כללי מה עושים עם קבצים שאינם מתאימים

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
כגרפיקאית יוצא לי הרבה לעבוד מול הדפוסים על העדפותיהם השונות,
ובהחלט אעדיף לטפל שוב בקובץ ולסגרו כמו שצריך מאשר לתת לאחרים להתערב ולפעמים לפגום בקובץ.
 

אביה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אף פעם לא ניסיתי (רקמתי את הרעיון כל פעם מחדש אחרי ששוב הלקוח התעכב מידי) אבל נראה לי שיפתור חלק מהבעיה- לתלות שלט מאיר עיניים שמודיע את מדיניות הדפוס לגבי דברים כאלה לדוג': לקוח....! עבודת דפוס שהורדתה לדפוס לוקחת יותר מ-7 דקות תחוייב בתשלום ע"פ.... וכו'

נראה לי שגם הלקוח לא מעלה על דעתו את אורך הזמן שזה יכול לקחת, ואם הוא מעניק טיפת תשומת לב ולוקח את זה מראש בחשבון-הוא אולי ישים לב בעצמו לשעון.
 

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
חברה עד שלא תעבדו בדפוס לא תבינו....

כמו שמישהו פה אמר לכל דפוס יש את הדרישות שלו שזה לא שטויות...
הוא רוצה להוציא לך את העבודה מדוייק...
אני גם שלחתי כמה פעמים עבודות של לקוחות לדפוס לפני כמה חודשים ואמרו לי זה לא טוב אין בליד. אין סימן קיפול. המלל קרוב לקצה.... וכו'
ואני לא הבנתי אותי ככה לימדו מה אתם מבינים בגרפיקה ?!
עד שאתה מתחיל לעבוד בדפוס ואתה מבין מה צריך... מבין הכל
וכל דפוס זה משו אחר....
תעבדו עם דפוס אחד שמבין אותכם ואתם מבינים אותו..
 

זאבי

משתמש פעיל
בתור גרפיקאי אני עובד בדר"כ עם דפוס אחד, ובמקרה הצורך (חירום) עם עוד 2 דפוסים,
אני מודיע ללקוח שאם הוא רוצה תוצאות מושלמות אני מדפיס בדפוס שאני מתעסק איתו (שכבר למדתי בדיוק באיזו צורה הכי טוב להגיש לו קבצים סגורים), כך גם אם קורה בעיה כל שהיא בעל הדפוס מתקשר אלי מיד, ואני מטפל בבעיה.
ואם הלקוח מתעקש להדפיס בדפוס אחר, אני מודיע לו שידע שאינני לוקח אחריות על תוצאות החיתוך וגווני הצבע (בדיגיטלי) שמשתנים מדפוס אחד למשנהו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קג

א לְדָוִד בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְכָל קְרָבַי אֶת שֵׁם קָדְשׁוֹ:ב בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְאַל תִּשְׁכְּחִי כָּל גְּמוּלָיו:ג הַסֹּלֵחַ לְכָל עֲוֹנֵכִי הָרֹפֵא לְכָל תַּחֲלֻאָיְכִי:ד הַגּוֹאֵל מִשַּׁחַת חַיָּיְכִי הַמְעַטְּרֵכִי חֶסֶד וְרַחֲמִים:ה הַמַּשְׂבִּיַע בַּטּוֹב עֶדְיֵךְ תִּתְחַדֵּשׁ כַּנֶּשֶׁר נְעוּרָיְכִי:ו עֹשֵׂה צְדָקוֹת יי וּמִשְׁפָּטִים לְכָל עֲשׁוּקִים:ז יוֹדִיעַ דְּרָכָיו לְמֹשֶׁה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל עֲלִילוֹתָיו:ח רַחוּם וְחַנּוּן יי אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חָסֶד:ט לֹא לָנֶצַח יָרִיב וְלֹא לְעוֹלָם יִטּוֹר:י לֹא כַחֲטָאֵינוּ עָשָׂה לָנוּ וְלֹא כַעֲוֹנֹתֵינוּ גָּמַל עָלֵינוּ:יא כִּי כִגְבֹהַּ שָׁמַיִם עַל הָאָרֶץ גָּבַר חַסְדּוֹ עַל יְרֵאָיו:יב כִּרְחֹק מִזְרָח מִמַּעֲרָב הִרְחִיק מִמֶּנּוּ אֶת פְּשָׁעֵינוּ:יג כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים רִחַם יי עַל יְרֵאָיו:יד כִּי הוּא יָדַע יִצְרֵנוּ זָכוּר כִּי עָפָר אֲנָחְנוּ:טו אֱנוֹשׁ כֶּחָצִיר יָמָיו כְּצִיץ הַשָּׂדֶה כֵּן יָצִיץ:טז כִּי רוּחַ עָבְרָה בּוֹ וְאֵינֶנּוּ וְלֹא יַכִּירֶנּוּ עוֹד מְקוֹמוֹ:יז וְחֶסֶד יי מֵעוֹלָם וְעַד עוֹלָם עַל יְרֵאָיו וְצִדְקָתוֹ לִבְנֵי בָנִים:יח לְשֹׁמְרֵי בְרִיתוֹ וּלְזֹכְרֵי פִקֻּדָיו לַעֲשׂוֹתָם:יט יי בַּשָּׁמַיִם הֵכִין כִּסְאוֹ וּמַלְכוּתוֹ בַּכֹּל מָשָׁלָה:כ בָּרְכוּ יי מַלְאָכָיו גִּבֹּרֵי כֹחַ עֹשֵׂי דְבָרוֹ לִשְׁמֹעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ:כא בָּרְכוּ יי כָּל צְבָאָיו מְשָׁרְתָיו עֹשֵׂי רְצוֹנוֹ:כב בָּרְכוּ יי כָּל מַעֲשָׂיו בְּכָל מְקֹמוֹת מֶמְשַׁלְתּוֹ בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

יוקרה בשולחן החג • פרס לזוכה • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה