איך עשית את זה?
לפי נסיוני זה רובוט טיפש שלא מבין כלום ממה שאני מבקשת ממנו.
בלי בעיות, כבר המון פעמים
ב"ה מגיעה ממש מהר לשרות לקוחות אנושי
פשוט- מתחילה עם השירות לקוחות האוטומטי
עונה לו שורה או שתיים (במקרה הנ"ל, לחצתי על לא הגיעה לי חבילה, ואז נתן לי לבחור מתוך ההזמנות - לחצתי שוב על לא מוצאת חבילה - כי זה באמת לא היה שם, אחרי פעמיים כאלו, יש למטה שתי אופציות- אחת מהן זה צ'אט אנושי, לוחצת על זה ותוך שניה יש לי עם מי לדבר.
הן יעילות מאד. צריך רק לשים לב לכתוב תגובה כל דקה שתיים כי אם לא - הצ'אט מתנתק
(כשהתנתק לי בטעות כי המתנתי לתגובה, למעשה, פתחתי שוב צ'אט עם בוט ולחצתי שוב כנ"ל, וכשלחצתי על צ'אט אנושי - הגעתי בדיוק לאותה אחת שעזרה לי קודם!)
הם האחראים על המכס. פניתי לשרות לקוחות שלהם במייל.
עד שהם ענו לי, הספקתי לשאול את אליאקספרס למי לפנות,
ובצאט האנושי נתנה לי את הקישור הזה:
אבל תכל'ס אני התכתבתי כבר הלוך חזור עם:
CustomsDHFProd#customs.mof.gov.il
אז לא יצרתי קשר עם הנ"ל.
הכוונה ל...?
נכנסתי לרשות המיסים לפי מספר חבילה...הוא כותב לי לא נמצא מידע....
לא התכוונתי לשאילתה האוטומטית, שם בדקתי עוד קודם ולא היה מידע.