.
נערך לאחרונה ב:
היא הרבה הרבה יותר טובה מ'עוז והדר'. 'כל אברך שעמד במבחני עריכה כאלו ואחרים' זו הגדרה שמקטינה מאוד את מה שהיה באמת. האמת היא שמתוך אלפי מבחני עריכה 'כאלו ואחרים' שמהותם היתה לכתוב ערך אנציקלופדי שלם, התקבלו רק כמה עשרות מובחרים ממש. ביודעי ובמכירי קאמינא. ולכן, עד היום הרמה של האנצ"ת לא ירדה בכהוא זה.ממש לא מדויק.
האנציקלופדיה התלמודית היתה תקועה שנים רבות בגלל שהאחראים רצו שיכתבו בה רק תלמידי חכמים ידועי שם, ולא 'סתם אברכים' מהשורה.
מנין לך שבשנים האחרונות, שבהן קיבלו כל אברך שעמד במבחני עריכה כאלו ואחרים - היא הרבה יותר טובה מ'עוז והדר'?
ואני לא סמוך ובטוח בכך. אני באופן אישי לא נמנע מלעיין במתיבתא מידי פעם, אך בכל פעם מחדש אני מוצא שגיאות ממש או בעיות ניסוח וכדו'. ולא, בלי 'לחפש' חסרונות...אני סמוך ובטוח שעשרות אלפי הלומדים ב'מתיבתא' על הש"ס מעדיפים בהחלט את המצב כיום, שבו המלאכה נשלמה מזמן, וכל הזמן מכניסים תיקונים, מאשר שייתקעו על כמה כרכים 'שיהיו מושלמים'.
בכל ספרי הקודש שיצאו מאז עידן הדפוס ועד היום - ניתן למצוא המון המון 'שגיאות ממש', ניסוח מאן דכר שמיה.ואני לא סמוך ובטוח בכך. אני באופן אישי לא נמנע מלעיין במתיבתא מידי פעם, אך בכל פעם מחדש אני מוצא שגיאות ממש או בעיות ניסוח וכדו'. ולא, בלי 'לחפש' חסרונות...
וכמותי, אני מכיר עוד רבים וטובים.
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: