מענין מאוד!!!זה לא מעניין...
(סליחה)
בגלל זה אפשר לפנטז כיד הדמיון, ולבנות הרצאה מרתקת.עדיין אי אפשר לדבר על המהפיכה כי עדיין לא יודעים מה תוצאותיה ומה השפעותיה
אם רוצים לצאת עם משהו תועלתי אז אין אפשרות לפנטזבגלל זה אפשר לפנטז כיד הדמיון, ולבנות הרצאה מרתקת.
לא התכוונתי לפנטז במשמעות של לשקר. אלא לדמיין לאן זה יכול להגיע, מכל כיוון כי זה לא הסטוריה שיש נתון ותוצאה.אם רוצים לצאת עם משהו תועלתי אז אין אפשרות לפנטז
מסכימה. באמת יש הרבה מאד חומר על זה (תלוי באיזו כיתה).מצחיק אותי שבטוחים שבחורות נדלקות רק למשמע המילה "שידוכים"
שומעים על זה כל כך הרבה עד שזה הופך להיות נושא שאם את לא רב/מרצה מעניינת בטירוף (!)
אז זה כבר עובד ליד האוזניים.
בתכלס, בתור מורה לשיעור אחד, פחות נראה לי מומלץ.
הנושא של טכנולוגיה גם מדובר הרבה, בעיקר במסגרת שיעורי "הנני" שהם בנויים מאד חכם ומסודר.
את יכולה לנסות להביא הרחבה לנושא אחד שם (אולי על הנושא של "מחיר החינם", נראה לי שיש הרבה מה עוד להרחיב שם)
כלכלה גם יכולה לעניין, לא מדובר על זה כמעט במסלולים הלא חשבונאיים.
רוצה לדייק מה את הסגנון המתאים?נראה לי אם תצייני סגנון (חסידי/ קלאסי/ פתוח וכו') זה ימקד יותר את התגובות.
ממש אשמח!! תוכלי לשלוח לי בפרטי?אם תרצי אוכל לסרוק לך את המחברת שלי שסיכמתי בשיעורים תוכלי לעבור על זה אולי זה יכוון אותך יותר.
רעיון מצוין, תודה!איך עובדת הכלכלה
יש לך חומר בנושא? סיפורים? משהו?אהבת תורה- באמת למה זה שווה, לא רק תוירה תוירה...
תודה רבה רבה! אכן לוקחת לתשומת לבי את כל מה שכתבת!אם את לא ברת סמכא לדבר על הנושאים הללו, אז את לא ברת סמכא לדבר על שום נושא פיקנטי שיעניין אותן באמת. לא טכנולוגיה, לא ניסיונות, לא תפקיד אישה ואם בישראל, לא ענייני עבודה ותורה, לא ענייני חינוך, לא ענייני גשמיות - רוחניות, ולא שום נושא אחר שיש בו מורכבות.
והנושאים שיש בהם מורכבות, הם אלו שיוצרים את השיח המחשבתי הפורה והמהנה.
אינני בחורת סמינר, אבל ממה שידוע לי, הנושא שהכי מעניין בחורים ובחורות זה שידוכים והבית היהודי. ומעבר לזה שזה הכי מעניין, זה גם הכי נחוץ.
אמנם הגיוני שיש רתיעה מלדבר על נושאים כאלו כאשר איננו מומחים בתחום, אבל מי אמר שזה צריך להיות בסגנון של הרצאה?
אני דווקא חושב שעדיף לעשות את זה בסגנון של לפתוח כיווני מחשבה.
אחת הבעיות היא שבחורים ובחורות (ואנשים בכלל) לא מודעים לצורה בה יש לגשת לסוגיה / לנושא. יש המון שאלות שאפילו לא יודעים שצריך לשאול או לברר.
בשיח קבוצתי בעל רמה, פותחים את הנושא ומעלים שאלות ותהיות וצדדים לכאן ולכאן, ובהנחייתך כל אחת תעלה את מחשבותיה בנושא, ובכך פותחים כיווני מחשבה ואפיקים חדשים שיתכן שהרבה אפילו לא חשבו עליהם.
ובתום הדיון, לאחר סיכום מוצלח ומוגדר של כל הנקודות בהן עסקתן, כולן יצאו עם נקודות שהן ירצו לברר, אבל יהיה ברור להן יותר על מה הנידון ומה צריך לברר.
את תצטרכי כמובן לעשות הרבה שיעורי בית לפני פתיחת נושא מורכב כזה, אבל תזכרי שאת לא אמורה להגיע עם תשובות ברורות, את אמורה להגיע עם שאלות ברורות.
נ.ב. ולאחר כל הנ"ל, אם עדיין את מחפשת נושא ניטרלי יותר, אפשר לדבר על תרבויות שונות ברחבי העולם. למשל תרבות אפריקה, ערבים, אנשי המזרח הרחוק, וכו'. (אמנם כמו בכל נושא, אם לא תפקחי על הדיון כמו שצריך, זה יכול לגלוש מהר לקטע מורכב, כגון העולם המערבי מול תרבויות אחרות וכדו').
כלומר?אולי על הנושא של "מחיר החינם",
גם אצלי.כשאני הייתי בסמינר (מזמן) היה על זה שיעור רשמי פעם בשבוע!
יש סרטון ביוטיוב "איך המכונה הכלכלית עובדת" של ריי דליו (משקיע מליארדר). אותי זה עניין. מאמינה שאם תלכי על הנושא זה יוכל מאוד לעזור לך. בהצלחה!וואו, תודה רבה מעומק הלב לכוולם!!! אין לכם מושג איך עזרתם לי!
יש הרבה נושאים שלקחתי ואחפש עליהם חומר. מדובר במערך שיעורים לשנה שלמה, כך שאוכל לדבר על המון נושאים.
ועכשיו להערות ולשאלות:
רוצה לדייק מה את הסגנון המתאים?
חסידי
ממש אשמח!! תוכלי לשלוח לי בפרטי?
רעיון מצוין, תודה!
יש לך חומר בנושא? סיפורים? משהו?
תודה רבה רבה! אכן לוקחת לתשומת לבי את כל מה שכתבת!
כלומר?
מאיזה עיר אות אולי אוכל להביא לך אותה ותחזירי לי כשתסיימי...ממש אשמח!! תוכלי לשלוח לי בפרטי?
צפון....מאיזה עיר אות אולי אוכל להביא לך אותה ותחזירי לי כשתסיימי...
גם אני,צפון....
מהמם תודה!! עכשיו נותר לי רק למצוא חומר על זהלדעתי תדברי על החשיבות במודעות עצמית בגיל הזה. א"א כבר לשחק עם מה אני ומי אני. תני לעצמך יישוב הדעת לבנות בסולם ערכים נכון מה יש בי. מי אני. פשוט. מה החוזק שלי ומה חלישויות שיש בי. אצלנו לא דברו פתוח על שידוכים דברו על זה שהאדם חייב להכיר את עצמו כדי להבין איך הוא יכול להתקדם מהמקום שלו.
מה מקפיץ אותי. מה נותן לי כח. ואיך אני עובדת. מה הכח המניע שלי. ככה אפשר לזהות מראש לא להכנס למקומות שקשה לצאת מהם. אם אני טיפוס מסתבך וכל דבר גדול עלי ומאיים ומחליש אני ידע להתרחק מנקודות שמושכים אותי לבור. אם אני חזק דעתן ושטלתן אני ידע לומר לעצמי משפטים שירגיעו את הסערה שלי, למה אני רוצה לשלוט, מאיפה זה בא לי? מה חסר לי שאני צועקת...
מקווה שעזרתי לך.
נעבור לפרטי?לדעתי תדברי על החשיבות במודעות עצמית בגיל הזה. א"א כבר לשחק עם מה אני ומי אני. תני לעצמך יישוב הדעת לבנות בסולם ערכים נכון מה יש בי. מי אני. פשוט. מה החוזק שלי ומה חלישויות שיש בי. אצלנו לא דברו פתוח על שידוכים דברו על זה שהאדם חייב להכיר את עצמו כדי להבין איך הוא יכול להתקדם מהמקום שלו.
מה מקפיץ אותי. מה נותן לי כח. ואיך אני עובדת. מה הכח המניע שלי. ככה אפשר לזהות מראש לא להכנס למקומות שקשה לצאת מהם. אם אני טיפוס מסתבך וכל דבר גדול עלי ומאיים ומחליש אני ידע להתרחק מנקודות שמושכים אותי לבור. אם אני חזק דעתן ושטלתן אני ידע לומר לעצמי משפטים שירגיעו את הסערה שלי, למה אני רוצה לשלוט, מאיפה זה בא לי? מה חסר לי שאני צועקת...
מקווה שעזרתי לך.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: