כמה אנשים העלו באשכולות קודמים (ובעוד פלטפורמות) את הטענה שזה לא פייר שהקהילות מקבלים כרטיסים ואנחנו צריכים להאבק על כרטיסים בטיקצ'אק, ושמירון/ההדלקה לא שייכת להם וכו'.
אני לא נכנס לטענה על הבעלות על מירון וכדו', במקום להיכנס לפינה הזאת בא נחשוב מה היה קורה אם לא היו שריונים בכלל.
אני לא קניתי דרך שום קהילה, ואני נוסע למירון מגיל 0 בערך, ומכיוון שהנושא חשוב לי עקבתי אחרי הפרסומים, ומשעות אחרי הצהריים של יום חמישי בדקתי מידי כמה דקות את המחשב לראות אם המכירה נפתחה, וכמה דקות אחרי שהמכירה החלה קניתי כרטיס לשעות הכי מבוקשות (להגיע לפני שקיעה מביתר עילית), ככה שמי שבאמת חשוב לו הנושא יכל לקנות כרטיס.
עכשיו יטענו לי שלא לכולם יש גישה למחשב וכדו'.
מה היה קורה אם באיאן לא היו מקבלים שריונים? הם היו עושים בדיוק כמו שעשו חסידיות אחרות שלא קיבלו שריון שנה שעברה.
מושיבים עשרות אברכים על עשרות מחשבים חמושים בכרטיסי אשראי ופרטי הנוסעים וקונים את כל הכרטיסים לשעות המבוקשות.
(כנראה במשך השנים היו משתכללים עם תוספים/בוטים שיעזרו לקנות את הכרטיסים בתוך שניות מהפתיחה)
וככה חזרנו למצב שבכל מקרה מי שלא חשוב לו הנושא כל כך לא יצליח לתפוס כרטיס לשעות המבוקשות, והקהילות יקנו כרטיסים או דרך תחבורה ציבורית או דרך האוטובוסים הפרטיים שמכרו בטיקצ'אק.
אז לכל המתלוננים מה הייתם מרוויחים מכך שעסקני הקהילות היו צריכים להזיע ולהקים חפ"ק קניית כרטיסים?
לגבי הטענה שהשנה היו פחות ליטאים וספרדים במירון, יתכן שזה נכון, אבל מהסיבה הפשוטה שהם לא מסתובבים סהרורים חודש לפני ל"ג בעומר במחשבה איך נסע למירון, לעומת זאת אצל החסידים ובפרט אצל הירושלמים מדברים על ל"ג מעומר בכל החודש לפני (יש לי שכנים ירושלמים שחודש לפני ל"ג בעומר שרים כל שבת שירי ל"ג עם כל הברען) וביום של פתיחת המכירה אף אחד לא חולם.
בכל אופן להתלונן לא יעזור כי הנושא כבר הגיע לבית משפט על טענה לאפליה ובית משפט אישר את זה, ככה שלהוציא קיטור בפרוג לא יזיז משהו באמת.
אני לא נכנס לטענה על הבעלות על מירון וכדו', במקום להיכנס לפינה הזאת בא נחשוב מה היה קורה אם לא היו שריונים בכלל.
אני לא קניתי דרך שום קהילה, ואני נוסע למירון מגיל 0 בערך, ומכיוון שהנושא חשוב לי עקבתי אחרי הפרסומים, ומשעות אחרי הצהריים של יום חמישי בדקתי מידי כמה דקות את המחשב לראות אם המכירה נפתחה, וכמה דקות אחרי שהמכירה החלה קניתי כרטיס לשעות הכי מבוקשות (להגיע לפני שקיעה מביתר עילית), ככה שמי שבאמת חשוב לו הנושא יכל לקנות כרטיס.
עכשיו יטענו לי שלא לכולם יש גישה למחשב וכדו'.
מה היה קורה אם באיאן לא היו מקבלים שריונים? הם היו עושים בדיוק כמו שעשו חסידיות אחרות שלא קיבלו שריון שנה שעברה.
מושיבים עשרות אברכים על עשרות מחשבים חמושים בכרטיסי אשראי ופרטי הנוסעים וקונים את כל הכרטיסים לשעות המבוקשות.
(כנראה במשך השנים היו משתכללים עם תוספים/בוטים שיעזרו לקנות את הכרטיסים בתוך שניות מהפתיחה)
וככה חזרנו למצב שבכל מקרה מי שלא חשוב לו הנושא כל כך לא יצליח לתפוס כרטיס לשעות המבוקשות, והקהילות יקנו כרטיסים או דרך תחבורה ציבורית או דרך האוטובוסים הפרטיים שמכרו בטיקצ'אק.
אז לכל המתלוננים מה הייתם מרוויחים מכך שעסקני הקהילות היו צריכים להזיע ולהקים חפ"ק קניית כרטיסים?
לגבי הטענה שהשנה היו פחות ליטאים וספרדים במירון, יתכן שזה נכון, אבל מהסיבה הפשוטה שהם לא מסתובבים סהרורים חודש לפני ל"ג בעומר במחשבה איך נסע למירון, לעומת זאת אצל החסידים ובפרט אצל הירושלמים מדברים על ל"ג מעומר בכל החודש לפני (יש לי שכנים ירושלמים שחודש לפני ל"ג בעומר שרים כל שבת שירי ל"ג עם כל הברען) וביום של פתיחת המכירה אף אחד לא חולם.
בכל אופן להתלונן לא יעזור כי הנושא כבר הגיע לבית משפט על טענה לאפליה ובית משפט אישר את זה, ככה שלהוציא קיטור בפרוג לא יזיז משהו באמת.