אלי-אקספרס מה קורה עם המשלוחים של אלי אקספרס?

מרחבים

משתמש מקצוען
דרך דואר ישראל,
יש לי שם מספר מעקב ועדיין כותב לי: המשלוח בדרך לארץ :rolleyes:
את כבר בטח פתחת סכסוך, את קיבלת את הכסף בחזרה?
אגב, ממתי אפשר לפתוח סכסוך?
כי אני רואה שכתוב לי זמן משלוח משוער. (בערך חודש ממתי שהזמנתי)
ומצד שני כתוב: אם ההזמנה לא תתקבל אצלך תוך 56 ימים , באפשרותך לפתוח מחלוקת.
מה באמת?
 

לא לפרסום

משתמש מקצוען
כנ"ל אותו סרט...אפילו אותו יום....

החבילה ממתינה לשחרור ממכס.
  • 2023-10-09 18:22
    גם אני נלחצתי שנתקע במכס בעקבות תשלום....
  • לא הצלחתי לקבל פרוט נוסף תכלס שפניתי למוכר הוא טען שלא הגיע בקשת תשלום למכס....אני מחכה....
  • נ.ב JNTIL00000000YQ אצלי זה המעקב והבנתי שזה ציטה שליחויות....

זה רק הכותרת של המסע...

(ותראי את התאריך ההזוי...)
צפה בקובץ המצורף 1495086
אצלי אותו סרט...
כנראה שזה בעיה של ציטה...
תסתכלי במעקב לדעתי יהיה אותו מספר מעקב JNTIL....
לגבי הסכסוך אפשר לפתוח אחרי 56 יום[זמן משלוח משוער.זה משוער.ולא התחייבות]
אני כבר יכול לפתוח סכסוך אני יחכה עוד קצת[אפשר עד 15 יום] אני מפחד שלא ידחו בטענה של מלחמה...
אגב מי שפתח סכסוך וקיבל תשובה אשמח שייעדכן[אשמח לפירוט איזה חברה ואיפה נתקעה החבילה]
 

נושנושית

משתמש מקצוען
את כבר בטח פתחת סכסוך, את קיבלת את הכסף בחזרה?
אגב, ממתי אפשר לפתוח סכסוך?
לא פתחתי, אני יכולה לפתוח עוד כ40 יום +-
ומצד שני כתוב: אם ההזמנה לא תתקבל אצלך תוך 56 ימים , באפשרותך לפתוח מחלוקת.
מה באמת?
זה.
אז את יכולה לפתוח עוד 56 יום.
הם תמיד מכסים את עצמם בכ-80/90 יום...
נכון שזמן משלוח משוער הוא קצר (הרבה פעמים גם 15 יום!) ובד"כ הם גם עומדים בו.. אבל עכשיו נדפקנו
 

מרחבים

משתמש מקצוען
לא פתחתי, אני יכולה לפתוח עוד כ40 יום +-

זה.
אז את יכולה לפתוח עוד 56 יום.
הם תמיד מכסים את עצמם בכ-80/90 יום...
נכון שזמן משלוח משוער הוא קצר (הרבה פעמים גם 15 יום!) ובד"כ הם גם עומדים בו.. אבל עכשיו נדפקנו
וואו, רציני?
רק אחרי 56 יום?
התאריך המשוער הוא להמלצה בלבד??
אני בשוק.
כי כששאלתי את המוכר מתי זה יגיע אמר לי גג 28 יום.
זה לא עילה לסכסוך?
אצלי זה משו לארוע, אז לא יהיה לי מזה כלום אחרי 56 יום.
פשוט נדפקתי.
 

מרחבים

משתמש מקצוען
לא,
זה גם לא יתן לך לפתוח סכסוך עד שיעברו כל 56 הימים
אני ממש בהלם.
האמת שיצא לי כל הטעם להזמין אי פעם באליאקספרס.
כשהזמנתי את זה אמר לי המוכר שלוקח ברגיל בין 12-15 יום, אבל בגלל המלחמה עד 28 ימים.
לקחתי את הסיכון כי 28 ימים גם היו לי עד הארוע.
לשמוע עכשיו שזה לא מספיק בשביל לפתוח סכסוך ... שוק.
 

שחר עולה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אם יש לכם מספר מעקב, תבדקו בדואר ישראל איפה זה נמצא?
במעקב דואר ישראל, לא במעקב הרגיל של עליאקספרס.

צ'יטה - תנסו להכנס עם המספר טלפון שלכם - אולי זה הגיע דרכם - ואז תראו היכן זה נמצא

לי קרה - שכבר לקחתי את המשלוח - ועדיין (עד עכשיו) רשום שזה באמצע הדרך...
יש שיבושים כנראה גם פה בעדכונים (או לא יודעת איפה...)
 

שלמה שמואלי

משתמש רשום
נמצאים במדינת המקור כבר מידי הרבה זמן
יש מישהו שהתנסה עם משלוחים לאחרונה
והגיע לו?
אשמח למידע
(משלוח אחד עוד מלפני חג הסוכות)
לנו גם לקח זמן
הזמנו שבוע אחרי סוכות
אבל בסוף ב"ה זה הגיע שבוע שעבר
 

מאיר ומלי

משתמש מקצוען
התקדם לי
זה אומר שזה בסדר? 1699781804936.png
 

פנינה ריימונד

הום סטיילינג מאליאקספרס.
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים
יוצרי ai

רבקה30

משתמש פעיל
אגב מי שפתח סכסוך וקיבל תשובה אשמח שייעדכן[אשמח לפירוט איזה חברה ואיפה נתקעה החבילה]
פניתי לבקש החזרים
על חבילה אחת אמרו לי לחכות עוד 10 ימים (זמן ההגנה עוד לא נגמר, אז מצדי זה בסדר)
ועל חבילה אחרת, שנגמר זמן ההגנה, שלחו אותי להביא אישור כתוב מרשות המיסים שזה לא אצלם.
הבאתי אישור, נראה מה יגידו.


זה גם לא יתן לך לפתוח סכסוך עד שיעברו כל 56 הימים
אפשר לפתוח סכסוך גם לפני- פניתי אל שרות הלקוחות והם פתחו לי סכסוכים על כל המוצרים שלא הגיעו כבר יותר מחודש
אפשר גם לפתוח סכסוך אם לוחצים על פרטי הזמנה ושם ללחוץ על החזר. אבל אז זה סיכון מסוים כי זה נכתב כאילו כבר קבלנו את החבילה.
בסכסוך שפתחתי עם השרות לקוחות עדיין יש לי פרטי מעקב ולא כתוב שההזמנה גמורה.
ולגבי החזרים - מה שחשוב זה לא להסכים בטעות להצעת מוכר שלא מספיק טובה/ הוגנת, כי אז הסכסוך נסגר באותו רגע, ואין עם מי לדבר (חוץ מלרדוף אחרי ערעור דרך השירות לקוחות).
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים

רבקה30

משתמש פעיל
איך עשית את זה?
לפי נסיוני זה רובוט טיפש שלא מבין כלום ממה שאני מבקשת ממנו.
בלי בעיות, כבר המון פעמים
ב"ה מגיעה ממש מהר לשרות לקוחות אנושי
פשוט- מתחילה עם השירות לקוחות האוטומטי
עונה לו שורה או שתיים (במקרה הנ"ל, לחצתי על לא הגיעה לי חבילה, ואז נתן לי לבחור מתוך ההזמנות - לחצתי שוב על לא מוצאת חבילה - כי זה באמת לא היה שם, אחרי פעמיים כאלו, יש למטה שתי אופציות- אחת מהן זה צ'אט אנושי, לוחצת על זה ותוך שניה יש לי עם מי לדבר.
הן יעילות מאד. צריך רק לשים לב לכתוב תגובה כל דקה שתיים כי אם לא - הצ'אט מתנתק
(כשהתנתק לי בטעות כי המתנתי לתגובה, למעשה, פתחתי שוב צ'אט עם בוט ולחצתי שוב כנ"ל, וכשלחצתי על צ'אט אנושי - הגעתי בדיוק לאותה אחת שעזרה לי קודם!)
מה זה רשות המיסים?
הם האחראים על המכס. פניתי לשרות לקוחות שלהם במייל.
עד שהם ענו לי, הספקתי לשאול את אליאקספרס למי לפנות,
ובצאט האנושי נתנה לי את הקישור הזה:
אבל תכל'ס אני התכתבתי כבר הלוך חזור עם:
CustomsDHFProd#customs.mof.gov.il
אז לא יצרתי קשר עם הנ"ל.

הכוונה ל...?
נכנסתי לרשות המיסים לפי מספר חבילה...הוא כותב לי לא נמצא מידע....
לא התכוונתי לשאילתה האוטומטית, שם בדקתי עוד קודם ולא היה מידע.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה