בס"ד
אז גם אני, מחפשת עיצה, ככה מוחצת, איך להשליט משמעת בכיתה בת 40 בנות לכל הפחות.
לא שהשיעורים לא ברורים, לא שהם לא מעניינים.
העברת השיעור טובה ובהירה, כל פטנטי המשמעת הבסיסית נמצאים באמתחתי, הכל נמצא.
אך לא רואים כ"כ תוצאה...
כלומר, כשיש שקט, השיעור מעולה ומעורר עניין בקרב הבנות ב"ה, העניין הוא שקשה ביותר להשיג את השקט הזה.
ערכתי סדר. חיפשתי מה אצלי לא בסדר, שאלתי כמה מורות מנוסות, בהדגשה: המלמדות מקצועות שונים, שאינן מחנכות.
וגיליתי שפחות או יותר אצל כולן המשמעת לא מתוקתקת להפליא.
כיתה בת 40 בנות, זה כמעט חסר סיכוי שישרור שקט מוחלט לאורך שיעור בן 45 דקות.
ניקח את הכמה האלה בעלות בעיות קשב ועוד האלה בעלות החוויות המסעירות שמשום מה הפה שלהן לא יודע שתיקה מהי, ואין. אין שקט.
ושיעור מדהים, מלא תוכן, נהפך לצולע, חסר עניין.
דבר נוסף ידוע ומוכח, שאצל המורות המחנכות בד"כ ישרור שקט ממשי, ולכל הפחות הן פחות תתאמצנה בשביל להשיג את השקט הזה,
זה ברור שזה לא מפני שהן שונות, או קדושות עליון, אלא זה עצם מעמדן, והתחושה הניתנת לכיתה, (אולי לשיעורי היהדות המוצאים עניין בקרב בנות סמינר)
ובכן, מדגישה, מדובר בבנות סמינר, כיתות ט'-י"ב.
מחכה לשמוע עיצות/תובנות/דיעות, וכדו' של חכמות כמוכן,
שוב, הזכרתי, את העיצות החמודות הללו, הבסיסיות - ולא רק, יש לי, מחפשת משהו מעבר...
אז גם אני, מחפשת עיצה, ככה מוחצת, איך להשליט משמעת בכיתה בת 40 בנות לכל הפחות.
לא שהשיעורים לא ברורים, לא שהם לא מעניינים.
העברת השיעור טובה ובהירה, כל פטנטי המשמעת הבסיסית נמצאים באמתחתי, הכל נמצא.
אך לא רואים כ"כ תוצאה...
כלומר, כשיש שקט, השיעור מעולה ומעורר עניין בקרב הבנות ב"ה, העניין הוא שקשה ביותר להשיג את השקט הזה.
ערכתי סדר. חיפשתי מה אצלי לא בסדר, שאלתי כמה מורות מנוסות, בהדגשה: המלמדות מקצועות שונים, שאינן מחנכות.
וגיליתי שפחות או יותר אצל כולן המשמעת לא מתוקתקת להפליא.
כיתה בת 40 בנות, זה כמעט חסר סיכוי שישרור שקט מוחלט לאורך שיעור בן 45 דקות.
ניקח את הכמה האלה בעלות בעיות קשב ועוד האלה בעלות החוויות המסעירות שמשום מה הפה שלהן לא יודע שתיקה מהי, ואין. אין שקט.
ושיעור מדהים, מלא תוכן, נהפך לצולע, חסר עניין.
דבר נוסף ידוע ומוכח, שאצל המורות המחנכות בד"כ ישרור שקט ממשי, ולכל הפחות הן פחות תתאמצנה בשביל להשיג את השקט הזה,
זה ברור שזה לא מפני שהן שונות, או קדושות עליון, אלא זה עצם מעמדן, והתחושה הניתנת לכיתה, (אולי לשיעורי היהדות המוצאים עניין בקרב בנות סמינר)
ובכן, מדגישה, מדובר בבנות סמינר, כיתות ט'-י"ב.
מחכה לשמוע עיצות/תובנות/דיעות, וכדו' של חכמות כמוכן,
שוב, הזכרתי, את העיצות החמודות הללו, הבסיסיות - ולא רק, יש לי, מחפשת משהו מעבר...