גם אתם מרגישים ככה?
כל פעם אחרי עבודת מחקר ואסטרטגיה ללקוח, אני מרגישה כאילו מדובר בי עצמי ממש,
מכירה לעומק את כל החוזקות והחולשות, מזדהה עם החלומות, מתרגשת עם ההצלחות.
אז נכון שמגיע לי מזל טוב באופן אישי, על עוד מיתוג חדש שיצא לאור? הנה התהליך בקטנה:
האתגר: ליוכבד לוריא יש 10 שנות וותק בתחום אבחון וליווי ילדים, אחרי שנים של התמחות וצבירת נסיון, היא החליטה לפתוח מכון חדש שיכלול את מגוון השרותים שלה תחת קורת גג מקצועית. עם הבשורה הזאת היא פנתה אלינו בבוקר תוסס ונעים ובקשה לצאת לתהליך מיתוג מתאים.
אסטרטגיה וקופי: השם שלה שמוכר בקרב עשרות תלמודי תורה, סמינרים והורים לילדים מתקשים, היה חייב להישאר שחקן ראשי והוא נכתב בשמו המלא: יוכבד לוריא.
אחרי מחקר עמוק ויסודי, פענחנו את הערכים של המכון, דברנו עם לקוחות קצה כדי לשמוע פידבק, הרגשנו את הצורך של קהל היעד ומצאנו את נקודת ההשקה המרגשת ביניהם.
מכאן יצאנו להבטחה פרסומית מרגשת שתספר לכולם על המוצא והיעד אליו אנו שואפים: "מכון לאבחונים עם הכוונה וליווי מקצועי לקשיים של הילד עד להצלחה"
אחרי שזה היה ברור, הדרך לסלוגן היתה קצרה: אבחון וליווי ילדים להצלחה!
כך למעשה זיקקנו את המילים החשובות ביותר שירכיבו את הלוגו:
יוכבד לוריא
אבחון וליווי ילדים להצלחה.
יצירת נראות ויזואלית למותג:
לוגו יצירתי בעל אפקט גשטאלט חזק ואינטלגנטי. נסיון הפיענוח שלוקח לנו כמה שניות, מעצים את רגש ההנאה ואנו חשים גאווה בפיצוח החידה.
פונט אדמה מקבוצת פונטביט - AdamaBook Fbפונט ייחודי המשלב קצוות סריפיים עדינים ונקיים, פונט זה משדר אמינות, מקצועיות וניסיון, ובנוסף לכך, משתייך גם לעולם הקריאה והלימוד.
צבעוניות - כחול נייבי: מקצוענות, אמינות, סמכות רוגע וביטחון. ירוק קטיפתי: רוגע, מרחבים, דרך נקייה וסלולה להצלחה,. צהוב אפרוח: צבע אופטימי, חיובי מדליק לנו את הפנסים ומבטיח הצלחה.
כל פעם אחרי עבודת מחקר ואסטרטגיה ללקוח, אני מרגישה כאילו מדובר בי עצמי ממש,
מכירה לעומק את כל החוזקות והחולשות, מזדהה עם החלומות, מתרגשת עם ההצלחות.
אז נכון שמגיע לי מזל טוב באופן אישי, על עוד מיתוג חדש שיצא לאור? הנה התהליך בקטנה:
האתגר: ליוכבד לוריא יש 10 שנות וותק בתחום אבחון וליווי ילדים, אחרי שנים של התמחות וצבירת נסיון, היא החליטה לפתוח מכון חדש שיכלול את מגוון השרותים שלה תחת קורת גג מקצועית. עם הבשורה הזאת היא פנתה אלינו בבוקר תוסס ונעים ובקשה לצאת לתהליך מיתוג מתאים.
אסטרטגיה וקופי: השם שלה שמוכר בקרב עשרות תלמודי תורה, סמינרים והורים לילדים מתקשים, היה חייב להישאר שחקן ראשי והוא נכתב בשמו המלא: יוכבד לוריא.
אחרי מחקר עמוק ויסודי, פענחנו את הערכים של המכון, דברנו עם לקוחות קצה כדי לשמוע פידבק, הרגשנו את הצורך של קהל היעד ומצאנו את נקודת ההשקה המרגשת ביניהם.
מכאן יצאנו להבטחה פרסומית מרגשת שתספר לכולם על המוצא והיעד אליו אנו שואפים: "מכון לאבחונים עם הכוונה וליווי מקצועי לקשיים של הילד עד להצלחה"
אחרי שזה היה ברור, הדרך לסלוגן היתה קצרה: אבחון וליווי ילדים להצלחה!
כך למעשה זיקקנו את המילים החשובות ביותר שירכיבו את הלוגו:
יוכבד לוריא
אבחון וליווי ילדים להצלחה.
יצירת נראות ויזואלית למותג:
לוגו יצירתי בעל אפקט גשטאלט חזק ואינטלגנטי. נסיון הפיענוח שלוקח לנו כמה שניות, מעצים את רגש ההנאה ואנו חשים גאווה בפיצוח החידה.
פונט אדמה מקבוצת פונטביט - AdamaBook Fbפונט ייחודי המשלב קצוות סריפיים עדינים ונקיים, פונט זה משדר אמינות, מקצועיות וניסיון, ובנוסף לכך, משתייך גם לעולם הקריאה והלימוד.
צבעוניות - כחול נייבי: מקצוענות, אמינות, סמכות רוגע וביטחון. ירוק קטיפתי: רוגע, מרחבים, דרך נקייה וסלולה להצלחה,. צהוב אפרוח: צבע אופטימי, חיובי מדליק לנו את הפנסים ומבטיח הצלחה.