התייעצות מה עונים למורה?

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
למען ד' מה קשור ההנאה מהחופש של הילדה לעונש מה קשור ?? תנו לי הסבר ולמה היא קשורה בסינר אל הבת שלך
אולי שתעשה איכון של השב''כ לראות להיכן היא הולכת ומה היא עושה בכל רגע נתון,
וההצעה הכי שווה שלי ,זה לא להגיד לבת כלום על המפגש, וכן לעשות את העבודה כמה שיותר מהר להעביר לה ולגמור,
אני עם טיפוסים כאלה לא מתעסקת זה מסוכן ולא נעים , בהצלחה!
 

מטי סגלשטיין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
קופצת על האשכול,
יש לי שאלה שנוגעת לבתי ספר
שהיא בעצם הבסיס לאשכול הזה ולהפרעות בשיעורים:
האם לא חבל שכל הזמן שהבנות שלנו מבלות (ומבזבזות) בבית הספר
הוא פשוט גזל?!?
אני חושבת על כל השנים האלה,
בנות בוהות במורה במקרה הטוב
ומתעללות בה במקרה הפחות טוב.
הלימודים שלומדים שם לא שווים (כמעט) כלום!!
למען ה',
למה הייתי צריכה לחפוף משולשים
ולדעת מה היא פרבולה
????
מה זה נתן לי לחיים?
למה לא לימדו אותי בזמן הזה איך מסתכלים על תלוש שכר
או איך מאדים בצל בצורה הנכונה??
תמיד אמרו לנו שבית ספר זה הכנה לחיים.
אז פליז, למה לקשקש במוח?!
כדי לחדד את המוח אפשר גם לפתור סודוקו או תשבצים.
הייתי משאירה אולי כמה שיעורים על כנם
ובשאר הזמן מחלקת את הכיתה למגמות
מה אשמה ילדה חלשה שנולדה באותה שנה של הבת החזקה?
כל חיי בית הספר הם סבל בשבילה.
אין שום הצדקה לכך!
אפשר לחלק את הקבוצות לפי תחומי עניין, כשרון וכו'
לכל תלמידה יש תחום אחד או כמה שמעניינים אותה במיוחד,
אולי כדאי לחזק את התחומים החזקים שיהיו מקצועיים יותר?



בקיצור,
אני מרגישה שמשהו במבנה הקיים של בית הספר צריך שינוי
ויפה שעה אחת.......
 

מקהלה

משתמש מקצוען
4 מורות מתוך 80 - לא זה לא הגורף.
התגובה של המורה וצורת ההתנהגות שלה לא נורמטיביים (לפי התאור של האמא)
אממ
אני גם גדלתי בבית הספר וקרה שמורות נתקלו אלי בצורה כזו, ושרדתי...
נכון שזה לא הגורף אבל זה גם לא ספציפי קיים אצל מורה
אז מה? שהיא תשב בחיבוק ידיים בביתה עד בוא גואל. לא!
יש יצורים כאלה וחלק מעבודת ד' שלנו היא לדעת להסתדר גם עם הלא נורמלי והשונה או איך שתרצי לכנות אותה.
חוצמזה שלפי המשפטים שהאמא כתבה
אילו מין סדרי עדיפויות אלו?? הרגשתי שממש נוזפת בי..
עניתי לה, שהבת כבר לא ילדה קטנה היא אחראית למעשיה, היא מתכננת את הלו"ז שלה, וכנראה שומרת את העבודה לסוף החופש, ומבחינתי אם לא תעשה את העבודה בזמן שתישא בתוצאות,
בשלב הזה נראה שהמורה ממש רתחה והיא משיבה, אם זה הבת שלי לא הייתי נותנת לה לדחות, אלא ראשית לעשות את שהוטל עליה בטח לא לחגוג כ"כ שיש את זה ברקע, "אבל לשיקולך, כל אחד והחינוך שלה וסדרי עדיפויות שלה" הרגשתי די פגועה.
מה עונים על כזה דבר? באותו רגע שתקתי מהלם..
נשמע שהיא פגועה בעיקר על הספק לגביה, שהמורה הורידה לאמא הוציאה את האמא קטנה כביבול, ברצוני לומר לאותה אמא, חזקי את עצמך, אל תהיי קנה רצוץ לכל משפט שיזרקו לעברך.
סתם אישית לא אוהבת לקטול אנשים על לא עוול
 

מקהלה

משתמש מקצוען
קופצת על האשכול,
יש לי שאלה שנוגעת לבתי ספר
שהיא בעצם הבסיס לאשכול הזה ולהפרעות בשיעורים:
האם לא חבל שכל הזמן שהבנות שלנו מבלות (ומבזבזות) בבית הספר
הוא פשוט גזל?!?
אני חושבת על כל השנים האלה,
בנות בוהות במורה במקרה הטוב
ומתעללות בה במקרה הפחות טוב.
הלימודים שלומדים שם לא שווים (כמעט) כלום!!
למען ה',
למה הייתי צריכה לחפוף משולשים
ולדעת מה היא פרבולה
????
מה זה נתן לי לחיים?
למה לא לימדו אותי בזמן הזה איך מסתכלים על תלוש שכר
או איך מאדים בצל בצורה הנכונה??
תמיד אמרו לנו שבית ספר זה הכנה לחיים.
אז פליז, למה לקשקש במוח?!
כדי לחדד את המוח אפשר גם לפתור סודוקו או תשבצים.
הייתי משאירה אולי כמה שיעורים על כנם
ובשאר הזמן מחלקת את הכיתה למגמות
מה אשמה ילדה חלשה שנולדה באותה שנה של הבת החזקה?
כל חיי בית הספר הם סבל בשבילה.
אין שום הצדקה לכך!
אפשר לחלק את הקבוצות לפי תחומי עניין, כשרון וכו'
לכל תלמידה יש תחום אחד או כמה שמעניינים אותה במיוחד,
אולי כדאי לחזק את התחומים החזקים שיהיו מקצועיים יותר?



בקיצור,
אני מרגישה שמשהו במבנה הקיים של בית הספר צריך שינוי
ויפה שעה אחת.......
מינימום של השכלה!!
אולי כדאי לוותר על י"ג י"ד כי יש מרחב מצומצם וכן לאפשר ללכת למכללות (כך תהינה יותר כיתות חרדיות במכללות)
אבל את רצינית??
הביה"ס באמת לא תרם לך בכלוםםם?????
היי כנה
 

שירבירשירי

משתמש פעיל
קופצת על האשכול,
יש לי שאלה שנוגעת לבתי ספר
שהיא בעצם הבסיס לאשכול הזה ולהפרעות בשיעורים:
האם לא חבל שכל הזמן שהבנות שלנו מבלות (ומבזבזות) בבית הספר
הוא פשוט גזל?!?
אני חושבת על כל השנים האלה,
בנות בוהות במורה במקרה הטוב
ומתעללות בה במקרה הפחות טוב.
הלימודים שלומדים שם לא שווים (כמעט) כלום!!
למען ה',
למה הייתי צריכה לחפוף משולשים
ולדעת מה היא פרבולה
????
מה זה נתן לי לחיים?
למה לא לימדו אותי בזמן הזה איך מסתכלים על תלוש שכר
או איך מאדים בצל בצורה הנכונה??
תמיד אמרו לנו שבית ספר זה הכנה לחיים.
אז פליז, למה לקשקש במוח?!
כדי לחדד את המוח אפשר גם לפתור סודוקו או תשבצים.
הייתי משאירה אולי כמה שיעורים על כנם
ובשאר הזמן מחלקת את הכיתה למגמות
מה אשמה ילדה חלשה שנולדה באותה שנה של הבת החזקה?
כל חיי בית הספר הם סבל בשבילה.
אין שום הצדקה לכך!
אפשר לחלק את הקבוצות לפי תחומי עניין, כשרון וכו'
לכל תלמידה יש תחום אחד או כמה שמעניינים אותה במיוחד,
אולי כדאי לחזק את התחומים החזקים שיהיו מקצועיים יותר?



בקיצור,
אני מרגישה שמשהו במבנה הקיים של בית הספר צריך שינוי
ויפה שעה אחת.......
כמה שקשה להודות בזה, החיים בבית הספר היו טובים על פני כל דבר אחר!
 

רוחי בלבוחי

משתמש סופר מקצוען
יש יצורים כאלה וחלק מעבודת ד' שלנו היא לדעת להסתדר גם עם הלא נורמלי והשונה או איך שתרצי לכנות אותה.
למורה כזו צריך לדבר ברוך ולרחם עליה מאד, אל תיסחפי לכעס ולעצבים עליה,
ותחוסו על המורה, אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת עם מה אדם מתמודד מאחור!!
 

מטי סגלשטיין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
מינימום של השכלה!!
אולי כדאי לוותר על י"ג י"ד כי יש מרחב מצומצם וכן לאפשר ללכת למכללות (כך תהינה יותר כיתות חרדיות במכללות)
אבל את רצינית??
הביה"ס באמת לא תרם לך בכלוםםם?????
היי כנה
אני לא אומרת שהוא לא תרם לי בכלום,
צר לי רק על הזמן שבזבזתי.
רוב ההשכלה שלי באה מספרים ועיתונים
ובהמשך מהאינטרנט.
תחשבי רגע,
מה למדת בבית הספר שלא יכולת לקבל ממקום אחר.
אשמח דווקא לשמוע!

אגב,
ביחס לבית הספר שלמדתי (קהילתי)
אני נחשבת לאינטליגנטית.
(ולא רק ביחס אליו)
ורוב שעות בית הספר העברתי בשעמום גובר!!
 

מימימו

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
@מטי סגלשטיין את בערך אמרת פה את מה שאני אומרת מלאאאאא זמן בסביבה הקרובה שלי. זה דבר נכון אבל לא כל כך בר שינוי וגם אם יהיה איזשהו שינוי במשרד החינוך ייקח לו שנים להכנס למגזר שלנו.
 

מקהלה

משתמש מקצוען
אני לא אומרת שהוא לא תרם לי בכלום,
צר לי רק על הזמן שבזבזתי.
רוב ההשכלה שלי באה מספרים ועיתונים
ובהמשך מהאינטרנט.
תחשבי רגע,
מה למדת בבית הספר שלא יכולת לקבל ממקום אחר.
אשמח דווקא לשמוע!

אגב,
ביחס לבית הספר שלמדתי (קהילתי)
אני נחשבת לאינטליגנטית.
(ולא רק ביחס אליו)
ורוב שעות בית הספר העברתי בשעמום גובר!!
אני משערת שאת אינטלגנטית גם לפי העיסוקים שלך
מה הביה"ס נתן לי, מאיפה להתחיל?
בבית הספר למדתי להסתגל לחברה, לזרום, להסתדר עם אנשים שיש להם דיעות שונות
למדתי להיות כנועה גם אם לא מבינים
למדתי שיש דברים שעושים כי חכמים ממנו אמרו לנו שזה טוב(כמו ללכת לביה"ס)
למדתי להנות מהשפרצות מים וטיולים מפושלים
למדתי לקפץ בהתלהבות על כל חויה קטנטנה
למדתי מוסר
למדתי חינוך
מספיק?
 

עדיה שיר

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
דווקא עכשיו שכל התלמידות חגגו בבית, ראינו שזה דווקא לא כל כך נורא שזה כך....
אני לא אומרת שלא צריך ללמוד בביה"ס כלל, אלא ללמוד במתווה נורמטיבי.
למי זה מוסיף ללמוד עד 3 וחצי כל יום?
למי זה מוסיף להגיע ללמוד ביום שישי שעתיים דקדוק ושעתיים חשבון?
למה צריך את המרוץ המטורף הזה??
מה רע בללמוד עד 1 וחצי כל יום?
ילמדו מקצועות קודש, מקצועות לחיים, קצת חשבון קצת דקדוק בשביל ההשכלה וזהו.
ובשישי ישחררו את כל הבחורות סמינר לנפשם, הן יודעות להכין עוגות וסלטים מצוין מאשר לבהות במורה ולפהק כל חצי דקה....
וכמו ש @מקהלה אמרה: לימודים זה דבר נצרך, ובמיוחד בדור שלנו שכל ילד חייב מסגרת,
אבל אם הייתי שר החינוך הייתי משנה כמה דברים שרק יועילו לאנושות...
 

מקהלה

משתמש מקצוען
@מטי סגלשטיין את בערך אמרת פה את מה שאני אומרת מלאאאאא זמן בסביבה הקרובה שלי. זה דבר נכון אבל לא כל כך בר שינוי וגם אם יהיה איזשהו שינוי במשרד החינוך ייקח לו שנים להכנס למגזר שלנו.
אתן יודעות שקיים כבר ערוץ של לימודים דרך המחשב
יש את זה כבר כמה שנים
ראיתי ילד מזרחיסטי שככה למד מגיל חמש, בגיל שבע, הוא היה בפיגור חברתי עמוק!!
הוריו שמו אותו במוסד ואמרו שזה היה נסיון רק אך הם לא היו כל כך מרוצים,
אמרתי, ואם הנסיון הזה היה מתארך?
אסון לילד, לא יודעת אם היה אפשר לשפץ משהו
 

מימימו

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
אני משערת שאת אינטלגנטית גם לפי העיסוקים שלך
מה הביה"ס נתן לי, מאיפה להתחיל?
בבית הספר למדתי להסתגל לחברה, לזרום, להסתדר עם אנשים שיש להם דיעות שונות
למדתי להיות כנועה גם אם לא מבינים
למדתי שיש דברים שעושים כי חכמים ממנו אמרו לנו שזה טוב(כמו ללכת לביה"ס)
למדתי להנות מהשפרצות מים וטיולים מפושלים
למדתי לקפץ בהתלהבות על כל חויה קטנטנה
למדתי מוסר
למדתי חינוך
מספיק?
היא לא דיברה על לבטל את הבית ספר אלא לשנות את החומר לימוד לחומר יותר משמעותי לחיים מחפיפת משולשים וגיאוגרפיה של ארהב.
 

מימימו

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
אתן יודעות שקיים כבר ערוץ של לימודים דרך המחשב
יש את זה כבר כמה שנים
ראיתי ילד מזרחיסטי שככה למד מגיל חמש, בגיל שבע, הוא היה בפיגור חברתי עמוק!!
הוריו שמו אותו במוסד ואמרו שזה היה נסיון רק אך הם לא היו כל כך מרוצים,
אמרתי, ואם הנסיון הזה היה מתארך?
אסון לילד, לא יודעת אם היה אפשר לשפץ משהו
מי דיבר על לימודים דרך המחשב?? דיברנו על לשנות את החומר לימוד לא את הצורת לימוד לבוא לבית ספר להיות עם חברים לשחק לצאת לטיולים להתעצבן על המורים וכשלומדים ללמוד משהו נורמלי.
 

מקהלה

משתמש מקצוען
היא לא דיברה על לבטל את הבית ספר אלא לשנות את החומר לימוד לחומר יותר משמעותי לחיים מחפיפת משולשים וגיאוגרפיה של ארהב.
מה אפשר?
הנדסיים?
חומרה??
למה להכביד עוד?
מה יש לך יותר קל מג"ג וספרות?
לא הבנתי, את רוצה ללמד ילדות בבית ספר שיעורי חכמת נשים, שיעורי עזרה ראשונה, כלכת בית וארגון וניהול??
מספיק לבנות קשה, ויש הרבהה שיעורים, אל תוסיפי עוד חומרים מסורבלים
 

גדולים מהחיים

משתמש פעיל
מספיק לבנות קשה, ויש הרבהה שיעורים, אל תוסיפי עוד חומרים מסורבלים
זה מה שהיא אומרת שחבל שיהיה קשה בדברים שבכל מקרה לא עוזרים כלום בחיים
יורידו את הדברים המיותרים ויוסיפו דברים מועילים
אני בעד אבל אני לא חושבת שדעתי משנה מַשהו למִשְהו ;)
 

