המסילה) לא תתחיל לעולם. ולכן העירייה חיכתה שרכבת ישראל תשבית את המסילה בגלל פרויקט אחר (המסילה המזרחית) ותוכל לעבוד על הגשר
טוב זה כבר מתחיל לעייף, לי אף אחד לא משלם על דוברות...
שוב אני אומר - קודם תחליט מה הטיעון שלך
או שזה מחייב ואז עדיין אין היתר עד היום
או שהעירייה יכולה להפעיל את שיקול דעתה ולאשר את ההיתר בלי שום התקדמות ואח"כ באכלוס לעכב ואח"כ לשחרר לאחר התקדמות קטנה...
בכל מה שהבאת הנך מדלג בקלילות מטיעון אחד להיפך הגמור שלה.

אתייחס בקצרה רק למשפט אחד כדוגמה
זה לא מסמך המלצות אלא מסמך חוקי ומחייב!
אם זה כך:
1. גם אם זה מחייב זה לא לגבי אכלוס, בכל מה שהבאת מדובר על היתר - שלב יותר מוקדם שכבר ניתן ?
2. אם זה חוקי ומחייב, איך העירייה בכלל נתנה היתר בכלל לפני התקדמות כלשהוא ?

וכעת בגלל שאתה לא מותיר לי ברירה וחוזר על עצמך, זה מתחיל קצת לשעמם...
פשוט אעלה הקלטה של זייברט מדבר לרוכשים, שם הוא בפירוש לא מדבר על שום מניעה מבחינה חוקית או תכנונית, ומסביר בפה מלא שהוא הוא זה שמעכב ולא א"א אחר, ומוסיף גם שאם ילחצו עליו מדי הרבה הוא יאשר בסוף ולטענתו זה לא לטובתינו,
בשום שלב הוא לא אומר שיש מניעה חוקית לאשר !
מי שירצה להמשיך לכתוב פה הפוך מהבוס שלו - מוזמן...
יירא הקהל וישפוט.

אך שוב אדגיש: כל הנ"ל ויכוח ישן שפג תוקפו...
על המתחמים שנכון להיום הוא עדיין מעכב ללא תאריך יעד (807+812) התירוץ שלו היא שצריך קירוי, וזה שקר!
זה נוגע רק לצורך תכנון דירות נוספות ב-24 בניינים חדשים משני צידי פסי הרכבת ! (אין על זה עדיין אפי' תב"ע מאושרת)
אין כל סיבה לעכב 259 רוכשים תמימים על לא עוול בכפם !
 

קבצים מצורפים

  • זייברט הנאום המלא.mp3
    17.7 MB

ייד

משתמש מקצוען
משום מה יש פה אנשים מרירים שמה שיהא הם תמיד יסתכלו על חצי כוס הריקה, אני הייתי שם לפני שבועים וראיתי אייך פועלים עובדים שם להכשיר את הכבישים והמדרכות, ובענין בתי כנסת וחנויות אתם תראו שמיד שיתחיל האיכלוס בפועל יפתח הרבה קהילות לכל העדות והחוגים שכל אחד ימצא שם את מקומו ואני אומר זאת בידיעה על כמה קהילות חסידיות שהולכים לפתוח שם שטיבלעך, וגם חניות אין שום סיבה שיפתח שם חנות לפני שהציבור הגיע לדור שם,אז לכל הזוכים המאושרים יש לנו הרבה על מה לשמוח ולהודות להשם על הטוב הנפלא שזכינו לו, זה הולך להיות המקום הכי מוצלח לציבור החרדי מכל הבחינות ברוחניות ובגשמיות, וגם אם יקח כמה חודשים עד הגשר לא נורא לבינתים נוכל להתאחד ביחד בשכונה הנפלאה בברכת ישוב טוב לכולם
בהצלחה בשכונה החדשה
קצת מאמץ בהתחלה ותהיה לכם שכונה לתפארת
כדאי להתאגד עם כמה שיותר רוכשים שיבואו לגור ביחד
על מנת שתהיה אוכלוסיה איכותית בשכונה
(קשה להשכיר למשפחות טובות בשלב הראשון)
ברכות והרבה סיעתא דשמיא!!!
 

ניק 8503

משתמש רשום
טוב זה כבר מתחיל לעייף, לי אף אחד לא משלם על דוברות...
דמגוגיה עלובה, שקוף שאתה מקבל כסף משריקי
ואני בניגוד אליך לא מקבל שקל מאיש

שוב אני אומר - קודם תחליט מה הטיעון שלך
או שזה מחייב ואז עדיין אין היתר עד היום
או שהעירייה יכולה להפעיל את שיקול דעתה ולאשר את ההיתר בלי שום התקדמות ואח"כ באכלוס לעכב ואח"כ לשחרר לאחר התקדמות קטנה...
בכל מה שהבאת הנך מדלג בקלילות מטיעון אחד להיפך הגמור שלה.
רק נזכיר שאתה זה שטענת שאין בשום מקום בתב"ע התייחסות לגשר כתנאי לבניה, והנה חשפנו את השקר שלך
מי שמדלג ומלהטט בין התירוצים זה לא אני...

אתייחס בקצרה רק למשפט אחד כדוגמה

אם זה כך:
1. גם אם זה מחייב זה לא לגבי אכלוס, בכל מה שהבאת מדובר על היתר - שלב יותר מוקדם שכבר ניתן ?
2. אם זה חוקי ומחייב, איך העירייה בכלל נתנה היתר בכלל לפני התקדמות כלשהוא ?
התחלת לעייף...
יש מולך מסמך רשמי של מדינת ישראל שבו כתוב במפורש שאין היתר בניה לפני התחלת העבודות בגשר, יש מולך את הדברים של המשנה ליועץ המשפטי לעיריית בני ברק ואת ההחלטה להעביר את ההגבלה משלב ההיתר לשלב האכלוס, שהתקיימה עם השבתת המסילה ותחילת העבודות בגשר.
את הגירסה שלך למסמך הרשמי שנחשף כאן לא הסברת עד לרגע הזה...

וכעת בגלל שאתה לא מותיר לי ברירה וחוזר על עצמך, זה מתחיל קצת לשעמם...
פשוט אעלה הקלטה של זייברט מדבר לרוכשים, שם הוא בפירוש לא מדבר על שום מניעה מבחינה חוקית או תכנונית, ומסביר בפה מלא שהוא הוא זה שמעכב ולא א"א אחר, ומוסיף גם שאם ילחצו עליו מדי הרבה הוא יאשר בסוף ולטענתו זה לא לטובתינו,
בשום שלב הוא לא אומר שיש מניעה חוקית לאשר !
מי שירצה להמשיך לכתוב פה הפוך מהבוס שלו - מוזמן...
יירא הקהל וישפוט.
שוב ושוב אתה מעלה חומרים שפועלים נגדך...
תקשיב בדקה 3 ותשמע את זייברט אומר במפורש שהקמת הגשר עיכבה את הבניה מבחינה חוקית
 
רק נזכיר שאתה זה שטענת שאין בשום מקום בתב"ע התייחסות לגשר כתנאי לבניה, והנה חשפנו את השקר שלך
מי שמדלג ומלהטט בין התירוצים זה לא אני...
אף פעם לא טענתי כך, להיפך, לכולם ברור ואין ויכוח שכתוב בתב"ע שההיתר מותנה בהשלמת בניית הגשר ואם העירייה היתה מתעקשת בשלב ההוא לא היה לאף אחד מקום לפצות פה, רק לצערינו העירייה לא התעקשה על זה בשלב ההיתר, ורק עכשיו לאחר שאנשים משלמים כבר משכנתא התחילו לעשות שרירים על גבם השחוח של הרוכשים, בו בזמן שלאחר שנתנו היתר אין להם כבר קייס.
יש מולך מסמך רשמי של מדינת ישראל שבו כתוב במפורש שאין היתר בניה לפני התחלת העבודות בגשר, יש מולך את הדברים של המשנה ליועץ המשפטי לעיריית בני ברק ואת ההחלטה להעביר את ההגבלה משלב ההיתר לשלב האכלוס, שהתקיימה עם השבתת המסילה ותחילת העבודות בגשר.
אין החלטה להעביר את ההגבלה משלב לשלב, יש כן החלטה לוותר על ההתעקשות בשלב ההיתר.
עירייה אחראית שהייתה מחליטה כדבריך להעביר את ההגבלה לשלב האכלוס - הייתה מתנה את זה לקבלן בתוך ההיתר וזה היה מועיל מאוד לרוכשים בתביעה על השכירות, מה שלא נעשה במקרה שלנו והותיר את הרוכשים ללא קייס משפטי מול הקבלן ועם משכנתא חודשית גבוהה.
את הגירסה שלך למסמך הרשמי שנחשף כאן לא הסברת עד לרגע הזה...
מצחיק... זה לא נחשף... כאן, אין ויכוח שיש דרישה לגשר בתב"ע לפני היתר בניה, וכל רוכש ידע את זה, וחבל לנופף בזה ולחשוף את זה שוב ושוב בחשיפה דרמטית... כאילו על זה הויכוח.
רק שיש מי שבוחר לעוות את זה וללהטט עם זה כאילו וזה קשור במשהו לאכלוס וזה בלי שום בסיס וכנ"ל
שוב ושוב אתה מעלה חומרים שפועלים נגדך...
תקשיב בדקה 3 ותשמע את זייברט אומר במפורש שהקמת הגשר עיכבה את הבניה מבחינה חוקית
אתה סומך על כך שאנשים לא ישמעו את ההקלטה עד הסוף, ולכן אתה מנסה בשיטת מצליח להוציא מילה מפה ומשם, זה לא יצלח כי מי שישמע את כל ההקלטה בסבלנות יבין הכל והיטיב...

רק מעניין למה אתה כל הזמן גורר את הדיון לוויכוח ישן שכבר הוכרע (1. כי יש כבר טופס 4 לחלק מהדירות 2. ובזה הוכח שיכלו לתת בכל רגע נתון)
ולא כואב לך בכלל העוול שנעשה כעת חיה ל-259 משפחות ללא פתרון באופק ללא שום הצדקה.
 

יצחק77

משתמש מקצוען
באמת דיון מעייף וכדאי לחזור לדבר על המהות
זה לא יעזור הסברים יש פה יהודי כאוב שרוצה להכנס ומשלם על זה כסף כל חודש :( זה מצער,
אנחנו כצופים מהצד מותר לנו לחשוב אחרת
כן מותר לעיריה כגוף כללי שרואה טובת הציבור הכללי והעיר
לעשות כל מה שצריך כדאי להגיע לתוצאה מיטבית כמובן בהתחשבות כמה שאפשר, מה לעשות לעיתים זה על חשבון יחידים רבים אבל אין חולק שאם הגשר יסתיים הרבה יותר מהר בגלל זה ,וקווי הרכבת יכוסו זה
ישפר דרמטי את איכות חייכם ובוודאי יקרב ויחבר יותר רציף את בני ברק לפרוייקט
ובזה נסיים בברכת יישוב טוב וקל בהרחבה וקלות,
 

גולדי רומי

משתמש רשום
כן מותר לעיריה כגוף כללי שרואה טובת הציבור הכללי והעיר
לעשות כל מה שצריך כדאי להגיע לתוצאה מיטבית כמובן בהתחשבות כמה שאפשר, מה לעשות לעיתים זה על חשבון יחידים רבים
מענין.
מתחשק לי לפתוח במבצע "אמץ רוכש", וכל הצדקנים שאינם נגועים כלל, וכך יכולים לראות אך ורק את טובת הכלל, וודאי ישמחו להשקיע בענין החשוב והקריטי והנכון כל כך כמה אלפי שקלים בחודש.
ובמחשבה שניה, העיריה הרי יכולה לעשות כל מה שצריך כדי להגיע לתוצאה מיטבית, אז העיריה אפילו לא צריכה להמתין שיהודים יתנדבו מעצמם למשימה, זכותה וחובתה למצוא כ300 אנשים כטוב בעיניה, שהם אלו שישלמו את הכופר הכלכלי עבור טובת הציבור.
מענין מדוע העיריה בחרה בשיטת ההגרלה המוזרה של 300 הרוכשים במגרשים אלו בדווקא, יכלה לבחור את העשירים למשל, או את אלו שיש להם יותר מדירה אחת, או 300 הותיקים בעיר וכדו' כיד הדמיון הטובה עליכם...
 
באמת דיון מעייף וכדאי לחזור לדבר על המהות
זה לא יעזור הסברים יש פה יהודי כאוב שרוצה להכנס ומשלם על זה כסף כל חודש :( זה מצער,
אנחנו כצופים מהצד מותר לנו לחשוב אחרת
כן מותר לעיריה כגוף כללי שרואה טובת הציבור הכללי והעיר
לעשות כל מה שצריך כדאי להגיע לתוצאה מיטבית כמובן בהתחשבות כמה שאפשר, מה לעשות לעיתים זה על חשבון יחידים רבים
למרות שזה מעייף אבל יש גם ערך לאמת.
אין השוואה כלל בין הסיפור עם הגשר
שאז זה היה עבור ולטובת הפרויקט הזה, ואז הטענה שהנך טוען נתונה לדיון אך לגיטימית לחלוטין.
לסיפור הנוכחי עם קומבינת הקירוי שלא קשורה בשום צורה לא לרוכשים האלה ולא לכל מתחם הסופרים בתכנונה הנוכחי,
זה עוול בל יתואר !
זה מזכיר קצת את שיטת הפרוטקשן, רק ששם אתה יכול פשוט לבחור לשלם וללכת הלאה, וכאן לנו כרוכשים אין שום יד ורגל בזה, פשוט חוצפה ועוולה שזועקת לשמים.

אבל אין חולק שאם הגשר יסתיים הרבה יותר מהר בגלל זה ,וקווי הרכבת יכוסו זה
ישפר דרמטי את איכות חייכם ובוודאי יקרב ויחבר יותר רציף את בני ברק לפרוייקט
ובזה נסיים בברכת יישוב טוב וקל בהרחבה וקלות,
הפרויקט תחובר לב"ב להולכי רגל ע"י גשר הרלינג.
קירוי הרכבת לא מחבר יותר את ב"ב לפרויקט בשום צורה, יש באמצע כביש בינעירוני (אם המושבות).
הדרך היחידה להגיע רגלית תהיה אך ורק דרך הרמפה של גשר הרלינג ! (או סיבוב ארוך ע"פ כל רחוב הלחי ומבצע קדש)
בבקשה לא לערבב אותנו, ונא לכתוב רק דברים בדוקים.
(ועדיף אם אפשר - עם קישורים פומפוזיים, צילומי מסך מ'כל קו' ואתר רכבת ישראל, וחשיפות דרמטיות...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה