דרוש מידע מהגן לצהרון - כמה לבקש?

!SHAINDY

משתמש רשום
עיצוב ואדריכלות פנים
כמה כסף אפשר לבקש על - לקחת פעוט (לא שלי:)) מהגן לצהרון כל יום
הצהרון נמצא במרחק 7ד' מהגן וכרוך בעליה של 4 קומות ללא מעלית
?
 

5699

משתמש פעיל
נראה לי גם מאוד תלוי איך הילד .אם זה ילד נח או לא. מי שמביאה לי אותו לוקחת לה כמעט שעה עד שחוזרת לביתה. ( מאז הרגע שיוצאת לקחת אותו)
אז אמרתי אני אשלם כמו שעה לבייביסיטר. מגיע לה. יש עליות בדרך ובחום ובגשם. כדאי לי לשלם טוב ולא ליתקע בלי מישהו שיעשה את זה.
אגב. לפני שנתיים שכנה לקחה את הבת שלי 3 דקות הליכה וגם שילמתי 5 שקל ליום.
 

אופססס ;)

משתמש מקצוען
בנוסף לזמן יש גם את המחוייבות. גם אם לוקח 10 דק' א"א לתכנן בזמן הזה כלום. לא קניות, לא אפיה וו'. אלא אם זה על הדרך שלה בחזור מהעבודה/ יוצאת בכל מקרה להביא ילד שלה מהגן וכו' ואז זה אחרת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  41  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה