אני כבר מיואש, אני מצרף תכתובת שלי עם הדרן תאמרו לי את דעתכם
- אז שוב האשם זה אני מה זה החוצפה הזאת? אני משלם על וייז, והמכשיר חסום לכל גלישה, אז איך 'נגמרת לי החבילה', אם אין לכם מספיק גיגה אז תוסיפו מעצמכם?
ולמה לוקח כ"כ הרבה זמן עד שמטפלים בפנייה ??? לא גלשתי לשום מקום, נמאס נמאס נמאס שאין עם מי לדבר, אתה מסתתר מאחורי המחשב כאילו אתה איזה רובוט
גם בפעם הקודמת שלא היה רשת הטכנאית האשימה אותנו כאילו אנחנו אשמים בכך ש'כולם נזכרים להשתמש במכשיר ואז הכל נתקע'...
אני מעביר את המייל הזה לכל מערכות העיתונים החרדיות ותתחילו להתמודד אז, וגם אז נראה האם אתם מדברים רק ע"י מייל או שפתאום יש בן אדם שיכול לדבר בטלפון
אני באופן אישי כבר הצלחתי לשכנע ולמנוע כמה מבני משפחתי לקנות מכשירים של הדרן ותאמיני או תאמין לי שהרווחתם את זה ביושר.