בזמן האחרון חווה שירות לקוחות בהדרן עומסים רבים אשר כחברה של סמארטפונים מסוננים הפכה במהירות לחברה המספקת גם מכשירים רבים נוספים. כדוגמת וויז, וויז מייל.
בעקבות כך גדל העומס על שירות הלקוחות, ועל אף שהחברה עשתה מאמצים רבים להכשיר עובדים נוספים, עדיין
העומס על הקווים הוא חריג.
כמו"כ חלק מהתקלות, הינם בגלל שמדובר בציבור החרדי אשר לא יודע לתפעל סמארטפונים, ואשרינו שכך, אבל לפעמים צריך להסביר ללקוח שאם נתונים ניידים מכובים לא יהא לו רשת, ואיך להדליק אותם (למי שקצת מבין, מבין את הבורות), ודבר כזה מגביר את העומס על הקווים, (דוגמא אחת מיני רבות)
חברת "הדרן" עובדת כל הזמן להסדיר את נושא השירות, ומשקיעה בזה כספים רבים, ועובדת לפתור בעיה זו. הן ע"י הוספת נציגים במענה, הן ע"י פתיחת מוקד צא"ט והן ע"י נסיון להביא לכך שלא יהא כלל תקלות, ואנשים לא יצטרכו להתקשר.
לידיעת הציבור (לא משתמשי הוויז) יש אופציה לתמיכה בקבוצת ווצאפ הכוללת המון אנשי טכני של החברה. ואף מנכ''ל וסמנכ''ל החברה, אשר נותנת מענה עד השעות הקטנות של הלילה. מוזמנים להצטרף ולשלוח לי בפרטי. או בווצאפ 0548499993
כמו''כ יש את שירות הצ'אט שירות לקוחות המיועד לכולם גם משתמשי וויז. לקבלת האפליקצית צא'ט ניתן לשלוח לי באישי.
שעות פעילות הצא'ט הם בין השעות 12:00-19:00 בערב. מענה מהיר ומקצועי.
כמו"כ ניקים החושבים שיש להם מה לתרום בעצה כדי להסדיר את העניין, יכולים לפנות אלי באישי, או למייל. <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
בעקבות כך גדל העומס על שירות הלקוחות, ועל אף שהחברה עשתה מאמצים רבים להכשיר עובדים נוספים, עדיין
העומס על הקווים הוא חריג.
כמו"כ חלק מהתקלות, הינם בגלל שמדובר בציבור החרדי אשר לא יודע לתפעל סמארטפונים, ואשרינו שכך, אבל לפעמים צריך להסביר ללקוח שאם נתונים ניידים מכובים לא יהא לו רשת, ואיך להדליק אותם (למי שקצת מבין, מבין את הבורות), ודבר כזה מגביר את העומס על הקווים, (דוגמא אחת מיני רבות)
חברת "הדרן" עובדת כל הזמן להסדיר את נושא השירות, ומשקיעה בזה כספים רבים, ועובדת לפתור בעיה זו. הן ע"י הוספת נציגים במענה, הן ע"י פתיחת מוקד צא"ט והן ע"י נסיון להביא לכך שלא יהא כלל תקלות, ואנשים לא יצטרכו להתקשר.
לידיעת הציבור (לא משתמשי הוויז) יש אופציה לתמיכה בקבוצת ווצאפ הכוללת המון אנשי טכני של החברה. ואף מנכ''ל וסמנכ''ל החברה, אשר נותנת מענה עד השעות הקטנות של הלילה. מוזמנים להצטרף ולשלוח לי בפרטי. או בווצאפ 0548499993
כמו''כ יש את שירות הצ'אט שירות לקוחות המיועד לכולם גם משתמשי וויז. לקבלת האפליקצית צא'ט ניתן לשלוח לי באישי.
שעות פעילות הצא'ט הם בין השעות 12:00-19:00 בערב. מענה מהיר ומקצועי.
כמו"כ ניקים החושבים שיש להם מה לתרום בעצה כדי להסדיר את העניין, יכולים לפנות אלי באישי, או למייל. <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>