נראה שאת ממש לא שכחת מה זה להיות תלמידה שזה משפיע עלייך..........אוף... איזו מורה מעצבנת...
נראה שאת ממש לא שכחת מה זה להיות תלמידה שזה משפיע עלייך..........אוף... איזו מורה מעצבנת...
אממ4 מורות מתוך 80 - לא זה לא הגורף.
התגובה של המורה וצורת ההתנהגות שלה לא נורמטיביים (לפי התאור של האמא)
נשמע שהיא פגועה בעיקר על הספק לגביה, שהמורה הורידה לאמא הוציאה את האמא קטנה כביבול, ברצוני לומר לאותה אמא, חזקי את עצמך, אל תהיי קנה רצוץ לכל משפט שיזרקו לעברך.אילו מין סדרי עדיפויות אלו?? הרגשתי שממש נוזפת בי..
עניתי לה, שהבת כבר לא ילדה קטנה היא אחראית למעשיה, היא מתכננת את הלו"ז שלה, וכנראה שומרת את העבודה לסוף החופש, ומבחינתי אם לא תעשה את העבודה בזמן שתישא בתוצאות,
בשלב הזה נראה שהמורה ממש רתחה והיא משיבה, אם זה הבת שלי לא הייתי נותנת לה לדחות, אלא ראשית לעשות את שהוטל עליה בטח לא לחגוג כ"כ שיש את זה ברקע, "אבל לשיקולך, כל אחד והחינוך שלה וסדרי עדיפויות שלה" הרגשתי די פגועה.
מה עונים על כזה דבר? באותו רגע שתקתי מהלם..
מינימום של השכלה!!קופצת על האשכול,
יש לי שאלה שנוגעת לבתי ספר
שהיא בעצם הבסיס לאשכול הזה ולהפרעות בשיעורים:
האם לא חבל שכל הזמן שהבנות שלנו מבלות (ומבזבזות) בבית הספר
הוא פשוט גזל?!?
אני חושבת על כל השנים האלה,
בנות בוהות במורה במקרה הטוב
ומתעללות בה במקרה הפחות טוב.
הלימודים שלומדים שם לא שווים (כמעט) כלום!!
למען ה',
למה הייתי צריכה לחפוף משולשים
ולדעת מה היא פרבולה
????
מה זה נתן לי לחיים?
למה לא לימדו אותי בזמן הזה איך מסתכלים על תלוש שכר
או איך מאדים בצל בצורה הנכונה??
תמיד אמרו לנו שבית ספר זה הכנה לחיים.
אז פליז, למה לקשקש במוח?!
כדי לחדד את המוח אפשר גם לפתור סודוקו או תשבצים.
הייתי משאירה אולי כמה שיעורים על כנם
ובשאר הזמן מחלקת את הכיתה למגמות
מה אשמה ילדה חלשה שנולדה באותה שנה של הבת החזקה?
כל חיי בית הספר הם סבל בשבילה.
אין שום הצדקה לכך!
אפשר לחלק את הקבוצות לפי תחומי עניין, כשרון וכו'
לכל תלמידה יש תחום אחד או כמה שמעניינים אותה במיוחד,
אולי כדאי לחזק את התחומים החזקים שיהיו מקצועיים יותר?
בקיצור,
אני מרגישה שמשהו במבנה הקיים של בית הספר צריך שינוי
ויפה שעה אחת.......
כמה שקשה להודות בזה, החיים בבית הספר היו טובים על פני כל דבר אחר!קופצת על האשכול,
יש לי שאלה שנוגעת לבתי ספר
שהיא בעצם הבסיס לאשכול הזה ולהפרעות בשיעורים:
האם לא חבל שכל הזמן שהבנות שלנו מבלות (ומבזבזות) בבית הספר
הוא פשוט גזל?!?
אני חושבת על כל השנים האלה,
בנות בוהות במורה במקרה הטוב
ומתעללות בה במקרה הפחות טוב.
הלימודים שלומדים שם לא שווים (כמעט) כלום!!
למען ה',
למה הייתי צריכה לחפוף משולשים
ולדעת מה היא פרבולה
????
מה זה נתן לי לחיים?
למה לא לימדו אותי בזמן הזה איך מסתכלים על תלוש שכר
או איך מאדים בצל בצורה הנכונה??
תמיד אמרו לנו שבית ספר זה הכנה לחיים.
אז פליז, למה לקשקש במוח?!
כדי לחדד את המוח אפשר גם לפתור סודוקו או תשבצים.
הייתי משאירה אולי כמה שיעורים על כנם
ובשאר הזמן מחלקת את הכיתה למגמות
מה אשמה ילדה חלשה שנולדה באותה שנה של הבת החזקה?
כל חיי בית הספר הם סבל בשבילה.
אין שום הצדקה לכך!
אפשר לחלק את הקבוצות לפי תחומי עניין, כשרון וכו'
לכל תלמידה יש תחום אחד או כמה שמעניינים אותה במיוחד,
אולי כדאי לחזק את התחומים החזקים שיהיו מקצועיים יותר?
בקיצור,
אני מרגישה שמשהו במבנה הקיים של בית הספר צריך שינוי
ויפה שעה אחת.......
יש יצורים כאלה וחלק מעבודת ד' שלנו היא לדעת להסתדר גם עם הלא נורמלי והשונה או איך שתרצי לכנות אותה.
למורה כזו צריך לדבר ברוך ולרחם עליה מאד, אל תיסחפי לכעס ולעצבים עליה,
ותחוסו על המורה, אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת עם מה אדם מתמודד מאחור!!
אני לא אומרת שהוא לא תרם לי בכלום,מינימום של השכלה!!
אולי כדאי לוותר על י"ג י"ד כי יש מרחב מצומצם וכן לאפשר ללכת למכללות (כך תהינה יותר כיתות חרדיות במכללות)
אבל את רצינית??
הביה"ס באמת לא תרם לך בכלוםםם?????
היי כנה
תחשבי שוב אם זה בית הספר או הגיל חסר האחריות הזה?!?כמה שקשה להודות בזה, החיים בבית הספר היו טובים על פני כל דבר אחר!
אני משערת שאת אינטלגנטית גם לפי העיסוקים שלךאני לא אומרת שהוא לא תרם לי בכלום,
צר לי רק על הזמן שבזבזתי.
רוב ההשכלה שלי באה מספרים ועיתונים
ובהמשך מהאינטרנט.
תחשבי רגע,
מה למדת בבית הספר שלא יכולת לקבל ממקום אחר.
אשמח דווקא לשמוע!
אגב,
ביחס לבית הספר שלמדתי (קהילתי)
אני נחשבת לאינטליגנטית.
(ולא רק ביחס אליו)
ורוב שעות בית הספר העברתי בשעמום גובר!!
אתן יודעות שקיים כבר ערוץ של לימודים דרך המחשב@מטי סגלשטיין את בערך אמרת פה את מה שאני אומרת מלאאאאא זמן בסביבה הקרובה שלי. זה דבר נכון אבל לא כל כך בר שינוי וגם אם יהיה איזשהו שינוי במשרד החינוך ייקח לו שנים להכנס למגזר שלנו.
היא לא דיברה על לבטל את הבית ספר אלא לשנות את החומר לימוד לחומר יותר משמעותי לחיים מחפיפת משולשים וגיאוגרפיה של ארהב.אני משערת שאת אינטלגנטית גם לפי העיסוקים שלך
מה הביה"ס נתן לי, מאיפה להתחיל?
בבית הספר למדתי להסתגל לחברה, לזרום, להסתדר עם אנשים שיש להם דיעות שונות
למדתי להיות כנועה גם אם לא מבינים
למדתי שיש דברים שעושים כי חכמים ממנו אמרו לנו שזה טוב(כמו ללכת לביה"ס)
למדתי להנות מהשפרצות מים וטיולים מפושלים
למדתי לקפץ בהתלהבות על כל חויה קטנטנה
למדתי מוסר
למדתי חינוך
מספיק?
מי דיבר על לימודים דרך המחשב?? דיברנו על לשנות את החומר לימוד לא את הצורת לימוד לבוא לבית ספר להיות עם חברים לשחק לצאת לטיולים להתעצבן על המורים וכשלומדים ללמוד משהו נורמלי.אתן יודעות שקיים כבר ערוץ של לימודים דרך המחשב
יש את זה כבר כמה שנים
ראיתי ילד מזרחיסטי שככה למד מגיל חמש, בגיל שבע, הוא היה בפיגור חברתי עמוק!!
הוריו שמו אותו במוסד ואמרו שזה היה נסיון רק אך הם לא היו כל כך מרוצים,
אמרתי, ואם הנסיון הזה היה מתארך?
אסון לילד, לא יודעת אם היה אפשר לשפץ משהו
מה אפשר?היא לא דיברה על לבטל את הבית ספר אלא לשנות את החומר לימוד לחומר יותר משמעותי לחיים מחפיפת משולשים וגיאוגרפיה של ארהב.
זה מה שהיא אומרת שחבל שיהיה קשה בדברים שבכל מקרה לא עוזרים כלום בחייםמספיק לבנות קשה, ויש הרבהה שיעורים, אל תוסיפי עוד חומרים מסורבלים
ומה הבנות תעשנה בזמן המיותר?דווקא עכשיו שכל התלמידות חגגו בבית, ראינו שזה דווקא לא כל כך נורא שזה כך....
אני לא אומרת שלא צריך ללמוד בביה"ס כלל, אלא ללמוד במתווה נורמטיבי.
למי זה מוסיף ללמוד עד 3 וחצי כל יום?
למי זה מוסיף להגיע ללמוד ביום שישי שעתיים דקדוק ושעתיים חשבון?
למה צריך את המרוץ המטורף הזה??
מה רע בללמוד עד 1 וחצי כל יום?
ילמדו מקצועות קודש, מקצועות לחיים, קצת חשבון קצת דקדוק בשביל ההשכלה וזהו.
ובשישי ישחררו את כל הבחורות סמינר לנפשם, הן יודעות להכין עוגות וסלטים מצוין מאשר לבהות במורה ולפהק כל חצי דקה....
וכמו ש @מקהלה אמרה: לימודים זה דבר נצרך, ובמיוחד בדור שלנו שכל ילד חייב מסגרת,
אבל אם הייתי שר החינוך הייתי משנה כמה דברים שרק יועילו לאנושות...
לא אני רוצה שבכיתות א' וב' יהיה חשבון ועברית ומכיתה ג' גם אנגלית. להשאיר את דקדוק ברמה מינמלסטית (לא עוזר לי לדעת שהפועל יצא שייך לגזרת חפיצ שיפתחו מגמת דקדוק למי שמתעניין.) להוריד את כמות השיעורים ולשנות את הומר עצמו במקום ללמוד מה זה אליגורה ללמוד איך כותבים שיר או סיפור שיהיה שיעור כתיבה יוצרת במקום ללמוד גאוגרפיה של ארצות הברית ללמוד איך לתכנן טיול ומה נכון לקחת בתיק כשיוצאים לטיול ואיך נזהרים בשטח כשיוצאים לטיול משפחתי. בכיתות ג' ד' לעשות שיעור מחשבים (לא תכנות תרגעו) אבל וורד פאור פוינט זה דברים שטוב לדעת. ובהחלט אפשר להתחיל מכיתה ז' ללמוד דברים שיעזרו אחר כך בעבודה או יורידו קורסים בתוארמה אפשר?
הנדסיים?
חומרה??
למה להכביד עוד?
מה יש לך יותר קל מג"ג וספרות?
לא הבנתי, את רוצה ללמד ילדות בבית ספר שיעורי חכמת נשים, שיעורי עזרה ראשונה, כלכת בית וארגון וניהול??
מספיק לבנות קשה, ויש הרבהה שיעורים, אל תוסיפי עוד חומרים מסורבלים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמז
א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ: