התייעצות לכתוב 200- 300 פעם 'אסור להפריע בשיעור' עדיין קיים היום?

פררו רושה

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
 

השארפער

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ובשקט נגיד, שגם לא כל הורה ...
לטעמי, משפט כפרני מעט, הורה הקב"ה העמיד אותו שם, ולקב"ה שלי אין פשלות, בכלל! אם הוא העמיד אותו שם הוא ראוי לעמוד שם, משא"כ מורה בחירתו האישית היא שהעמידתו שם, ושם שייך לומר שהוא לא ראוי
 

תותחינוס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
בתור ילדה הענישו אותי פעם בחומרה שלא קשורה לרמת המעשה.
(רק בגלל שזה היה אצל הבת של הסגנית)

חזרתי הביתה ואמא שלי התקשרה בפני למי שהיה צריך להתקשר.
והיא בהחלט כעסה.

עשה לי רק טוב....
היה לי גב, לא הייתי צריכה לשקר על מישהו, סיפרתי בדיוק את פרטי המעשה- לטוב ולמוטב.
ידעתי שיכעסו עלי ומנגד שיעמדו לצדי
וכך אכן היה...

ואני אומרת את זה במרחק של 20 שנה, ולמרות שלא הייתי שה תמים.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
לטעמי, משפט כפרני מעט, הורה הקב"ה העמיד אותו שם, ולקב"ה שלי אין פשלות, בכלל! אם הוא העמיד אותו שם הוא ראוי לעמוד שם, משא"כ מורה בחירתו האישית היא שהעמידתו שם, ושם שייך לומר שהוא לא ראוי
טעות גדולה !
גם מלמד, הקב"ה שם אותו שם וגם אם תגיד שהוא בחר בזה להיות מלמד - עדין זה מושגח מלמעלה
כי מי שהקב"ה לא רוצה שיהיה מלמד, הוא לא יעלה במחשבה לאותו מלמד להיות בתפקיד.
הרי בוודאי יש לך שכן שהוא לא מלמד, למה הוא לא מלמד ?! כי הקב"ה לא רוצה אותו שם ! הכל מושגח ומתוכנן !
אין אדם נוקף אצבעו מלמטה, אלא אם כן מכריזים עליו מלמעלה' (חולין ז: )
זה דבר פשוט מאד !
לכל אחד הקב"ה שולח אותו לתפקיד המתאים בדיוק בשבילו וכל אחד בתפקיד שלו יכול להתרשל ולעשות מלאכתו רמיה ויכול להתמסר ולעשות מלאכתו נאמנה !
בחירה חופשית לכל אחד
וזה שאצל הקב"ה אין פשלות זה לא סותר בכלל שיש הורים שהם בונים את הילד שלהם ויש הורים שעושים טעויות והורסים את הילד
יש לכל אחד בחירה חופשית וזה לא קשור לפשלות !
הילד הספציפי הזה נולד במשפחה הזו כיון שהקב"ה החליט שההורים האלו הכי מתאימים. אבל גם ההורים הכי מתאימים, יכולים להרוס...
ודי למבין...
 
נערך לאחרונה ב:

מולטיגרפיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
מזכיר לי עונש שבעלי וחבר שלו קיבלו
לכתוב מאה פעמים או יותר, לא זוכרת
אסור להפריע בשיעור.
אז כדי לעצבן, הם רשמו את כל זה על דף ממו קטן..
הרבה הסתכל על זה ואמר להם, עכשיו תמספרו...
:rolleyes:
 

השארפער

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
טעות גדולה !
גם מלמד, הקב"ה שם אותו שם וגם אם תגיד שהוא בחר בזה להיות מלמד - עדין זה מושגח מלמעלה
כי מי שהקב"ה לא רוצה שיהיה מלמד, הוא לא יעלה במחשבה לאותו מלמד להיות בתפקיד.
הרי בוודאי יש לך שכן שהוא לא מלמד, למה הוא לא מלמד ?! כי הקב"ה לא רוצה אותו שם ! הכל מושגח ומתוכנן !
אין אדם נוקף אצבעו מלמטה, אלא אם כן מכריזים עליו מלמעלה' (חולין ז: )
זה דבר פשוט מאד !
לכל אחד הקב"ה שולח אותו לתפקיד המתאים בדיוק בשבילו וכל אחד בתפקיד שלו יכול להתרשל ולעשות מלאכתו רמיה ויכול להתמסר ולעשות מלאכתו נאמנה !
בחירה חופשית לכל אחד
וזה שאצל הקב"ה אין פשלות זה לא סותר בכלל שיש הורים שהם בונים את הילד שלהם ויש הורים שעושים טעויות והורסים את הילד
יש לכל אחד בחירה חופשית וזה לא קשור לפשלות !
הילד הספציפי הזה נולד במשפחה הזו כיון שהקב"ה החליט שההורים האלו הכי מתאימים. אבל גם ההורים הכי מתאימים, יכולים להרוס...
ודי למבין...
ם לב שהתייחסתי לכך בתגובתי, הוא אשר כתבתי, מורה עצם הימצאותו במקום היא בחירתו האישית ולכן שייך לומר שאינו ראוי להיות שם, אבל הורה עצם הימצאותו אינה בחירתו האישית אלא יד ההשגחה, ולכן ודאי שהוא ראוי להיות שם, אולי הוא לא מבצע את מלאכתו נאמנה ובצורה טובה, אבל מבחינת בימצאותו הוא וודאי ראוי ואילו מורה שייך לומר שלא, כי עצם הימצאותו היא מבחירתו האישית
 

פ.ג.

משתמש מקצוען
לטעמי, משפט כפרני מעט, הורה הקב"ה העמיד אותו שם, ולקב"ה שלי אין פשלות, בכלל! אם הוא העמיד אותו שם הוא ראוי לעמוד שם, משא"כ מורה בחירתו האישית היא שהעמידתו שם, ושם שייך לומר שהוא לא ראוי
גם את המורה הקב"ה העמיד להיות המורה של הילד שלך
 

פ.ג.

משתמש מקצוען
ם לב שהתייחסתי לכך בתגובתי, הוא אשר כתבתי, מורה עצם הימצאותו במקום היא בחירתו האישית ולכן שייך לומר שאינו ראוי להיות שם, אבל הורה עצם הימצאותו אינה בחירתו האישית אלא יד ההשגחה, ולכן ודאי שהוא ראוי להיות שם, אולי הוא לא מבצע את מלאכתו נאמנה ובצורה טובה, אבל מבחינת בימצאותו הוא וודאי ראוי ואילו מורה שייך לומר שלא, כי עצם הימצאותו היא מבחירתו האישית
כמו שמורה יכול לבחור לא להיות מורה כך גם עם הורה
 

אחד1אפס

משתמש פעיל
חשבתי שקצת חלף מן העולם.. מה אומרים לילד שמבקש חתימה על עונש כזה?...
תכלס' אם זה עדין רלוונטי היה לי גמ"ח לעונשים כאלה...
כלומר שמי שהיה מקבל עונש כזה (בדרך כלל זה אותם משפטים. וגם אם לא. אפשר להמיר את זה) היתי מביא לו מוכן
נראה לי שנשאר לי אחד אחרון של 300 פעם 'לא להפריע בשיעור'
 

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
בתור ילדה הענישו אותי פעם בחומרה שלא קשורה לרמת המעשה.
(רק בגלל שזה היה אצל הבת של הסגנית)

חזרתי הביתה ואמא שלי התקשרה בפני למי שהיה צריך להתקשר.
והיא בהחלט כעסה.

עשה לי רק טוב....
היה לי גב, לא הייתי צריכה לשקר על מישהו, סיפרתי בדיוק את פרטי המעשה- לטוב ולמוטב.
ידעתי שיכעסו עלי ומנגד שיעמדו לצדי
וכך אכן היה...

ואני אומרת את זה במרחק של 20 שנה, ולמרות שלא הייתי שה תמים.
אלף לייקים!!!
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
ם לב שהתייחסתי לכך בתגובתי, הוא אשר כתבתי, מורה עצם הימצאותו במקום היא בחירתו האישית ולכן שייך לומר שאינו ראוי להיות שם, אבל הורה עצם הימצאותו אינה בחירתו האישית אלא יד ההשגחה, ולכן ודאי שהוא ראוי להיות שם, אולי הוא לא מבצע את מלאכתו נאמנה ובצורה טובה, אבל מבחינת בימצאותו הוא וודאי ראוי ואילו מורה שייך לומר שלא, כי עצם הימצאותו היא מבחירתו האישית
לא קראת בכלל את מה שכתבתי
אתה סותר את עצמך (ופה יש בזה קצת כפירה בדבריך ...)
כי אתה אומר שעצם ההמצאות אומרת שוודאי שהוא ראוי, אז גם מלמד - לנו זה נראה שזה בחירתו האישית, אבל באמת זה שהוא נמצא שם זה רק בהשגחת הבורא !!!
משפטים כאלו כמו שאתה אומר הם פסולים
וכל אחד גם מורה וגם הורה יכול להיות ראוי או לא
כל אדם בוחר כל רגע כל דבר.
אני מכיר הרבה סיפורים על הורים שהרסו המון את הילדים שלהם והיום הילדים האלו נמצאים ברחובות.
אני יכול להבטיח לך, שמלמדים שבאים רק בשביל הכסף - נפלטים מעצמם אחרי תקופה קצרה ולא בגלל שהמנהל העיף אותו או ההורים גרמו לו לעוף, אלא בגלל התפקיד התובעני והשוחק. ואני נמצא עם ילדים בחיידר רוב היום
ואני מכיר גם את הילדים הכי קשים מבחינת משמעת וזה ממש לא פשוט.
מי שלא מתאים - עוזב.
ההשגחה העליונה שמה כל אחד מאיתנו במקום הראוי לו.
גם אני שנמצא בחיידר, נראה לך שהיה לי תכנונים להכנס לחיידר ?! ממש לא !
אפילו שרבנים שלי אמרו לי שאני מתאים לתפקיד, אבל אני עצמי לא חשבתי כך
אבל הקב"ה חשב שכן אני מתאים והוא סיבב את זה כך שאני אכנס לחיידר.
אין כזה דבר שאדם נמצא במקום שהוא לא אמור להיות. וגם אם אחר תקופה קצרה אותו אדם יצא מאותו מקום, אז כנראה הוא היה אמור להיות שם כל אותה התקופה וכך הוא רצון ה'

בקיצור, לא האמצעות עושה את האדם ראוי לתפקיד, אלא האדם עצמו עושה את עצמו ראוי לתפקידו
מבחינת הקב"ה כל אדם שנמצא במקום או בתפקיד מסוים, אז שם מקומו וזה מה שראוי לו
 

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
אם כבר נותנים עונש כתיבה זה בסיטואציות הבאות:

א. תלמידה לא מרוכזת בשיעור, הוזהרה פעמיים לפחות, עליה לפתוח ספר של אותו מקצוע ולהעתיק את מה שהפסידה באותו שיעור. המטרה: כתיבה =זיכרון.

ב. תלמידה שגתה בעניני מוסריות והמורה אומרת לה לכתוב מס' ריאלי של פעמים משפט חיובי, מעודד, מחזק.
קרה לי פעם אחת ויחידה השנה, תלמידה (ה') שינתה מן האמת בצורה שגרמה נזק לחברתה. קבלה מטלה לרשום 20 פעמים:
כשאני מתגברת ואומרת אמת אני גדלה באמת!

לעונשים כאלה יש עתיד.
 

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
אם כבר נותנים עונש כתיבה זה בסיטואציות הבאות:

א. תלמידה לא מרוכזת בשיעור, הוזהרה פעמיים לפחות, עליה לפתוח ספר של אותו מקצוע ולהעתיק את מה שהפסידה באותו שיעור. המטרה: כתיבה =זיכרון.

ב. תלמידה שגתה בעניני מוסריות והמורה אומרת לה לכתוב מס' ריאלי של פעמים משפט חיובי, מעודד, מחזק.
קרה לי פעם אחת ויחידה השנה, תלמידה (ה') שינתה מן האמת בצורה שגרמה נזק לחברתה. קבלה מטלה לרשום 20 פעמים:
כשאני מתגברת ואומרת אמת אני גדלה באמת!

לעונשים כאלה יש עתיד.
20 פעם.
לא יותר.
כשילד מקבל 200 פעם הוא לא מפנים.
הוא חושב איך להתפטר מזה בצורה הכי קלה.
אה. ותבדקי שהיא לא כתבה.
כשאני
כשאני
כשאני
כשאני
כשאני
כשאני
כשאני
כשאני
כשאני
מתבגרת
מתבגרת
מתבגרת
מתבגרת
מתבגרת
וכו'
ככה לא קולטים, לא לומדים ולא מתעודדים:)
 

MND

משתמש רשום
מוזיקה ונגינה
אז כך
מי שנותנים לו לרשום (לפי הגיון) זה ילד למשל כדי להשתיק ילד איפר וכו
אבל גם אם נותנים לרשום כדי להכניס משפט שזה לו יהיה כמו "לא לדבר בשיעור" כי זה לא באמת עוזר
אם כבר נותנים עונש תנו כבר משפט טוב ולא צריך 200 בשביל ללמד צריך20
כי אז א,ת הילד זה מלמד ומפחיד
וכאשר נותנים 200 פעמים הילד מזלזל ובדרך כלל גם לא רושם!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

הסוואה • אתגר 21 • אתגר נושא פרסים 🎁

לוח מודעות

למעלה