גם זה קצת חוסר הבנה...עוד תשובה שמראה חוסר הבנה בעסקים.
לרמי לוי יש 2 נקודות בסיסיות שלא רלוונטיות פה:
1. העסק האמיתי שלו זה הנדל"ן (בדומה למקדונלס) וכל הצרכניות קיימות בעיקר כדי למנף את הנדל"ן
2. כשאתה ענק אתה יכול להיות זול ולהרויח. כשאתה קטן זה קשה מאד (אפשרי במקרים מאד ספציפיים שיש הזדמנויות מיוחדות).
כרגע יש לרמי לוי את שתי הנקודות האלו,
אבל זה לא משהו שהוא נולד אליו...
מהכרות קרובה של המערכת של רמי וגם משמיעת ראיונות איתו וכו, רמי לוי הוא איש עסקים בדמו. הוא סובב את הספקים והבטיח להם הבטחות עוד לא לפני שהוא היה ענק - והצליח לשכנע אותם וככה לגדול... אבל זה באמת לא משהו שיש לכל אחד.
לעניין הקמת עסקים - אומנם אין לי ניסיון בעסק (כן שואפת לשם, וכן מכירה בעלי עסקים רבים), אני חושבת שהתגובה ה"טבעית" של לך תראה בגוגל כמה עסקים סוגרים בחובות ... תשאר בנישה שלך ותהיה מאושר וכו...של כל המבינים, היא לא התגובה המדויקת, כולנו מכירים עסקים שפורחים וגודלים ועברו מהמחסן לקניון הקרוב וסביר להניח שהם מצליחים. (אולי לא. אבל נשמע קצת מופקע שאדם ישרוף כסף שאין לו עוד חודש ועוד חודש ויגדל ויתפתח שנים וימשיך להפסיד...)
אז נכון צריך לקחת את הכל בחשבון וחשוב שאלו שלא יודעים את זה ידעו, אבל עדיין אנשים קונים והמון , בכל תחום שהוא, הציבור הולך וגדל, ואפשר בקלות לראות את זה בתורות ענק ובעומסים הזויים של חנויות כאלו ואחרות, מה שאומר שיש עדיין מקום להתרחבות עיסקית.
בהצלחה לכולנו!