עזרה למה לטרוק אם אפשר לסגור יפה?!

מצב
הנושא נעול.

efratesh

משתמש פעיל
מה זאת אומרת?

אנשים שמים על ספיקר ועושים מהטלפנית חוכא והיטלולא
הטלפנית ששיחותיה מוקלטות
חייבת לומר את כל התסריט
תוך השפלות
(תגידי שוב, מה? מה? מה? מה? מה? מה? מה?)
והנה ההוא מעבר לקו (וקהל המאזינים) מבסוטים שהצליחו לחרפן את הטלפנית
והיא, זה העבודה שלה.
 

ניחוחות

משתמש מקצוען
הייתה תקופה שבעקבות גיסה שעבדה בטלפנות וראינו את הצד השני
החלטנו לתרום 18 ש”’ח לכל טלפון, הבעיה שמשום מה השם שלנו עבר לכל הארגונים והתחלנו לקבל הצפה כאילו אנחנו מלינורים...
עד הים זוכרים לנו את התרומה 6 שנים אחרי ומתקשרים כל חודש
ממש לא מגרה לתרום שוב
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען
אנשים שמים על ספיקר ועושים מהטלפנית חוכא והיטלולא
הטלפנית ששיחותיה מוקלטות
חייבת לומר את כל התסריט
תוך השפלות
(תגידי שוב, מה? מה? מה? מה? מה? מה? מה?)
והנה ההוא מעבר לקו (וקהל המאזינים) מבסוטים שהצליחו לחרפן את הטלפנית
והיא, זה העבודה שלה.
אני מאוד מבין את זה.
זאת פעולה שאמורה לגרום לזה שלא ירצו להתקשר אליך שוב...
 

efratesh

משתמש פעיל
עכשיו סיפור מהפן השני;

אישה אמריקאית, טובת לב,
צדיקה ועדינת נפש,
לא סובלת מעודף כסף, ובנוסף, היא גם אלמנה.

מקבלת טלפונים כאלו,
ופשוט לא מצליחה להגיד לא,
ומוצאת את עצמה תורמת, ותורמת,

וזה כמובן מביא בעקבותיו עוד ועוד.

האבסורד הוא, שהיא עצמה מסתפקת במועט, חיה ממש בפשטות,

אנחנו, הילדים שלה,
כשראינו את התרומות והוראות הקבע שהיא נותנת,

איך לאמר בעדינות; קצת קשה לנו עם "עולם ההתרמות" הנ"ל ....
באמת כואב לשמוע.
 

הודיה בן חיים

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מזכיר לי שלפני פורים קיבלתי שיחה מאיזשהו ארגון שעשה התרמה, ואמרתי שכרגע אין לי איך לתרום.
בתגובה הטלפנית אמרה שהיא לא רוצה תרומה, אלא לתת לי אפשרות לתת שני שמות לתפילה.
נתתי.
ואז היא אומרת לי, אולי עכשיו את רוצה לתרום כדי שיתפללו עליהם.
עניתי לה שאמרתי לה בתחילת השיחה שאין לי כרגע אפשרות לתרום.
והיא בתגובה במשך כמה דקות ניסתה לשכנע אותי לתרום בכל זאת. מזל שהייתי צריכה להתחיל שיעור, אחרת אני לא יודעת עד מתי זה היה נמשך.
 

efratesh

משתמש פעיל
אני מאוד מבין את זה.
זאת פעולה שאמורה לגרום לזה שלא ירצו להתקשר אליך שוב...
אויי,
בין אם הטלפנית רוצה ובין אם לא,
המאגרים הטלפוניים הם אטומטיים.
דבר זה לא נתון לרגשות הטלפנית כך שטרלול הטלפניות לא יועיל.
יהיה יותר יעיל אם היא תסמן בתוכנה
כמישו שלא מעונין לתרום ואת זה אפשר להבהיר בצורה יפה ומכובדת
 

עמ"י חי וקיים!

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
אני כל כך מבינה את מה שאת כותבת, פותחת האשכול.
חופש אחד בשנות לימודיי בסמינר ניסיתי עם מספר חברות את התפקיד הזה-טלפנות בארגון צדקה לכמה ימים ,
היה נשמע ממש נחמד, נעבוד שבוע-שבועיים, נרוויח קצת כסף ונוכל קצת לפנק את עצמינו, מה רע?
אז זהו שלא שרדתי שם יותר משלושה ימים, והחוויה זכורה לי בבירור.
הייתה שם אחמש"ית קשה שהגישה תכתיב שיחה בדף והקשיבה לשיחות,
לחץ אטומי להוכיח לעצמך ולאחראית שאת מצדיקה את זה שאת כאן
ומצליחה להביא תרומות,
ואחרי כל זה-המון אנשים שבלי בושה טורקים את הטלפון,
לא חושבים שיש בנ"א עם לב מאחורי הקו,
או גרוע מזה משחררים מילים מביישות כל אדם מתורבת.
כאמור אחרי ימים ספורים פרשתי,
אבל מאז יש לי פינה חמה בלב לטלפניות-שיש להדגיש עובדות
בעבודה זו בד"כ כעבודה עיקרית וכפרנסה לביתן, אין להן ברירה!! והתכתיב שלהן
לא תמיד ניתן לבחירה, הן בלחץ ענק, חוזרות מותשות מיום עבודה סוחט ללא סיפוק
עבודה סיזיפית ומתישה(לדעתי לפחות), כל יום לקום עם לחץ-האם אצליח להביא תרומות?
אוקי מבינה שיש כאלו שאולי לא מתנהלות טוב מספיק,
אבל אפשר לענות יפה, כן גם אם זה יגזול עוד דקה-שתיים,
גם אם לא תורמים אפשר לענות בצורה יפה, נעימה, להשאיר את הטלפנית עם תחושה טובה,
אנחנו כל כך הרבה מחפשים ורוצים לעשות חסד, ויש כאן חסד במינימום מאמץ,
ויותר מזה-אני רואה בזה כבוד בסיסי, דבר ראשון לעצמך-העונה, ודבר שני-לטלפנית,
שסה"כ רק רוצה להצליח לסיים יום בלי צעקות השפלות ואולי אפילו חיוך קטן.
 

Reizily

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הבנתי, ודווקא בגלל זה.
לי אין כוח לשמוע נאום של טלפנית, ואני בכל מקרה לא אתרום.
חבל על הזמן שלה ושלי.
עדיין.
מותר לזכור שיש פה מישהי מעבר לקו.
אפשר מיד בהתחלה לומר: מצטערת מאד, חבל על הזמן שלי ושלך. אין לי אפשרות לתרום אולי בפעם אחרת.
ואז הניתוק נשמע אחרת לגמרי...
נסו לדמיין שאתם מתחילים לדבר ושומעים צליל ניתוק מעבר לקו.
ולא פעם אחת בשנה, אלא פעמים רבות ביום.
ואני אף פעם לא הייתי טלפנית, אבל עדיין מבינה את הצד הזה ומשתדלת לא להכביד על העבודה של בת ישראל.
 

שוקולד עילית

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
וסתם לעורר את האנשים
שתדעו מאחורי כל שרות שאתם מקבלים בין אם אתם רוצים אותו או לא ,
עומד בן אדם
אני עובדת כמזכירה
רק אתמול בכיתי בגלל אשה שצעקה עלי בטלפון כי לא היה לי את מה שהייתה צריכה
ואני שיודעת שעושה מעבר למה שאני אמורה לעשות לא אמורה לחטוף צרחות
לא משנה מה ,במיוחד שזאת היתה אישה שבעבר עזרתי לה מלא פעמים הרבה מעבר לתפקידי
בקיצור פעם הבאה שאתם מקבלים שרות אפילו ב*8787
תזכרו שעומד מאחורי הקו בן אדם עם רגשות בדיוק כמוכם
 

דוד פרידמן השני

משתמש מקצוען
שבגלל טיפשותו, טמטומו וחוסר אכפתיותו שלח אותך לנתב"ג במקום לנתיבות,
מי-ם לק"ס בנסיעה של 3 שעות,
או טען שאין אוטובוסים יותר להיום והציע לך לנסוע במונית, למרות שזה לא נכון בכלל.
הכל קרה במציאות!
אז בואו לא נפתח את הנושא של 8787.
 

שושנה שרה

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
וסתם לעורר את האנשים
שתדעו מאחורי כל שרות שאתם מקבלים בין אם אתם רוצים אותו או לא ,
עומד בן אדם
אני עובדת כמזכירה
רק אתמול בכיתי בגלל אשה שצעקה עלי בטלפון כי לא היה לי את מה שהייתה צריכה
ואני שיודעת שעושה מעבר למה שאני אמורה לעשות לא אמורה לחטוף צרחות
לא משנה מה ,במיוחד שזאת היתה אישה שבעבר עזרתי לה מלא פעמים הרבה מעבר לתפקידי
בקיצור פעם הבאה שאתם מקבלים שרות אפילו ב*8787
תזכרו שעומד מאחורי הקו בן אדם עם רגשות בדיוק כמוכם

אותי לימדה המורה בי"ב:
לעובדת אין את הפריווילגיה להעלב!!
השוק מוצף בעובדות והבוס רוצה את התפוקה!!
אין לבוסים כח להתעסק עם עובדות שלא יודעות לקבל ביקורת / תלונות מהלקוחות ומהמנהלים!

כמובן שאני לא מצדיקה את אלו שמתנהגים בחוסר אנושיות,
אבל בכל עבודה צריך לקחת בחשבון את הצד הפחות נעים...
ולעניות דעתי, טלפניות אמורות לדעת מראש שהן תספוגנה 'טריקות' ולהבין שזה ממש לא אישי...
 

efratesh

משתמש פעיל
אותי לימדה המורה בי"ב:
לעובדת אין את הפריווילגיה להעלב!!
השוק מוצף בעובדות והבוס רוצה את התפוקה!!
אין לבוסים כח להתעסק עם עובדות שלא יודעות לקבל ביקורת / תלונות מהלקוחות ומהמנהלים!

כמובן שאני לא מצדיקה את אלו שמתנהגים בחוסר אנושיות,
אבל בכל עבודה צריך לקחת בחשבון את הצד הפחות נעים...
ולעניות דעתי, טלפניות אמורות לדעת מראש שהן תספוגנה 'טריקות' ולהבין שזה ממש לא אישי...
זה מצחיק ההשוואה

התלונות כאן הם לא תלונות.
("היא לא אמרה את התסריט במנגינה הרצויה?")

אבל למה לא להציף את הנושא בשביל הצד שעונה לטלפונים. בשביל הכבוד שלנו
תכבדו זה אדם שם מאחורי הקו.
איזה מכובד המכבד את הבריות לא המצאה שלי.
 

שוקולד עילית

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
שבגלל טיפשותו, טמטומו וחוסר אכפתיותו שלח אותך לנתב"ג במקום לנתיבות,
מי-ם לק"ס בנסיעה של 3 שעות,
או טען שאין אוטובוסים יותר להיום והציע לך לנסוע במונית, למרות שזה לא נכון בכלל.
הכל קרה במציאות!
אז בואו לא נפתח את הנושא של 8787.
אלף זה היה כדוגמא לשרות הכי מזעזע שקיים ולמרות זאת עומד מאחורה בן אדם
רק בשביל התגובה שלך
אני אכתוב שבגללם פיספסתי כמה תורים סופר חשובים
כי שלחו אותי לשערי חסד מהתחנה מרכזית בדרך של שעה ולתומי חשבתי שאין מה לעשות
פעם אחת שהייתי שם החלטתי לרדת עד למטה לכביש אחר ותוך 5 דקות !! הגעתי לתחנה מרכזית
מאז אני לא מתקשרת לשם אפילו
סליחה על הגלישה
 

שושנה שרה

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
("היא לא אמרה את התסריט במנגינה הרצויה?")
כל מי שמנתק בפרצוף בעצם אומר:
"למה היא בכלל התקשרה"
זה לא ניקרא תלונה??

אני לא מצדיקה את האנשים שמתנהגים כך,
אני אישית משתדלת לענות בסבלנות ויפה,
אבל טלפנית צריכה לדעת שזה פשוט חלק מהעבודה.
 

אוהב ספר

משתמש פעיל
הכותבות מצד הטלפניות מנסות להדריך את הציבור לומר משפטים עדינים אך חותכים, וכך לסיים בכבוד ל2 הצדדים.
אך זה טוב בתיאוריה בלבד,
וחלק גדול מאד מהאנשים אינם מספיק אסרטביים,
ולכן קשה להם לומר בצורה ברורה אני לא מתכנן לתרום לכם, [וגם זה בתקוה שיעזור],
ולכן אומרים דברים בסגנון 'כעת קשה לי', לא נראה לי כרגע', ועוד משפטים דומים,
הטלפניות רואות בזה פתח להתרמה/קביעת שיחה נוספת, ומשגעות את הבן אדם.
ולכן אדם כזה מנתק מראש במקום להכנס לתסבוכת.

ומכאן תצא הקריאה לכל הטלפניות,
תזכרו שגם בצד השני יש בני אדם, ולגיטימי שהם לא רוצים לתרום,
וצריך להיות קשובים מתי הוא אומר לא כעת ומתכוון לא בכלל,
ומתי זו כבר חפירה אמיתית.

ולכאו' עבודת טלפנות זו עבודה שצריך לשקול אותה מבחינה מוסרית/הלכתית,
רוב האנשים אינם מעונינים לתרום, וזה רק משגע אותם, ונקלעים לשיחות שאחד מן הצדדים או שניהם יוצאים מהם בהרגשה רעה, וךפעמים אנשים תורמים רק מחוסר נעימות וכדו'.
 

שוקולד עילית

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אותי לימדה המורה בי"ב:
לעובדת אין את הפריווילגיה להעלב!!
השוק מוצף בעובדות והבוס רוצה את התפוקה!!
אין לבוסים כח להתעסק עם עובדות שלא יודעות לקבל ביקורת / תלונות מהלקוחות ומהמנהלים!

כמובן שאני לא מצדיקה את אלו שמתנהגים בחוסר אנושיות,
אבל בכל עבודה צריך לקחת בחשבון את הצד הפחות נעים...
ולעניות דעתי, טלפניות אמורות לדעת מראש שהן תספוגנה 'טריקות' ולהבין שזה ממש לא אישי...
אני יודעת ולא נפגעת בדרך כלל מאנשים
תאמיני לי שבעבודות האלו כל היום מקבלים צעקות
אבל יש מקרים שעוברים את גבול הטעם הטוב
ובכל זאת אני בן אדם
 

שושנה שרה

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
אני יודעת ולא נפגעת בדרך כלל מאנשים
תאמיני לי שבעבודות האלו כל היום מקבלים צעקות
אבל יש מקרים שעוברים את גבול הטעם הטוב
ובכל זאת אני בן אדם
ברור!
אבל אני מדברת על דברים רגילים וסטנדרטיים..
יש את אלו שנעלבות מכל דבר ובטוחות שהבוס ישתחווה ויבקש סליחה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  56  פעמים

לוח מודעות

למעלה