הנה
המסמך הרשמי והקובע של תמל 1045 בו נכתב במפורש בסעיף 6.2
צפה בקובץ המצורף 1593371
בסעיף 7.1 נכתב עוד:
צפה בקובץ המצורף 1593375
זה לא מסמך המלצות אלא מסמך חוקי ומחייב!
המשנה ליועץ המשפטי לעיריית בני ברק, עו"ד יעקב ראבד אמר את הדברים הבאים:
המשמעות של זה היא שלעירייה יש סמכות לאשר ברגע שרכבת ישראל מתחילה לעבוד על הגשר.
אם רכבת ישראל לא היתה מתחילה לעבוד על הגשר היה קיים סיכון גדול שהבנייה שלו (במקטע העיקרי מעל המסילה) לא תתחיל לעולם. ולכן העירייה חיכתה שרכבת ישראל תשבית את המסילה בגלל פרויקט אחר (המסילה המזרחית) ותוכל לעבוד על הגשר
טוב זה כבר מתחיל לעייף, לי אף אחד לא משלם על דוברות...
שוב אני אומר - קודם תחליט מה הטיעון שלך
או שזה מחייב ואז עדיין אין היתר עד היום
או שהעירייה יכולה להפעיל את שיקול דעתה ולאשר את ההיתר בלי שום התקדמות ואח"כ באכלוס לעכב ואח"כ לשחרר לאחר התקדמות קטנה...
בכל מה שהבאת הנך מדלג בקלילות מטיעון אחד להיפך הגמור שלה.
אתייחס בקצרה רק למשפט אחד כדוגמה
זה לא מסמך המלצות אלא מסמך חוקי ומחייב!
אם זה כך:
1. גם אם זה מחייב זה לא לגבי אכלוס, בכל מה שהבאת מדובר על היתר - שלב יותר מוקדם שכבר ניתן ?
2. אם זה חוקי ומחייב, איך העירייה בכלל נתנה היתר בכלל לפני התקדמות כלשהוא ?
וכעת בגלל שאתה לא מותיר לי ברירה וחוזר על עצמך, זה מתחיל קצת לשעמם...
פשוט אעלה הקלטה של זייברט מדבר לרוכשים, שם הוא בפירוש לא מדבר על שום מניעה מבחינה חוקית או תכנונית, ומסביר בפה מלא שהוא הוא זה שמעכב ולא א"א אחר, ומוסיף גם שאם ילחצו עליו מדי הרבה הוא יאשר בסוף ולטענתו זה לא לטובתינו,
בשום שלב הוא לא אומר שיש מניעה חוקית לאשר !
מי שירצה להמשיך לכתוב פה הפוך מהבוס שלו - מוזמן...
יירא הקהל וישפוט.
אך שוב אדגיש: כל הנ"ל ויכוח ישן שפג תוקפו...
על המתחמים שנכון להיום הוא עדיין מעכב ללא תאריך יעד (807+812) התירוץ שלו היא שצריך קירוי, וזה שקר!
זה נוגע רק לצורך תכנון דירות נוספות ב-24 בניינים חדשים משני צידי פסי הרכבת !
(אין על זה עדיין אפי' תב"ע מאושרת)
אין כל סיבה לעכב 259 רוכשים תמימים על לא עוול בכפם !