כללי מודעה לעיצוב פרחים.. דעתכם?

  • פותח הנושא Line
  • פורסם בתאריך

ויז'ן מדיה

Art Director
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
המפה מבד המשמשת כרקע של המודעה קצת מקשה על קריאת המילים שבמודעה.
 

אסתר10

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מקסים,
בקשר לרקע, מצטרפת לנ"ל.
אפשר לרכך / לשקף את הרקע.
לדעתי לא צריך כל כך הרבה טקסט
תצמצמי את הטקסט לכמה שפחות
שיהיו כמה משפטים מרכזיים שמכילים הרבה משמעות לגבי העסק.
וכן גם הצבעים של הטקסט, תתמקדי ב3 צבעים מקסימום...

בהצלחה.
 

BOMERANG

פיתוח אתרים ומיתוג עסקי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מודעה יפה,
לדעתי יש קצת בלאגן של טקסטורות צבעים ופונטים,
שכדאי לעשות בהם קצת סדר ואחידות.
 

Line

משתמש רשום
עיצוב גרפי
זה רצון הלקוח אני עושה כדברו/ה :)
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
נכתב ע"י Line;1262989:
זה רצון הלקוח אני עושה כדברו/ה :)

אין ספק. מעצבי מודעות עושים עבודה טובה בכך שהם נאמנים לדרישות הלקוח.
רק חבל מאד שהלקוח לא קשוב לקהל היעד, שאוהב לראות במודעות אור בהירות ונקיות.
אחרת, זה עושה רושם בוסרי.
אולי כדאי להשמיע לו בעדינות דעות של מקצוענים בתחום, ושיחליט לבד..
 

Line

משתמש רשום
עיצוב גרפי
המודעה הראשונית היתה אחרת לגמרי בכלל בלי כל הטקסט..
אבל בסופו של דבר הלקוח רואה ורוצה אחרת ומוביל את זה בכלל למחוזות שלא תכננו..
אז אי אפשר יותר מידי להגיד, יש גבול. ואצלי הוא קרוב מאד..
פעם הייתי מתאמצת ומדברת ונלחמת על דעותיי גם אם הן צודקות ומקצועיות, אבל סתם הייתי מבזבזת אנרגייה כי בסוף הלקוח רוצה מודעת אדום צהוב..
אז אני זורמת ומשתדלת שזה יהיה הכי טוב בתנאים שלו..

מה גם שהמודעה עוצבה בחצי שעה לעיתון שיורד לדפוס (אחרי ששבוע שלם אני מחכה לטקסט ולכיוון)
אז אלו התוצאות.. :) לפעמים לצערי אבל העיקר שלשמחת הלקוח...
 

atara m

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
למה כ"כ הרבה פונטים???????????????
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
ללקוח:
"עיצוב ויוקרה המשדרים רגש ועדינות"
חבל... אבל עומס של צבעים לא יוצר תחושת יוקרה, ועומס אלמנטים יוצר הפוך מתחושת עדינות ולכן:
אם המודעה הזו אכן משדרת את אופי העסק,
אולי כדאי להחליף את המלל למלל שיותר הולם את אופי העיצובים שלו:
לדוג' חיות (מל' חיים) וססגוניות הן עדיין שדר חיובי ,
שמסתדר הרבה יותר טוב עם רוח המודעה מאשר "רגש ועדינות".

ובשבילך...
הפוטנציאל במודעה אכן טוב מאד,
וניכר שהתחלת בכיוון של "עדינות" אלא ש"התבלבלת" בדרך מבקשות הלקוח כנראה...
אם אכן את רוצה להשאר עם המודעה הזו לשדר יותר עדינות:
מספר הצעות שייטיבו עם המודעה ולא יאלצו לשנות אותה:
א. לשנות את הבורדו לסגול כמו הכותרת כך שהגוונים ישארו גווני החום-זהב וסגול.
ב. להוריד מעט רויה מהתמונה שבמסגרת כדי שתראה יותר אמיתית (כך זה נראה הדמית מחשב מלאכותית כי הצבעים מידי זוהרים ולא ריאליים...
ג. ליישר את הטקסטים שבצד ימין של המודעה לימין, זה יתן הרבה יותר אויר וסדר בעין.
ד. ל"חורר" את הפרח שבו כתוב על הרכב, השטח הלבן שבתוכו מידי קופץ בעין.
ה. להתאים את הפונט שב"פרח" לפונט כתב היד שחוזר בכל המודעה.
ו. לשנות את הפונט של האנגלית שיהיה יותר "חד" (ולא מעוגל) כדי שיותאם לסגנון של העברית.

המון בהצלחה!


נ.ב. שימי לב לפעם הבאה: אם זו מודעה לטעמך, משדרת את הסגנון שלך וכדו' יש טעם להעלות לחו"ד, לקבל מחמאות הארות והצעות לשיפור ולהתקדם.
אבל אם זה בכלל לא "את" אלא הלקוח הוא ה"מעצב" של המודעה, מה הטעם להעלות לחוות דעת? הרי הוא לא רואה את חוות הדעת ומבחינתך כל הארה והצעה לשיפור תתקבל ב"כך רצה הלקוח", אז מה התועלת בשבילך?
המטרה של העלאה לחו"ד היא כדי לקבל הארות ולהשתדרג...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  63  פעמים

לוח מודעות

למעלה