מקהלה

משתמש מקצוען
דווקא עכשיו שכל התלמידות חגגו בבית, ראינו שזה דווקא לא כל כך נורא שזה כך....
אני לא אומרת שלא צריך ללמוד בביה"ס כלל, אלא ללמוד במתווה נורמטיבי.
למי זה מוסיף ללמוד עד 3 וחצי כל יום?
למי זה מוסיף להגיע ללמוד ביום שישי שעתיים דקדוק ושעתיים חשבון?
למה צריך את המרוץ המטורף הזה??
מה רע בללמוד עד 1 וחצי כל יום?
ילמדו מקצועות קודש, מקצועות לחיים, קצת חשבון קצת דקדוק בשביל ההשכלה וזהו.
ובשישי ישחררו את כל הבחורות סמינר לנפשם, הן יודעות להכין עוגות וסלטים מצוין מאשר לבהות במורה ולפהק כל חצי דקה....
וכמו ש @מקהלה אמרה: לימודים זה דבר נצרך, ובמיוחד בדור שלנו שכל ילד חייב מסגרת,
אבל אם הייתי שר החינוך הייתי משנה כמה דברים שרק יועילו לאנושות...
ומה הבנות תעשנה בזמן המיותר?
עוד חוג, ועוד חוג
הרי ביננו, קשה גם ככה להיות עם הילדים,
אז להוסיף שעות??
ולמה נתפסתם דוקא על לימודים, אולי כבר נוריד את ה-9 שעות עבודה ליום?
גם הנשים סובלות בעבודה לא פחות, ולא כל יום הן עושות דברים כל כך משמעותיים לעולם.
לתקתק במחשב כל היום זה גם יכול לפחלץ, לא??
שימו לב כמה ארגון בתיה דואג לבנות שלא תהיינה משועממות, כל היום מוסיף עוד ועוד דברים, כי אנשים בלי תעסוקה ובפרט ילדים זה או דכאון או ירידה רוחנית.
אז אולי אפשר להוריד רמה ולהאט קצב אבל לא...
 

efigraf

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מצחיק עד כמה התגובות כאן ילדותיות. נראה כאילו תלמידות בביה"ס כתבו זאת... כאילו שיש למורה מה לעשות עם העונש, מטרת העונש זה לחנך או להרתיע ואם הילדה מבקשת סליחה זה אומר שהיא כבר הבינה את הבעיה שבהתנהגות שלה וכנראה לא תחזור עליו שוב (אלא אם כן היא אחת הבנות של כל מיני כותבות כאן, ואז הילדה מבקשת סליחה כי המורה סתם גאוותנית וצריך להוריד אותה מהעץ. סביר להניח שבפעם הבאה היא תעז יותר)
אני דווקא ממש מרחמת על המורה, לפי האובססיביות לעונש נראה כי הבנות עברו כל גבול אפשרי ולא באופן חד פעמי והמורה בטוחה שמהעונש תצמח הישועה.
אני הייתי עוזרת לבת שלי לסיים את העבודה כמה שיותר מהר כדי שלא תמשיך להסתבך עם המורה וגם הייתי מסבירה לה עד כמה חשוב דווקא אצל מורה זו להתנהג יפה (לא בגלל העונשים שלה אלא היא נשמעת ממש מסכנה, אחרת אין הסבר להתנהגות הזו) ולשמש דוגמה לחברות ובזכות המעשה הטוב לבקש ישועה.
ובעניין הערה לאמא, את לא צריכה לענות למורה פשוט תשכחי מזה.
 

מימימו

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
מה אפשר?
הנדסיים?
חומרה??
למה להכביד עוד?
מה יש לך יותר קל מג"ג וספרות?
לא הבנתי, את רוצה ללמד ילדות בבית ספר שיעורי חכמת נשים, שיעורי עזרה ראשונה, כלכת בית וארגון וניהול??
מספיק לבנות קשה, ויש הרבהה שיעורים, אל תוסיפי עוד חומרים מסורבלים
לא אני רוצה שבכיתות א' וב' יהיה חשבון ועברית ומכיתה ג' גם אנגלית. להשאיר את דקדוק ברמה מינמלסטית (לא עוזר לי לדעת שהפועל יצא שייך לגזרת חפיצ שיפתחו מגמת דקדוק למי שמתעניין.) להוריד את כמות השיעורים ולשנות את הומר עצמו במקום ללמוד מה זה אליגורה ללמוד איך כותבים שיר או סיפור שיהיה שיעור כתיבה יוצרת במקום ללמוד גאוגרפיה של ארצות הברית ללמוד איך לתכנן טיול ומה נכון לקחת בתיק כשיוצאים לטיול ואיך נזהרים בשטח כשיוצאים לטיול משפחתי. בכיתות ג' ד' לעשות שיעור מחשבים (לא תכנות תרגעו) אבל וורד פאור פוינט זה דברים שטוב לדעת. ובהחלט אפשר להתחיל מכיתה ז' ללמוד דברים שיעזרו אחר כך בעבודה או יורידו קורסים בתואר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה