מה יש לבוגבו להציע מלבד הלוגו שלו שנמצא במקום בולט על הגגון

מצב
הנושא נעול.

יונה יונה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
את האמת, אם הייתי יצור נעלב הייתי ממש נפגעת ומתחילה להתכתב עם השקעה באישי כמה שזה לא בסדר מצידה ככה לנסות לסתום לי את הפה (וזה היה קצת)

אבל אני לא. אז רשמתי את מה שרשמתי ושלום על ישראל.

ובבקשה השקעה אל תתחילי לשלוח לי הודעות פרטיות, את בסדר גמור ואני יודעת שכתבת את מה שכתבת כי את מכירה את התגובות שלי. הכל בסדר.
:)
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
תגידו, מה אכפת לכם?
הזוי - לכו לאשכולות אחרים. באמת שקשה לי להבין את זה.
 

יונה יונה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
למה צריך מנהלים? אשכול הזוי זה לא אומר שהוא לא בסדר.

(ע"ע אשכולות הזויים על מזגנים/לקוחות חום ומה שבינהם.)
 

chavi9

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
לא לא, תמשיכו לחפור.
זה מאפשר לי גיחות להתרעננות וצחוקים ככה פה ושם תוך כדי עבודה :)
 

יונה יונה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י chavi9;1635155:
לא לא, תמשיכו לחפור.
זה מאפשר לי גיחות להתרעננות וצחוקים ככה פה ושם תוך כדי עבודה :)

כבר אמרתי את זה, (אולי זה גם קשור ללוי המשתגעין היה העולם...)

נכתב ע"י יונה יונה;1633713:
-הויכוח הוא לא ביני לבינך אישית, זה פשוט ויכוח בין 2 דיעות ואנחנו הליצניות בקרקס של הצופים :)-

:)
 

בסדר

משתמש רשום
לא קראתי את כל השרשור, אלא מעט מאד, ובכל זאת נדמה לי שמאד חשוב מה שאני רוצה לצטט כאן מהספר "הלבוש כהלכתו": (פרק ל"ג סעיף כ"ג)
וכן היתה הנהגתה של רות שלא ויתרה על שום הידור בצניעות, אף שגרמה בכך להיותה מיוחדת בין חברותיה, וגם בועז שלא היתה דרכו להסתכל בנשים הבחין בהנהגתה, ודאל את נערו 'למי הנערה הזאת'.
וכה דברי הגמרא:'ויאמר בועז לנערו הנצב על הקוצרים למי הנערה הזאת' - 'וכי דרכו של בועז לשאול בנערה? - אלא דבר צניעות ראה בה, עומדות מעומד, נופלות מיושב!
ועוד מסופר במדרש: התחיל הנער לספר בשבחה ובצניעות שבה, הרי יש לה כמה ימים עמנו, שלא נראית אפילו אחד מאצבעות ידיה ורגליה, ואין אנו יודעים אם אילמת היא.
כללו של דבר, מטרת הצניעות היא הרחקה ממשיכת לב האנשים, והנוהגת בצניעות מושלמת, אף אם היא מושכת את תשומת הלב, אינה מושכת את ה'לב'.
ועוד בהמשך הפרק:
"ולפי שהצניעות הוא ענין יסודי מאד בקדושת ישראל, ובה נקבעת דרגת האשה ומעלתה העליונה, יש לנהוג בהידורים ובחומרות גם כשהחברות אינן מבינות את גודל הענין בהידור זה, או שהדבר מתקבל אצלן כהנהגה מוזרה לפי 'רוחב' בינתן.
ובפרט בדורות אלו אשר 'משנאיך נשאו ראש' והאמת נעדרת, מוטל על הנשים הכשרות לשאת את דגל התורה בגאון ובעוז ובהדר, ולשמור על פך השמן הטהור בקדושה ובטהרה, ולהראות לציבור שאין לכרוע ברך לדרכיהם הקלוקלות של אומות העולם, ואדרבה להתרחק ממעשיהם והנהגותיהם ככל האפשר."
מומלץ מאד להסתכל בפנים כי את ההערות לא העתקתי...
 

אות ומופת

משתמש מקצוען
נכתב ע"י יונה יונה;1634821:
סליחה על הקטנוניות,
אבל ה-50 אטומות יותר מה-60 (זה שתי סדרות)


אין שום שוני בעובי גרביים..... דנייר זה צפיפות סריגה, זה כמו שתגידי ששינו את מידת הס"מ.

מי אמר שאנחנו מדברות על אותה חברה?...
לא יודעת אם יש או אין שוני בעובי הגרביים, אני מדברת על עובדות - יש סוגי גרביים של 40 והן אטומות, ויש 50 שקופות.
 

brod

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
ובקשר לבוגבו -
דווקא אני בתור יולדת רציתי מאד עגלה יפה בשביל הכיף
אבל מראש סיכמתי עם בעלי שרק לא בוגבו
הוא לא רצה בגלל הקיפול המסורבל שלה (טען שהוא צריך להתמודד עם זה באוטובוסים:))
ולי לא התחשק לקנות עגלה שכל אחד שני ברחוב הולך איתה.
יש כל כך הרבה עגלות יפות בשוק, לא מעצבן אתכם לקנות דווקא את המותג שכולם נדלקו עליו?

אז קניתי קוויני
יפה, גבוהה, מהממת
נוחה מאד
והרבה יותר זולה...
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י יונה יונה;1635146:
את האמת, אם הייתי יצור נעלב הייתי ממש נפגעת ומתחילה להתכתב עם השקעה באישי כמה שזה לא בסדר מצידה ככה לנסות לסתום לי את הפה (וזה היה קצת)

אבל אני לא. אז רשמתי את מה שרשמתי ושלום על ישראל.

ובבקשה השקעה אל תתחילי לשלוח לי הודעות פרטיות, את בסדר גמור ואני יודעת שכתבת את מה שכתבת כי את מכירה את התגובות שלי. הכל בסדר.
:)

אני כמעט ולא משתמשת כאן בהודעות פרטיות, רק לענייני עבודה.
סליחה שנעלבת וסליחה שלא הובנתי

נכתב ע"י GRN;1635140:
הציטוט של גפ"ן היה ממש מקרי. אין לי שום בעיה לצטט גם אותך.
מעניין מה יונה יונה הבינה מהדברים שלך. לא בציניות, אלא שזה באמת מעניין.

אז אני אסביר אם לא הובנתי.
ראיתי שהדיון גלש למקומות שליונה צורם מאוד אישית שלמרות שהיא ואחרות בסביבתה עושות את כל ההשתדלות שלהן מבחינת הלכה עדיין מצפים מהן ליותר, ואין לה מושג למה. כתוצאה מזה היא החליטה באופן גורף שכל אלה שמחמירות יותר בעניין צניעות(ותבוא עליהן הברכה) שופטות אותה שהיא לא בסדר. אני מכירה הרבה שמחמירות הרבה יותר ממני בעניין צניעות (למרות שאני יחסית יותר מהסטנדרט), אבל אני יודעת בברור מוחלט שכל עוד אני עונה לגדרי ההלכה אין להן איתי שום בעיה, וככה זה הרוב. מי שלא הוא לא בסדר. ראיתי שיונה לקחה מאוד אישי, זה הכל.
רציתי להפסיק את הדיון כי ראיתי שזה יכול בכיף לגלוש לתחומים אישיים, אני נגד לשפוט את אלה עם השאלים הסטנדרטיים שאשרי להן(חוץ מאלה מהכת שנראות ערביות שזה אסור) ואני נגד לשפוט כל אחת שבדור הזה בוחרת לענות לגדרי הלכה בסיסיים בצניעות, אשרי לה.
 

במבה נוגט

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י במבה נוגט;1635148:
לגמרי, איפה המנהלים? :)

ובכן, הסמיילי לא עזר אז אני אגיד במילים מפורשות:

זו היתה בדיחה.

אה, וגם "הזוי" זו לא מילת גנאי. סתם ציון. זה דווקא נחמד לקרוא אשכולות הזויים...
 

מיצוג

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
תקשיבו, אני עוקבת כל הזמן אחרי האשכול הזה, התתחיל מבוגבו תמימה, התפלפספות והתדינויות על סחף חברתי, הבעת דעות נחרצות בענייני הנהירה ההמונית אחר מותגים לטוב ולמוטב, אנחות וגניחות על הדור השוטה, נסיונות לקרב את אחרית הימים, וכו'
לאורך כל האשכול לא מצאתי לנכון להביע את עמדתי בנושא, אם כי היו דעות שהסכמתי יותר או פחות, ואפילו לא צלצלתי, אוהבת בוגבו? תקני, לא אוהבת אל תקני אין זה מענייני,
אבל ברגע שהתחלתם לעוות מושגי בסיס בצניעות, וזה יכול להוות מכשלה לרבות מן הגולשות החלטתי להתערב, אני קוראת במו עיני על צניעות ומושגים כמו ש"קמים כל מיני קנאים שמחליטים כל הזמן תקנות חדשות" (סורי, זה לא ציטוט מדוייק, התעצלתי לדפדף במעלה האשכול המתפתל) או לחילופין "לא דווקא איך שמתלבשים מביא את האסונות" אז גברת יונה יונה וכל שאר המסכימות עם שימו לב:
ה"קנאים" כלשונך זה לא אחר מאשר הרב וואזנר שחי בדורינו והכיר את הבעיות הרבות בצניעות
(וכל המסנגרות הנלהבות, תשבו פעם בסלון פאות ותספרו כמה נשים יוצאות משם עם פאה בדיוק לפי ההלכה) הרב וואזנר חיבר את תקנון "מישמר התורה" ולא "המציא תקנות חדשות" כלשונך, אלא ישב עם בית דינו ולמדו הייטב את ההלכות לאור סיפורים מצמררים שהתרחשו דווקא בדורינו ה"כשר והצנוע ביותר" כלשונך, וחיברו את התקנות הנ"ל, תבוא גבקרת בשם יונה יונה או ינשוף ינשוף או לא משנה מה ותודיע ברבים "עלי לא מקובל שמודדים את אמצע הירך וכ'" (המקורי היה יותר לעגני) לכי תתווכחי עם גדולי ישראל, עלינו מוטל לצטט בכניעה, ואני יכולה להעיד לך שפירסמו לפני מספר שנים בסמינר הישן בירושלים את תקנון משמר התורה, ו90% מהבנות עברו לחצאית אמצע!!! (ולא רק 15 ס"מ)
רשום בו בפרוש כל ההנחיות (תוכלי לבקש שילחו לך בדואר) כל מה שכתוב שם אלו תקנות שחוברו ספיישל לדורינו. ואגב, הרב וואזר עצמו חיבר את התקנון וכל גדו"י מכל המגזרים חתמו עליו, ונאמר שם שמי שלא מציית לא נכלל בדת יהודית (כלשונו)
לגבי האסונות כתוב בתורה בברור "אם יראה בך ערוות דבר שוב מאחריך..." חוסר צניעות = הרחקת שכינה = אסונות. וכן להפך.

כל התגובה הזאת נועדה רק לשרש את העיוות הנוראי שהשתרש בעקבות האשכול.
 

יונה יונה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אני יגיד לך למה.
כי אילו שהיו צנועות והלכו עם (בואי נאמר) 15 ס"מ מתחת לברך הם אלה שתשתננה ותתחלנה ללכת עם חצי רגל.
כל השאר זה לא מה שיעזור להם.

וגם הרב וואזנר בעצמו לא היה פוסק שמי שהלכה עם ברך מכוסה בעלה יכול להוציא אותה ללא כתובה. ואם היית שואלת אותו אישית הוא לא היה אומר לך שתשרפי באש הגיהנום הנוראי כי הלכת עם חצאית שרק כיסתה בצניעות את הברך ולא השתלשלה לה הלאה והלאה.

זה כמו שתשוי מי שנגע במוקצה בשבת למי שהדליק גפרורים.
 

אות ומופת

משתמש מקצוען
נכתב ע"י יונה יונה;1635196:
אני יגיד לך למה.

וגם הרב וואזנר בעצמו לא היה פוסק שמי שהלכה עם ברך מכוסה בעלה יכול להוציא אותה ללא כתובה. ואם היית שואלת אותו אישית הוא לא היה אומר לך שתשרפי באש הגיהנום הנוראי כי הלכת עם חצאית שרק כיסתה בצניעות את הברך ולא השתלשלה לה הלאה והלאה.

מישהו כאן באשכול טען את הדברים הללו?
 

מיצוג

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י יונה יונה;1635196:
אני יגיד לך למה.
כי אילו שהיו צנועות והלכו עם (בואי נאמר) 15 ס"מ מתחת לברך הם אלה שתשתננה ותתחלנה ללכת עם חצי רגל.
כל השאר זה לא מה שיעזור להם.

וגם הרב וואזנר בעצמו לא היה פוסק שמי שהלכה עם ברך מכוסה בעלה יכול להוציא אותה ללא כתובה. ואם היית שואלת אותו אישית הוא לא היה אומר לך שתשרפי באש הגיהנום הנוראי כי הלכת עם חצאית שרק כיסתה בצניעות את הברך ולא השתלשלה לה הלאה והלאה.

זה כמו שתשוי מי שנגע במוקצה בשבת למי שהדליק גפרורים.
לא הבנתי...
 

יונה יונה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י מיצוג;1635178:
ואני יכולה להעיד לך שפירסמו לפני מספר שנים בסמינר הישן בירושלים את תקנון משמר התורה, ו90% מהבנות עברו לחצאית אמצע!!! (ולא רק 15 ס"מ)

בסמינר..........
ואחרי שהן התחתנו ספרי לי בבקשה לאיפה מגיעה החצאית שלהן.....
 

במבה נוגט

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י מיצוג;1635178:
ואני יכולה להעיד לך שפירסמו לפני מספר שנים בסמינר הישן בירושלים את תקנון משמר התורה, ו90% מהבנות עברו לחצאית אמצע!!! (ולא רק 15 ס"מ)

למה את מדברת בלי לדעת?
הן קיבלו את זה על עצמן לזכות בת בסמינר שהיתה חולה, ואשריהן!!!
אבל ממש לא "לאחר פרסום התקנון" סתם כך.
 

יונה יונה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י במבה נוגט;1635227:
למה את מדברת בלי לדעת?
הן קיבלו את זה על עצמן לזכות בת בסמינר שהיתה חולה, ואשריהן!!!
אבל ממש לא "לאחר פרסום התקנון" סתם כך.

ב-ו-ד-א-י שאשריהן.
מישהו פה באשכול טען אחרת?
 

מיצוג

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
לא מנהלת מעקב אחרי הבוגרות, מה שבטוח שאף אחד לא איים על מי שתלבש חצאית פחות מאמצע שתעוף מהסמינר, ולא העמידו שוטר עם פרגוד, הבנות עברו לזה מרצונן האישי, ובנ"א שמקבל על עצמו קבלה מרצון, ולא מכפיה לא כל כך מהר ישמוט אותה.
מקווה מאד שאף אחת מהן לא תחליף עכשיו את חצאיותיה בגלל שקראה את דברייך באשכול.
חבל להיות העמלק שמקרר את האמבטיה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה