בטחוני מבצע עלות השחר ברצועת עזה

מצב
הנושא נעול.

מירי11111

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מעניין שאין לז התייחסות ברשתות......
מה המקור?
מבזקים אתר קול חי:

לראשונה מתחילת המבצע: חמאס מודיע על הרוג​

לראשונה מאז תחילת מבצע "עלות השחר", הזרוע הצבאית של חמאס הודיעה על הרוג מקרב אנשיה. בהודעה שפורסמה, הזרוע הצבאית מסרה כי ההרוג אחמד עפאנה ממחנה הפליטים ג'באליה ״שנהרג במהלך התוקפנות הציונית המתמשכת של ישראל״. בהודעה לא צוין מתי או כיצד עפאנה נהרג. כמו כן, לא הועבר איום או מסר לישראל.
 

מימיי

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
בהמשך למאמצי צה"ל לאיתור והשמדת עמדות שיגור רקטות של ארגון הטרור הג'האד האיסלמי הפלסטיני, מטוסי ומסוקי קרב תקפו מוקדם יותר היום שתי עמדות שיגור רקטות נוספות של הארגון ברצועת עזה.

כמו כן, במהלך הלילה צה"ל תקף תשעה בורות שיגור רקטות של ארגון הטרור גא"פ ברצועת עזה.

צה"ל ממשיך לתקוף מטרות טרור בשעה זו.
 

ייצ'ק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

דיווח: הפסקת אש תיכנס הערב לתוקפה; מבצע "עלות השחר" בדרך לסיומו​

הג'יהאד האסלאמי וישראל הגיעו להסכמות על הפסקת אש החל מהשעה 20:00, כך דיווחו כלי תקשורת ערביים | במקביל, הותר לפרסום כי ראש הממשלה לפיד ושר הביטחון גנץ ביקרו במהלך היום בפיקוד דרום ובעוטף עזה, בזמן שיגורי הרקטות לאזור | הירי מעזה לישראל נמשך כל העת​

אבי גדלוביץ' | בטחוני7.8.2022 | 17:17

ff12940fa2aa9448e141.jpg
מבצע עלות השחר | צילום: פלאש 90
שלושה ימים לאחר שהחל - מבצע 'עלות השחר' מגיע ככל הנראה אל סיומו: מספר כלי תקשורת ערביים דיווחו בשעות אחרונות (ראשון) על התקדמות משמעותית במגעים להפסקת אש המתקיימים בתיווך מצרים. רשת אל ג'זירה דיווחה מפי גורמים פלסטינים בכירים כי הלחימה תסתיים הערב בשעה 20:00.
גורמים רשמיים בישראל אמרו הערב כי המבצע מתקרב לסיומו. הפרטים האחרונים, בתיווך מצרים, נסגרים בשעה זו. דובר הג'יהאד האסלאמי אמר: "פועלים ברמות הגבוהות ביותר כדי להביא להפסקת אש בעזה". הוא הוסיף כי "במקרה שיבשילו מאמצי הפסקת האש - נודיע על כך לכל כלי התקשורת ונציג את עמדתנו".
 

2089233

משתמש פעיל
מעבר על כללי האשכול
עם ישראל צריך עכשיו זכויות


ביום שלישי השבוע יוצא נופשון 'שלובות' לדרך,
בנות בוגרות בעלות תסמונת דאון מחכות לו כבר שנה,
ואנחנו הצוות המצומצם של שלובות כבר עובד עליו כמה חודשים.
חלק גדול מהעבודה הוא התרמת חסויות והשגת תקציבים... עלות של כל נופשון כזה היא מאות אלפי שקלים,
השגנו את רב הכסף ואז בורא עולם החליט לשלוח לנו נסיון,
ואחד התקציבים נפל ממש ברגע האחרון והביא אותנו למחסור של 340,000 ש"ח

זו ההזדמנות של כל אחד ואחת מאיתנו
להרבות אהבה ושלום בעם ישראל
וליטול חלק, ולו קטן, כדי שהנופשון ייצא לדרך
אנא הרבו זכויות למען כלל ישראל

https://campaigns.causematch.com/shluvot/43151/
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
18:50 – משרד החוץ הלבנוני מגנה בתוקף את "פלישת המשטרה והמתנחלים הישראלים לרחבת מסגד אל-אקצא המבורך, דבר המהווה הפרה חמורה של החוק הבינלאומי והסטטוס קוו ההיסטורי בירושלים, כמו גם התגרות גדולה בכלל המוסלמים הפוגעת ביציבות ובהחלטות הבינלאומיות ומאיימת על השלום והביטחון הבינלאומי". עוד נמסר בהודעה מטעם משרד החוץ כי הוא קורא לשים סוף להפרות החוזרות ונשנות המתוזמנות עם התוקפנות הלא מוצדקת על רצועת עזה, לשון ההודעה.

18:45 – מושלת ניו יורק: "ניו יורק תמיד תעמוד לצד ישראל כשהיא מבקשת להגן על עצמה מפני טרור. בעוד הקהילה היהודית מציינת את ט' באב ואת החורבן הטרגי של בתי המקדש בירושלים, אנו ממשיכים להתפלל לשלום וביטחון בישראל".

18:40 – מקורות לערוץ אל-ערבייה הסעודי: ישראל מסרבת לשחרר את עצורי הג'האד האיסלאמי מהגדה המערבית. כזכור – בדיווחים השונים נכתב כי זהו סעיף בהסכם הרגיעה שאמור להיחתם.
 

לראות את הטוב

משתמש מקצוען

דיווח: הפסקת אש תיכנס לתוקף בשעה 20:00​

מקור פלסטיני רשמי אומר לסוכנות רויטרס: "הפסקת האש תיכנס לתוקפה בשמונה בערב" ההודעה על כך תגיע בשעות הקרובות, הג'יהאד מחפש הישג



נזקים מתקיפת צה"ל ברצועת עזה // צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90

בסוכנות הידיעות רויטרס דווח כי הפסקת האש תיכנס לתוקף בשעה 20:00 ובהשגתה מעורבת גורמים מצריים שיודיעו על כך רשמית בקרוב.


מנגד דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי אבו חמזה, כתב ברשת: "אנחנו בפלוגות ירושלים ושבים ומביעים את גאוותנו בכל טיפת דת שנשפכה מבני עמינו הלוחם, שלוחם אתנו במלחמה הזו בכל הגאווה והנאמנות יחד עם מפקדי הזרוע האמיצים בשטח.
יכולות הטילים שנראו מאתנו מתישות את האויב הטיפש, הינן חלק מועט ממה שהכנו לו. אנחנו שומרים הרבה מאוד דברים שיכאיבו לו וישמחו את בני עמינו אנחנו קוראים לכל הלוחמים והחופשיים מבני עמינו בגדה ובפנים הכבוש, להצטרף למלחמה הזו שכותרתה 'אחדות הזירות' על מנת שתהיה אינתיפאדה חזקה שתוביל להיעלמות האויב שלנו מכל פלסטין".
ברק רביד כתב על הדיווחים "‏גם בכל הנוגע לדרך שבה הציבור הישראלי שומע על הפסקות אש בעזה ממשלת השינוי לא עשתה שינוי. גם הפעם הישראלים שומעים מה קורה באמצעות אל-ג'זירה ולא באמצעות ממשלת ישראל".
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה