אה"נאם כבר, הבעיה כאן היא כמות ה'הוא' בהמשך הקטע, פחות זו שבתחילתו.
אה"נאם כבר, הבעיה כאן היא כמות ה'הוא' בהמשך הקטע, פחות זו שבתחילתו.
תרוויהו מיבעי.אה"נ
נכון, לפעמים זה לפתור בעיה אחת בבעיה אחרת.אופציה מסויימת זה פשוט למחוק את ההוא. מפתיע כמה שזה לא ממש חסר.
החיסרון--זה נותן תחושה נוקשה וארכאית, והעובדה שזה מתחבר עם נושא שני במשפט.
למשל: מוישה הרים את האופניים. דיווש במעלה הרחוב והאבק סביבו קיבל חיים. מחה את זיעתו ביד שמאל וימינו מייגעת את ההילוכים. לא ידע מה מתגשם בהמשך העיקול. ספק עם אכפת לו.
באותו קטע זאת אכן לא בעיה, הבעיה היא כשפותחים קטע חדש, וראה לעיל.אופציה מסויימת זה פשוט למחוק את ההוא. מפתיע כמה שזה לא ממש חסר.
החיסרון--זה נותן תחושה נוקשה וארכאית, והעובדה שזה מתחבר עם נושא שני במשפט.
למשל: מוישה הרים את האופניים. דיווש במעלה הרחוב והאבק סביבו קיבל חיים. מחה את זיעתו ביד שמאל וימינו מייגעת את ההילוכים. לא ידע מה מתגשם בהמשך העיקול. ספק עם אכפת לו.
דווקא בקטע הזה לא הבנתי מה היה עוזר תוספת של כמה 'הוא'ים.אופציה מסויימת זה פשוט למחוק את ההוא. מפתיע כמה שזה לא ממש חסר.
החיסרון--זה נותן תחושה נוקשה וארכאית, והעובדה שזה מתחבר עם נושא שני במשפט.
למשל: מוישה הרים את האופניים. דיווש במעלה הרחוב והאבק סביבו קיבל חיים. מחה את זיעתו ביד שמאל וימינו מייגעת את ההילוכים. לא ידע מה מתגשם בהמשך העיקול. ספק עם אכפת לו.
נכון.והוא רחום יכפר עוון
אני גם מתחיל ב'הוא' הרבה פעמים, (והבנתי מיד למה התכוונת) אבל נראה לי שזה פשוט הדרך הקלה ביותר חוץ מאשר להמציא שם, ולהאניש יותר את הסיפור, ז'תומרת להאניש כן אבל לא מידי שיצטייר על כל אחד.
כל מילה!אני אישית מעדיף הרבה פעמים את השימוש ב'הוא' המעט בנאלי מול שימוש ב'משה' או כל שם אחר.
מוחה נמרצות על כבודו של משה..."משה" הסתום
מעניין מה שעשית. קראתי את הקטע שלי, ואת הקטע שלך, ושוב לחליפין, והבנתי שהקטע שלך כתוב יותר זורם, ויותר מתקבל על הלב,דווקא בקטע הזה לא הבנתי מה היה עוזר תוספת של כמה 'הוא'ים.
הנה הצעה לעריכה:
משה הרים את אופניו והחל מדווש במאמץ במעלה הרחוב כשהאבק סביבו מקבל חיים. ידו השמאלית מחתה את זיעתו בעוד ימינו מייגעת את ההילוכים. לא היה לו מושג מה עומד להתגשם מאחורי העיקול, וגם אם ידע יש להניח שלא היה אכפת לו.
אני צריך כאן ותק של חצי שנה לפחות כדי להביע דעה אם אתה צודק או לא. יקח לי זמן לרדת לרזולוציות כאלו.מעניין מה שעשית. קראתי את הקטע שלי, ואת הקטע שלך, ושוב לחליפין, והבנתי שהקטע שלך כתוב יותר זורם, ויותר מתקבל על הלב,
אבל הקטע שלי משאיר את משה ועולמו במרכז הבמה, וזה בכלל בלי שהתכוונתי.
וזאת למה? כי כשאתה פותח את הנוקשות של המשפט :מחה את זיעתו ביד שמאל וימינו מייגעת את ההילוכים.
במשפט:ידו השמאלית מחתה את זיעתו בעוד ימינו מייגעת את ההילוכים
מבלי משים ידו השמאלית נהפכת לנושא, והוא הופך לנשוא. מה שמסיט את הסיפור למסביב.
אני צודק?
אני מבחין שלרזולוציות של תקנות הקבלה לקהילה כן ירדת.אני צריך כאן ותק של חצי שנה לפחות כדי להביע דעה אם אתה צודק או לא. יקח לי זמן לרדת לרזולוציות כאלו.
כנראה שהחמצתי משהו. אלו רזולוציות היו שם? מישהו פתח לי את הדלת אז נכנסתי. זה הכל.אני מבחין שלרזולוציות של תקנות הקבלה לקהילה כן ירדת.
הכל עניין של סדר עדיפויות, הא.
טור נוגע ללב, ומרגיש אותנטי, לא מעושה ופלסטיקי.הכל צריך להחצין?! מה זה כאן, בית יעקב?!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: