מה אתם אומרים, כדאי לתבוע?

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
שלחתי להם תלונה בנוסף קישור לאשכול..
נראה שיש להם הצלחות
נקווה שיצא מזה משהו :)
 

גילת ורנן

משתמש סופר מקצוען
מקווה מאד שיצא מזה משהו:rolleyes:
אחותי גרה בבית חלקיה ואנו מתכוננים להתארח שם בחג הסוכות
הם ענו לך תשובה?
 

סטודיו מיתר

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
רגע, זה הקו שמגיע ליד בנימין יסודות ובית חלקיה? המון פעמים הקו של שעה 14:00 בכלל לא עצר בגן וורשא, שלחתי בזמנו תלונה למשרד התחבורה , ואמרו לי שיטפלו בזה ויעדכנו,,,
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
נכתב ע"י קליגרף B;n5101983:
רגע, זה הקו שמגיע ליד בנימין יסודות ובית חלקיה? המון פעמים הקו של שעה 14:00 בכלל לא עצר בגן וורשא, שלחתי בזמנו תלונה למשרד התחבורה , ואמרו לי שיטפלו בזה ויעדכנו,,,

כן זה הוא. לכו לתחנה הראשונה..
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
נכתב ע"י גילת ורנן;n5101716:
מקווה מאד שיצא מזה משהו:rolleyes:
אחותי גרה בבית חלקיה ואנו מתכוננים להתארח שם בחג הסוכות
הם ענו לך תשובה?

עדיין בטיפול
משרד התחבורה עדיין לא ענו תשובה
כמובן שמפניות הציבור של אפיקים לא היתה תגובה. למה ציפיתי בכלל?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
זו התגובה הרגילה של משרד התחבורה במקרה שיש צדק בתלונה.
וזו הסיבה שכדאי לפתוח תלונה על כל מקרה (מומלץ דרך האתר של משרד התחבורה/הגשת תלונה/תחבורה ציבורית), ע"מ שהחברה תיקנס על כל מקרה ו(הלוואי)תלמד מכך לקח לפעמים הבאות.
 

בונדל

משתמש צעיר
תגידי, מישהו מתמצא בחוק - האם "אוטובוס מלא" זאת כן טענה מוצדקת של החברה להתנער מאחריות?
כלומר אתמול (מוצ"ש) חיכינו לקו מרחובות לברכפלד, יש אוטובוס אחד יחיד, הגיע מלא ולא נתן לעלות, דברנו עם נציגים מהחברה - עכבו אותנו במשך שעה בתחנה כי כל רגע אמרו שתיכף יהיה תשובה מהסדרן אם שולחים אוטובוס נוסף, אז לא זזנו שמא יבוא, היה קר, עם ילדים קטנים ותינוקות, מזוודות ועגלות וכו', אחרי שעה (!) הגיעה התשובה שהאוטובוס היה מלא, ושנסתדר בדרכים חילופיות שאלתי אותו מה פירוש דרכים חילופיות? אמר שאיך שאנחנו רוצים ו"אם את לוקחת מונית זה כמובן על חשבונך" - ציטוט..
רק תבינו שביום שישי הם ראו שיש עומס והוציאו אוטובוס נוסף, אז מה הם חשבו? שהאנשים האלה נשארים ברחובות? לא אמורים לחזור איכשהו??
בסוף כמובן לקחנו מונית בלית ברירה
רציתי לפתוח תלונה בשרות לקוחות, אז הנציג הנחמד שואל אותי: על מה תלונה? האוטובוס היה מלא!
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
אלפי תודות למי שהקפיץ את האשכול!!!
כל התביעה הזו נעצרה מזמן, כי בין השאר רציתי את. העדויות כאן והלינק ששמרתי לי בזמנו כנראה השתנה מהשדרוג.. אז הוא לא עבד.
עכשיו יש לי :)

לגבי אוטובוס מלא - הבנתי שאם החברה יודעת שיש ממתינים על אחריותה להסיע את כולם למחוז חפצם.
אני טועה?
 

שמיט

משתמש מקצוען
תודה!
אפשר אולי לקבל קצת פרטים עליהם?
זה ארגון 'זכותך'. מומחה ענק בהגשת תביעות קטנות במיוחד בענייני תחבורה.
אני הגשתי דרכו שתי תביעות זכיתי בשתיהן.
אני יודע על המון מקרים נוספים שזכו.
כמובן שתמיד ישנם המקרים שלא...
אבל הוא יודע היום להבדיל בין מקרה למקרה, אם זה מקרה שלא אמור לזכות הוא לא לוקח אותו מהתחלה.
תלכו איתו, שווה כל שקל.
אנשים לא מבינים שאשמים אנחנו.
אשמים אנחנו שחזרנו הביתה לבית המחומם ושכחנו מהמקרה ולא עשינו כלום. זו הסיבה שהגענו לתקלה הבאה. החברות יודעות שרוב האנשים סולחים להם. מקסימום טלפון למוקד, במקרה היותר טוב מכתב לעיתון. אבל להגיש תביעה רובם לא מגישים וחבל. אם כולם יגישו התמונה תשתנה. הם יבינו שיותר זול להוציא אוטובוס מאשר לעמוד בבית משפט.
 

שמיט

משתמש מקצוען
בסוף כמובן לקחנו מונית בלית ברירה
רציתי לפתוח תלונה בשרות לקוחות, אז הנציג הנחמד שואל אותי: על מה תלונה? האוטובוס היה מלא!
אל תתייאש. שלח מכתב דרישה מהחברה לפצות אותך במחיר הנסיעה. הוסף לכך כמה מאות שקלים עגמ"נ על ההמתנה בקור. גם לא ישלמו לך את זה אבל זה יכול לגרום שהם ישלמו לך 'רק' את סכום המונית.
ואל תתייאש. גם אם התשובה שלילית.
אם התשובה שלילית תפנה בתלונה גם לאמון הציבור, משרד התחבורה.
אם גם זה לא הולך תפנה ל'זכותך' לברר אם כדאי להגיש תביעה.
הכי חשוב: אל תתייאש!!! עדיף להשקיע כמה שעות מהחיים לפתור ולעשות מעשה שמקדם פתרון לבעיה, מאשר לעמוד עוד כמה שעות בתחנה בעתיד.
 

שמיט

משתמש מקצוען
בעבר לקחתי מונית כי אוטובוס לא הגיע בכלל, והחברה לא הסכימה לשלם.....
גם לי קרה כזה מקרה, ובסוף הם שילמו.
פניה נוספת שהתעקשתי, נוסף לכך פניה ל'אמון הציבור', ופניה למשרד התחבורה הופכים אותך לאדם שמתייחסים אליו ברצינות. כך זה כלפי כל התלונות שלי מאז... הכל מתועד.
 

בונדל

משתמש צעיר
יש לכם פרטים לתקשורת עם אמון הציבור ועם משרד התחבורה?
בחברה עצמה נתנו לי כתובת מייל, שלחתי וחזר לי מענה אוטומטי שכתובת המייל מלאה ולא יכולה להכיל עוד הודעות, הם כנראה אף פעם לא קוראים את ההודעות...
למי אני יכולה לפנות למעשה עכשיו? ובאיזו צורה?
 

שמיט

משתמש מקצוען
כפי שכתבתי למעלה בהודעה.
משרד התחבורה: https://motssl5.mot.gov.il/FORMS/he/compl-pbl/plaint-public-transport-form/view/form/lang/he-IL

אמון הציבור: https://www.emun.org/content/הגשת-תלונה

ובכל דרך אפשרית.
בדרך כלל כשהם רואים שאתם עקשניים, הם משלמים לכם, כמובן 'לפנים משורת הדין'.
אם לא הולך לברר אצל זכותך במייל: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

בונדל

משתמש צעיר
ואם נניח הם ישלמו לי את המונית, "לפנים משורת הדין", אז זהו? אני אמורה לשמוח ולצהול ולהגיד תודה רבה?
לא כדאי בכל אופן לתבוע למען ישמעו וייראו? קצת בתור הרתעה?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
אם קיבלתם החזר מונית, על מה תתבעו?
אתם תידרשו לשלם להם החזר הוצאות משפט, שיהיה לכאורה יותר יקר מהמונית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה