יש לי מורה נהיגה שבחיים לא מחמיא לי רק כל הזמן מעיר לי אבל בצעקות וגם יכול לזלזל ולהשפיל בצורה מפחידה אין שעור בלי זה
אין לי בעיה שהוא מעיר אבל למה לצעוק ולזלזל ולהשפיל בזמן שנהגתי אם עוד כמה ברכב ולאף אחד הוא לא צעק וזלזל אלה רק העיר
ופעם אחת סגרתי אתו שעור ונעסתי לשעור והוא לא הגיע התקשרת עלו ואז אומר לי שהוא בכלל ביום טסטים ולא קבע איתי בכלל שעור
ואני שותק כל הבזמן ולא ענה לו בכלל אני לא יודע מה לעשות אולי אני פשוט צריך לענות לו ואז הוא ירגע או שזה לא נכון לענות לו אני אפילו חשבתי לעבור מורה . ואני אוחז גם בשעור 23 ואני יודע בעצמי שאני נהוג טוב רי יש לי דברים קטנים לתקן כמו כולם . אבל מבחינתו אני כאילו לא יודע כלום
אשמח לרעינות מה לעשות אם כזה [בן אדם]
גם אני מזדהה איתך! ואומרת. תעברי. מורה. נקודה.אני ממש מזדהה !
אם חיכית חצי שנה, את כנראה לומדת בירושלים..ובשונה ממך אין לי את האופציה לעבור למורה אחרת , גם ככה חיכיתי חצי שנה בתור לזאתי... ואין לי עוד זמן מיותר
יש דבר כזה שמודיעים מראש מי הטסטר??כאשר הודיעו לי שיש לי את אותו בוחן בשלישית - דיברתי עם המורה והוא דאג שיחליפו לי טסטר.
לא יודע אם יש קשר - אבל בשלישי עברתי, והשאר היסטוריה...
עדיין שוה לבדוק ולטרטר למורות אחרותלא בירושלים...
למורות נהיגה המעולות ההמתנה פה היא שנה וחצי ברישמי - בתכלס זה אפילו יותר...
אני נמצא אצל מורה שבחיים לא צעק עלי וכל הזמן רק מחמיא
(הוא חרדי) עובד בבית שמש וגר בביתר עילית באמת אחלה מורה תודה על ההמלצה
ממש לא כל המורים צועקים.לא למדתי עדיין נהיגה אבל בכל זאת קראתי את האשכול
הרבה הזכירו פה שהמורים מעירים וצועקים וזה נראה כאילו זה מתקבל בהבנה עד שזה חורג מגבול הטעם הטוב שאז עוזבים מורה
ואני שאלת תם... למה בשיעורי ציור/ מוזיקה/ התעמלות המורים לא צועקים, מרימים קול או משפילים?? (ואם כן לא יהיו להם תלמידים...)
למה זה נראה כאילו מורי הנהיגה חושבים שצורת ההוראה היא בצעקות???
וזה עוד מתקבל בהבנה?
גם מורה לנהיגה לא אמור!וחוצמיזה, שום מורה לציור\מוזיקה\התעמלות לא יכול למות/להיפצע בגלל טעות של תלמיד.
נכון מאוד.גם מורה לנהיגה לא אמור!
יש לו דוושות, מראות ואופציה לגעת בהגה!
אם הוא כל הזמן בסמארטפון שלו-זאת בעיה שלו!
ואני שאלת תם... למה בשיעורי ציור/ מוזיקה/ התעמלות המורים לא צועקים, מרימים קול או משפילים??
התשובה הפשוטה היאנכון מאוד.
לא באתי להצדיק,
רק להסביר את ההבדל.
זה הרי מה ששאל השואל, נכון?
ולכן זה עדיין לא מסביר את ההבדל...גם מורה לנהיגה לא אמור!
יש לו דוושות, מראות ואופציה לגעת בהגה!
אם הוא כל הזמן בסמארטפון שלו-זאת בעיה שלו!
לא לא לא צריכים לראות את הצחוק שלי פההבשיעור הנהיגה השני שלי, המורה נהיגה פלט כלפיי מספר צעקות שהגיעו לי ביושר.
במקום לריב או להיעלב, התחלתי לדבר אתו בשפה גבוהה. כזו שאני לא מדבר בה, ואפילו לא כותב בה. הוא היה כל-כך בהלם, שהוא פשוט נאלם דומיה.
כשראיתי שזה עובד, ניסיתי את זה על נהג אוטובוס גס ומחוספס שהשכונה כולה סבלה ממנו, וכל נערי השוליים גם יחד לא הצליחו לגבור עליו. כשהוא צעק (כהרגלו) על איך שאני נכנס, ואיפה שאני עומד, ואפיה שהעגלה עומדת, עניתי לו במתינות - בשפה גבוהה. התוצאה - דממה מוחלטת וכבוד שמעולם לא נרחש על ידו לשום בריה.
המסקנה שלי - מילים גבוהות עוזרות יותר מצעקות ומריבות. זה משדר ריחוק והתנשאות, וזה פשוט משתיק אנשים. בקיצור - תקשורת שמאל.
(יכול להיות שהוא חשב שמשהו לא בסדר אתי, ובגלל זה הוא נרגע, אבל מה זה משנה - התוצאה בסוף אותה תוצאה)
זה לא לשון הרע??למה לא כותבים פה שמות כדי שאנשים ידעו להזהר??.??
(לא זה לא לשון הרע)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: