כללי מודעה הוליסטית

  • פותח הנושא st28
  • פורסם בתאריך

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
חו"ד חשובה במיוחד!
זוהי מודעה ראשונה מתוך סדרה של 4,
היה כאן קושי גדול,כי מצד אחד מדובר על מיטה טיפולית,
מצד שני יש כאן רק השאלה למצב וחייבים הסבר על המוצר,(המיטה "רפאל 2")
להכניס טון מלל למודעה פשוט הרס את הכל,
בסוף החלטנו כמו שאתם רואים לעשות את המודעה על 3/4 עמוד
עם ויזואל נקי ומשפט סוגר,
ולמטה מעיןכתבה...

הקופי שייך לקופירייטר המוכשר-ראובן ברים
 

קבצים מצורפים

  • הוליסטית.jpg
    KB 94.5 · צפיות: 14

שי דרומי

משתמש צעיר
ניסוח הטקסט דורש מעט תיקונים. וגם לדעתי ההדגשות הרבות מיותרות.
 

רחליש

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
משהו בצבע קצת צורם ולא כ"כ זורם, זה אמנם מתאים ללימון, אבל הוליסטי זה בד"כ משהו הרבה יותר ירוק... (זה צבע יותר רגוע ומרפא)

חוצמיזה- יפה
 

tzivi

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
לדעתי מאד יפה ומעוצב
אני מאד אוהבת את הצבעים
איך אומרים.... על טעם וריח......אין להתווכח
אבל בכל אופן אני הייתי עושה אחד מהרקעים הצהובים באפור כהה
שווה נסיון
טוב כבר עשיתי נסיון
תראו ותגיבו
 

מלכה פ

משתמש רשום
לי מפריע החיתוכים העגולים וגם שהתמונה ברקע לא אפור ולא לבן עדיף שיהיה לבן נקי!!
וגם תשני קצת את הקומפוזיציה שיהיה יותר מעניין וכמובן תשני קצת צבעים אולי ירוק תפוח, חסר עינין במודעה
ויש פוטנציאל !
בהצלחה!
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
מודעה יפה ונקיה,
לדעתי חלוקה מצוינת,
רק הרקע מידי אפור.
 

מעשה אבותי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
יפה מאוד,
לענ"ד גם הצבע יפה ומתאים,
רק את הרקע האפור לשנות ללבן.
 

וואהו

משתמש רשום
רעיון חלוקה מעניין בהחלט.
מבחינתי הויזואל נותן את ההיפך - סחוט וכל המיץ יצא.
צריך ויזואל של חיות, חיים חדשים, רעננות.
 

שי דרומי

משתמש צעיר
נכתב ע"י וואהו;358703:
מבחינתי הויזואל נותן את ההיפך - סחוט וכל המיץ יצא.
צריך ויזואל של חיות, חיים חדשים, רעננות.
לדעתי הפוך. הויזואל אמור ליצור הזדהות עם תחושתו של הסחוט המסכן. לימון טרי ורענן ירחיק עייפים פוטנציאליים. אבל אולי אני טועה.
 

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י שי דרומי;358706:
לדעתי הפוך. הויזואל אמור ליצור הזדהות עם תחושתו של הסחוט המסכן. לימון טרי ורענן ירחיק עייפים פוטנציאליים. אבל אולי אני טועה.

הגדרת מדויק,
לא טעית.

אשמח לשמוע מה דורש תיקון בטקסט,
 

אוהב0ישראל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מודעה מצוינת.
אהבתי את הרעיון של לימון סחוט, מתאים ומתאר מאוד מי שאין לו כוח.
גם לדעתי העיגולים בפינות מיותרים.
גם לדעתי יש צורך להבהיר מאוד את התמונה.
ולדעתי את הצהוב העליון מבין שני התחתונים, יש להחליף לצבע אחר. לא נראה לי שאפור. אולי משהו בגווני הצהוב רק בהיר / כהה יותר שיצור ניגוד.
גם לדעתי יש יותר מידי הדגשות בטקסט.
 

טאצ'

משתמש רשום
מודעה נקיה ויפה

יש לי הסתייגות לגבי המילים 'אפשר לשחזר' יען כי, למיטב ידיעתי, לימון סחוט א"א לשחזר...הווי אומר, שהויז'אל לא מתאים ב100% לרעיון
 

orli_dimri

משתמש פעיל
הויזואל מעט לוקה בחסר.

לימון סחוט אי אפשר לשחזר.....
לכן אני לא חושבת שזה נכון לכתוב " אפשר לשחזר"
לגבי המלל, הניסוח טעון שיפור.

בסך הכל קו נקי ויפה.

בהצלחה.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
בגדול- מאוד יפה.
העיצוב נקי ומיוחד, ניכר כשרון והשקעה רבה - בקיצור - יש לך את זה :)

האם עדיף רעיון של לימון סחוט או לימון רענן? אני נוטה כן לכיוון הרענן
ולכתוב -
סחוט? אפשר לשחזר.

נראה לי שויזואלית זה יותר מושך, את לא רוצה שיזהו את הטיפול עם לימונים חצי רקובים.
אשמח מאוד לשמוע איך היו התגובות לויזואל הזה (פשוט כי זה מעניין אותי)

לגבי העיצוב -
צהוב זה לא צבע שהולך עם בריאות.
בריאות זה:
התחדשות, רעננות, נעורים, שמחת-חיים
הצהוב הזה, במיוחד ביחד עם האפור, לא משדר רעננות ולא בריאות.
וגם עושה ממש שירות רע ללוגו, כי הלוגו נראה חיוור עם הצהוב הזה.
אם זו סדרת מודעות, וכולן צהובות - חבל.

לגבי הניסוח -
צריך יותר להלהיב את הקהל.
להוסיף כמה מילות תואר על נפלאות המיטה
אם היא אכן עושה את כל הדברים הללו הרי זה משהו נפלא ביותר,
תקדים רפואי מיוחד במינו - ואני ממש לא צינית. צריך לפאר את המותג יותר,
ולא רק אינפורמציה יבשה.
 

אוהב0ישראל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
בודאי שאפשר לשחזר.
רבותיי, רק עכשיו עברנו את ט"ו בשבט!
מהגרעינים של אותו לימון סחוט מצמיחים אילן חדש.
:)
 

וואהו

משתמש רשום
ברים באמת גדול, אבל את לא הולכת לעמוד על יד המודעה ולהסביר מה הכוונה ולכן כדאי שהמסר הרענני והטרי יעבור מיד.

משהו כמו:
את זה אי אפשר לשחזר, אבל את ה... כן!

ואז יבוא טקסט שיסביר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  63  פעמים

לוח מודעות

למעלה