דרוש מידע מה עדיף מיגו או JBH (אברטק)

מתייעץ צעיר

משתמש פעיל
גדולי הדור נאבקו שיהודים חרדים לא ילמדו הנדסת תוכנה לצורך פרנסתם?
המחלוקת עם הרב לייבל היא בענייני גיוס לצבא כמדומני.
נאבקו גם באברטק
כי זה כביכול אברכים מתכנתים
מי שרוצה ללמוד תכנות לצורך פרנסה מוזמן
רק שלא יקרא לעצמו אברך
וכבר כתב ר' דוב במכתב
"כל פועליו כוונתם לרעה"
 

ישראל ברבר

משתמש רשום
נאבקו גם באברטק
כי זה כביכול אברכים מתכנתים
מי שרוצה ללמוד תכנות לצורך פרנסה מוזמן
רק שלא יקרא לעצמו אברך
וכבר כתב ר' דוב במכתב
"כל פועליו כוונתם לרעה"
אולי תגדיר את זה יותר מדויק לדבריך. ההשקפה הליטאית רואה בזה סתירה [אולי תביא ציטוט מרב גדול שאומר כדבריך כי אתה אומר טענה שיש בה להוציא לעז על הראשונים], לעומת זאת ההשקפות הספרדיות והחסידיות לא רואות סתירה בין הדברים שאברך לומד ועוסק לפרנסתו. כפי שעשו אבותינו מאז ומעולם
 
נערך לאחרונה ב:

משה גולבנציץ

משתמש רשום
אולי תגדיר את זה יותר מדויק לדבריך. ההשקפה הליטאית רואה בזה סתירה [אולי תביא ציטוט מרב גדול שאומר כדבריך כי אתה אומר טענה שיש בה להוציא לעז על הראשונים], לעומת זאת ההשקפות הספרדיות והחסידיות לא רואות סתירה בין הדברים שאברך לומד ועוסק לפרנסתו. כפי שעשו אבותינו מאז ומעולם
אין שום בעיה שאדם יצא לעבוד לפרנסתו
גם החפץ חיים למד לפרנסתו וכו וכו
אבל... וכאן מגיע האבל הגדול.. האמת אולי שתי אבל גדול
הא. הוא שהיום ניהיה מצב שמי שעובד גם מוכרח כמעט להחזיק סמארטפון (שאת זה החפץ חיים לא החזיק בסגרת עבודתו)
והב. שהלימודים האלו נאסרו ע"י כל גדולי הדור זצוק"ל ושליט"א ללא יוצא מן הכלל בכלל
לימודים אקדמאים מלאים בתוכן של כפירה וכו' ורבים יצאו בשאלה בעקבות כך ובינהם גם קורבי משפחה בדרגה ראשונה שלי.
 

ישראל ברבר

משתמש רשום
אין שום בעיה שאדם יצא לעבוד לפרנסתו
גם החפץ חיים למד לפרנסתו וכו וכו
אבל... וכאן מגיע האבל הגדול.. האמת אולי שתי אבל גדול
הא. הוא שהיום ניהיה מצב שמי שעובד גם מוכרח כמעט להחזיק סמארטפון (שאת זה החפץ חיים לא החזיק בסגרת עבודתו)
והב. שהלימודים האלו נאסרו ע"י כל גדולי הדור זצוק"ל ושליט"א ללא יוצא מן הכלל בכלל
לימודים אקדמאים מלאים בתוכן של כפירה וכו' ורבים יצאו בשאלה בעקבות כך ובינהם גם קורבי משפחה בדרגה ראשונה שלי.
לא מצאתי דבר כפירה בשום שפת תוכנה.
ב"ה אני מסתדר עם נטפרי ופלאפון כשר.
הצורה של להכליל ולסמן אנשים היא בוודאי לא היתה דרכו של החפץ חיים.

ובלי קשר. לגבי האיסור ללמוד לימודים אקדמאים לגברים נשואים אתה מוזמן למצוא חתימה של מועצת חכמי התורה ומועצת גדולי התורה של אגו"י. מה גם שמיגו וJBH לא מלמדים לימודים אקדמיים ואין להם תוקף באף אוניברסיטה.
 
נערך לאחרונה ב:

לומד ומתלמד

משתמש רשום
מבחינה כלכלתי זה הרבה יותר שווה מכל שאר המסלולים אבל הם בלי ניסיון לא ?!
למלאכתם לכאורה אין הרבה ניסיון בתכנות, אבל יש להם ניסיון עם שאר מסלולים.
היתרונות לכאורה הן:
1. כלכלית
2. רוחנית
3. השמה - הם עובדים בשיתוף פעולה עם מלם תים.

חסרונות:
1. חוסר ניסיון (אם כי, הם טוענים שהם לוקחים את הצוות מרצים וסגל של רבטק - [עובדים עימם בשת"פ].
2. משך הלימודים הינו 22 חודשים, בעוד שבקומות אחרים עומד על 18 חודשים.
 

גומי לעיסה

משתמש חדש
למלאכתם לכאורה אין הרבה ניסיון בתכנות, אבל יש להם ניסיון עם שאר מסלולים.
היתרונות לכאורה הן:
1. כלכלית
2. רוחנית
3. השמה - הם עובדים בשיתוף פעולה עם מלם תים.

חסרונות:
1. חוסר ניסיון (אם כי, הם טוענים שהם לוקחים את הצוות מרצים וסגל של רבטק - [עובדים עימם בשת"פ].
2. משך הלימודים הינו 22 חודשים, בעוד שבקומות אחרים עומד על 18 חודשים.
רב טק או אברטק כי אלו שני דברים שונים
רב טק חברת תוכנה
אברטק לימודי תוכנה
הם קשורים אבל זה לא אותו דבר
 

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים שהיו במסלולים האלו ויודעים מנסיון מה יותר נכון
תודה רבה
ההבדל המרכזי בין 'מיגו' ל-JBH [אברטק לשעבר] הוא של'מיגו' אין חברת השמה, בשונה מ'אברטק' שיש לה חברת כח אדם שיכולה להעסיק את בוגרי התוכנית [בשכר הקורץ של 6000 ש"ח למשרה מלאה].

רבים מבין בוגרי שני המחזורים הראשונים של מיגו היו מאוכזבים, ורובם הגדול עוד לא מצא עבודה.
 

אורי מלאכי

משתמש פעיל
אבקו גם באברטק
כי זה כביכול אברכים מתכנתים
עם כל הכבוד אני אתקן אותך
באמת יצאו נגד אברטק אבל לא ר' דב לנדו אלא ר' חיים קנייבסקי והרב שטיינמן(ככה זכור לי)
אבל עיקר ההתנגדות היה על השם
אברטק שזה ערבוב קודש וחול (ובאמת אחרי זה שינו את השם לJBH)
כעת הדיון על הגיוס (כי אם תערבב נושאים יש כמה מכתבים של גדולי הדר[נראה לי שר' חיים בניהם] שמשבחים אותו על פועליו והדאגה שלו לציבור העובדים [על הכוללים שהוא הקים וקיבץ קבוצות עובדים שהמשותף שלהם זה לימוד התורה] וכמו שאף אחד לא יקח את המחמאות האלה כהוכחה שר' חיים תומך בדעתו לגבי הגיוס ככה לא נראה לי שאפשר להוכיח מדעת גדולי ישראל נגד דעתו על הגיוס לגבי דעתם על JBH)
וכמובן כשזה מגיעה למעשה על כל אחד להתייעץ עם רבותיו לפני זה
 

גומי לעיסה

משתמש חדש
אני לא יודע למה אבל אני עדיין לא ראיתי שום טענה נגד JBH כאילו ביחס לאחרים הם הכי טובים
אז למה לא כולם הולכים אליהם ?!
 

גזעי

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אני לא יודע למה אבל אני עדיין לא ראיתי שום טענה נגד JBH כאילו ביחס לאחרים הם הכי טובים
אני לא מכיר ממקור ראשון אבל הבנתי שזה כמו מטריקס, אתה מתחייב לתקופת עבודה אצלם במשכורת נמוכה.
 

3135yud

משתמש פעיל
אין התחייבות לעבוד אצלם, היום הם בוחרים מתוך המסיימים את מי לקבל ל"רבטק", ובכל אופן כל אחד חופשי לדרכו.
בעבר הם התחייבו לקבל את כולם ל"רבטק" כיום כבר לא.
הם טוענים שבמחזור האחרון שיצא לשוק יש להם קרוב ל-70% השמה, לא בדקתי טבלאות ואקסלים...
מבירור שעשיתי עם אדם ותיק בתעשיית ההייטק בישראל, הוא טען לי שהא"ב בכל מכללה וכדו' שמלמדת תכנות הוא העזרה שלהם בהשמה, כי זה החלק הכי קשה בכניסה לשוק - שלב הג'וניור [כינוי למתחיל], ומבחינות מסויימות אף יותר קשה מהלימודים עצמם.

נ.ב. ב-JBH מתחילים מסלול בי-ם אחרי סוכות, עכשיו סוגרים את ההרשמה.

גילוי נאות, אין לי שום קשר אליהם, אני כותב מבירורים שערכתי ומפגישה פרונטלית איתם.

לגבי הניק שהטריל פה עם "ההשקופה" אז למען דעת הם היום מתנערים מהרב לייבל, האמת שגם בזמנו הוא לא ממש ניהל את זה ולא היה מעורב, אלא יותר כמו נשיא כבוד ודמות.
מההתרשמות שלי הם מכוונים לאוירה רצינית ככל האפשר ולסטודנטים רציניים (כולל שאלות כמו מי הרב ששלח אותי ועם מי התייעצתי והאם אני לא עוזב את הכולל בשביל הלימודים).

ואחרי כל התשבחות הנ"ל הערה אחת - הסילבוס שלהם לא עושה רושם מספיק עדכני, דהיינו הם די שמרנים בתוכן הלימודים, לא נוגעים כלל בפייתון למשל [ככל הנראה זה כדי לעמוד בדרישות המה"ט לתעודת הנדסאי], אבל כאמור לעיל, בהשמה הם ממש משקיעים וזה אחד החלקים החשובים ביותר.
 

גומי לעיסה

משתמש חדש
אתה בעצם אומר שלאחר כל הבירורים שלך הלכת עליהם ?!
למה לא הלכת על קודקוד יותר כסף לחודש ?!
אם לא אכפת לך אשמח שתשתף על הנקודות שגרמו לך ללכת על JBH
אני גם בודק את הנושא ומתענין
בכל מקרה תודה רבה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה