למי שיש סלקום- דחוף!

dvory

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כל רשת סלקום בארץ קרסה. אין להם הסבר איך יש מנויים שכן מצליחים לקבל ולהוציא שיחות.
גם אין להם צפי לסיום הפרשה, זאת לשון ההודעה שהתקבלה אצלנו במשרד מהצוות העסקי של סלקום.
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
גם בחוץ לארץ (ביתר עילית..) יש תקלות היום
 

גיליון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
שמעתי שאמרו בסלקום שהעניין יסודר עד הערב.
 

שמח לעזור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
גם במודיעין עילית כל הבוקר לא עבד כולל עכשיו

גם במודיעין עילית כל הבוקר לא עבד כולל עכשיו
 

חסידה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מצחיק לראות. אנשים הולכים ברחובות ופתאום מגלים שהפלאפון שלהם לא עובד. הם מנסים שוב ושוב או שהולכים להלוות שיחה מאי מי.
 

שיר770

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י dvory;487062:
כל רשת סלקום בארץ קרסה. אין להם הסבר איך יש מנויים שכן מצליחים לקבל ולהוציא שיחות.
גם אין להם צפי לסיום הפרשה, זאת לשון ההודעה שהתקבלה אצלנו במשרד מהצוות העסקי של סלקום.
ב"ה אני לא מבינה על מה אתם מדברים...
יש לי סלקום והכל תקין 100%...

אולי בגלל ששדרגתי לפני פחות מחודש?
 

מכלול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מצאנו פיתרון כשלהו. מנסים לחייג 3 פעמים. בפעמיים הראשונות אין אפשרות, בפעם השלישית זה עובד.
 

שי דרומי

משתמש צעיר
נכתב ע"י Nיכל;487088:
מצאנו פיתרון כשלהו. מנסים לחייג 3 פעמים. בפעמיים הראשונות אין אפשרות, בפעם השלישית זה עובד.
והפתרון עובד בנגטיב. פעמיים ראשונות כן ואחרי זה כבר לא.
 

TIP X

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
בירושלים לא היה קליטה כל שעות הצהריים
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
לא נתקלנו....
 

perachd7

משתמש פעיל
צילום מקצועי
שיבושים בטלפון

אני רק כרגע נכנסתי לפורום וקוראת את התגובות בקשר לסלקום גם לי הייתה בעייה בצהריים

לא חשבתי לרגע שזה בעצם אזורי.אכן נודע הדבר,יש ליגם מכשיר של פלאפון

לכן לא נכנסתי לדילמה .:p
 

מכלול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
בעיתון של מחר :)
 

קבצים מצורפים

  • cellcom.jpg
    KB 227.9 · צפיות: 11

חיים2

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
טרנטה אבל לפניך

לפעמים כמו עכשיו אני שמח שאני במירס :D
 

odelia

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
סלקום תעניק לכל הלקוחות החזר מלא לכל השיחות וההודעות במשך שבוע

במסיבת העיתונאים שכינסה סלקום בעקבות התקלה אמר המנכ"ל עמוס שפירא: "אנחנו עדיין במצב חירום, התקלה לא מאחורינו". שווי הפיצוי: כ-40 שקל ללקוח

גילעד נס ומארק שון, 02.12.10

סלקום תעניק לכל הלקוחות החזר מלא לכל השיחות וההודעות במשך שבוע, כך הודיע הערב מנכ"ל החברה עמוס שפירא במהלך מסיבת עיתונאים שכונסה בעקבות התקלה החמורה אמש.

שפירא פתח את דבריו בהתנצלות נוספת בפני הלקוחות, ולאחר מכן אמר כי מקור התקלה עדיין נבדק: "לא הכל ידוע עדיין, יש דברים שצריך לתחקר. היתה לי שיחה עם מנכ"ל נוקיה סימנס העולמית, ששלח אלינו 5 מהנדסים לסייע. נכון לאתמול בשעה תשע בערב המערכת פועלת במצב תקין, אבל התקלה עוד לא מאחורינו".

לדבריו של שפירא, התקלה לא נבעה מעומס. "תחילת הארוע היתה בשעה 09:57 בבוקר, לא שעה עמוסה במיוחד, כלומר התקלה לא נבעה מעומס בלתי רגיל", אמר. "מסיבה כלשהיא היה דימוי מדומה של התנועה ברשת מה שגרם לקריסתה. איננו יודעים להסביר זאת כרגע, אני לא אמכור לכם סיפורים, בימים הקרובים נמשיך לתחקר את העניין".

עוד אמר שפירא כי "אין לנו כל עדות לחבלה בזדון, אבל לא ניתן לשלול זאת כעת".

כאמור, הודיע שפירא על פיצוי הלקוחות: "אנחנו מצטערים על התקלה ועל הקשיים, אבל צער והתנצלות לא מספיקים. הלקוחות יקבלו החזר מלא בגין כל השיחות וההודעות לשבוע שבין 25 בנובמבר, ועד 1 בדצמבר". שפירא סירב להתייחס לעלות שתספוג החברה בגין מתן הפיצוי המיידי ללקוחות, אך בהתחשב בהכנסות החברה ברבעונים האחרונים, עומד הסכום על כ-150מיליון שקל.

ברבעון השלישי רשמה סלקום הכנסות משירותים של 1.51 מיליארד שקל - כך שהכנסות החברה בשבוע עמדו על כ-125 מיליון שקל. לא ברור כעת כמה הכנסות תאבד סלקום כתוצאה מהמהלך - אך ניתן לקבל סדר גודל באמצעות דו"חות הרבעון השלישי שפורסמו לפני כחודש. כך או כך, מדובר באובדן הכנסות משוער של כ-37 שקל ללקוח (לפי 3.4 מיליון לקוחות).

כשנשאל על התביעות הייצוגיות שהוגשו בעקבות התקלה, אמר שפירא: "התביעות הייצוגיות לא הגיעו אלי. לא יהיה בסיס לתביעות ייצוגיות. אני חי בשלום מאוד ואני בטוח שהמערכת שלנו תפקדה בצורה מיטבית. תקלות מהסוג הזה יכולות לקרות, כאן היה מקרה חמור מהרגיל אבל מה שאני יכול לומר - המערכת שלנו מתוחזקת ברמת מומחיות ואיכות גבוהה".

תביעות ייצוגיות בהיקף של למעלה ממיליארד שקל
מוקדם יותר הבוקר, וכמה שעות לאחר שהסתיימה התקלה החמורה בסלקום, הוגשו כבר התביעות הראשונות נגד החברה. סה"כ הוגשו 7 בקשות לתביעות ייצוגיות נגד סלקום בעקבות המשבר. 3 הוגשו לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, 3 הוגשו לבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה, ועוד אחת במחוזי בירושלים. סכומי התביעה נעו מ-20 מיליון שקל ועד למיליארד ואף 1.3 מיליארד שקל.

הבקשה הראשונה הוגשה הבוקר לבית המשפט המחוזי, מחוז מרכז. התובעים, ישי וטובה ברסלויער, המיוצגים על ידי משרדו של עו"ד יוסי פוקס, מעריכים את הנזק שנגרם להם ולעוד יותר משלושה מיליון לקוחות של החברה, כתוצאה מהתקלה, בסכום של 350 שקל לכל מנוי ובסך הכל כ-1.1 מיליארד שקל.

את הייצוגית השנייה הגישו אריה אזואלוס משערי תקוה ומשה אלמוג מרמת השרון באמצעות עורך הדין טל לביא. השניים תקפו את סלקום, וטענו כי למרות שהחברה גילתה את התקלה בשלביה הראשונים היא לא ניסתה היא למצוא פיתרונות אלטרנטיביים ולהודיע על כך לציבור הלקוחות באמצעי התקשורת.

"לכאורה לא ניתן בשלב כה מוקדם לכמת את כל הנזקים שנגרמו", כתב עו"ד לביא, ובכל זאת התעקש כי במקרה כזה סלקום צריכה "להודיע מיידית" לקהל הצרכנים על הפיצוי. ולהציג להם אלטרנטיביות זמניות.

ייצוגית נוספת הוגשה לביהמ"ש המחוזי בתל-אביב על סכום מדויק של 56.84 מיליון שקל. את הבקשה הגיש ליאור ג'בלי באמצעות עו"ד גיל ג'בלי.

יגבשו נוסחה?
בתוך כך ארגון "אמון הציבור" הודיע כי הוא יוזם גיבוש נוסחה למנגנון פיצוי ואומדן הנזקים שנגרמו עקב התקלה שהשביתה חלקים נרחבים ברשת סלקום אתמול. צוות בראשותה של מנכ"לית הארגון, גלית אבישי, שיורכב מגורמים מקצועיים שונים במשק, יפרסם בסוף התהליך את הצעת הפיצוי לציבור, ויעבירה להנהלת סלקום.

איסוף הנתונים לגיבוש נוסחת הפיצוי יתבצע, בין השאר, תוך שימוש במידע שיתרום הציבור בנושא, ובארגון מבקשים ממי שרואה עצמו נפגע מהתקלה להעביר תיאור של מאפייני הנזק באמצעות אתר הארגון (www.emun.org), שבו תעלה הערב בשעה 18:00 מערכת לאיסוף נתונים אלו. ב"אמון הציבור" קוראים הן לצרכנים הפרטיים והן ללקוחות העסקיים של החברה לפנות ולתרום מידע לטובת הנושא.

מקור: כלכליסט
 

odelia

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
לרגל המאורע..

תמיד יש מישהו שמייד יחשוב על רעיון מתאים...
 

קבצים מצורפים

  • סלקום.jpg
    KB 18.1 · צפיות: 18

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה