אטרקציה מה המצב הרוחני בקיאקים בשעות הבוקר המוקדמות?

פרוגר הלוי

משתמש צעיר
יש צורך להגיב כאן מעט בחריפות, בלי לפגוע חלילה באיש.
יש כחודש עד ראש השנה, וקצת יותר ליום כיפור.
כל המגיבים הנכבדים כאן, נראים אנשים רציניים ויראי שמים.
האם גם בשעת וידוי ביום כיפור או בזמן תקיעת השופר, מישהו יחשוב שראוי להקל בנושא הזה של ביקור במקומות שיש בהם חשש גבוה של פריצות? בוודאי שלא.
לכן, למרות הקושי העצום לוותר על ביקורים במקומות הללו בתקופה הזו שבה המים לא קפואים, והניסיון שבו כולנו עומדים, והוא אכן ניסיון - ועלינו לעמוד בו, להתאפק ולהקריב משהו מאיתנו לבורא עולם.

ואת זה אנחנו נקבל עלינו להקריב בלי נדר, כדי שנוכל לדאוג לעצמו, לילדינו ולמשפחתנו, להשתדל ללכת רק למקומות שבמאה אחוז לא ידוע שהם מקומות עם חשש גבוה לפריצות.

אין כאן נושא של "פרומקייט", אלא משהו שכל מי שיש בו ישרות עם עצמו, יודה שבאתרי המים יש בעיה רוחנית, סיכון עצום רוחני, ובעיקר ניסיון ענק עם יצר הרע עם יותר מק"נ טעמים והסברים כיצד זה מותר.

מתוך הערכה רבה לכל המגיבים והקוראים הרבים בפורום!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה