עזרה לידיעת לקוחות "הדרן"

מצב
הנושא נעול.

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
בזמן האחרון חווה שירות לקוחות בהדרן עומסים רבים אשר כחברה של סמארטפונים מסוננים הפכה במהירות לחברה המספקת גם מכשירים רבים נוספים. כדוגמת וויז, וויז מייל.
בעקבות כך גדל העומס על שירות הלקוחות, ועל אף שהחברה עשתה מאמצים רבים להכשיר עובדים נוספים, עדיין
העומס על הקווים הוא חריג.

כמו"כ חלק מהתקלות, הינם בגלל שמדובר בציבור החרדי אשר לא יודע לתפעל סמארטפונים, ואשרינו שכך, אבל לפעמים צריך להסביר ללקוח שאם נתונים ניידים מכובים לא יהא לו רשת, ואיך להדליק אותם (למי שקצת מבין, מבין את הבורות), ודבר כזה מגביר את העומס על הקווים, (דוגמא אחת מיני רבות)

חברת "הדרן" עובדת כל הזמן להסדיר את נושא השירות, ומשקיעה בזה כספים רבים, ועובדת לפתור בעיה זו. הן ע"י הוספת נציגים במענה, הן ע"י פתיחת מוקד צא"ט והן ע"י נסיון להביא לכך שלא יהא כלל תקלות, ואנשים לא יצטרכו להתקשר.

לידיעת הציבור (לא משתמשי הוויז) יש אופציה לתמיכה בקבוצת ווצאפ הכוללת המון אנשי טכני של החברה. ואף מנכ''ל וסמנכ''ל החברה, אשר נותנת מענה עד השעות הקטנות של הלילה. מוזמנים להצטרף ולשלוח לי בפרטי. או בווצאפ 0548499993

כמו''כ יש את שירות הצ'אט שירות לקוחות המיועד לכולם גם משתמשי וויז. לקבלת האפליקצית צא'ט ניתן לשלוח לי באישי.
שעות פעילות הצא'ט הם בין השעות 12:00-19:00 בערב. מענה מהיר ומקצועי.

כמו"כ ניקים החושבים שיש להם מה לתרום בעצה כדי להסדיר את העניין, יכולים לפנות אלי באישי, או למייל. <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מקפיץ למשמרת בוקר
 

imac100

משתמש מקצוען
ררררר
העומס הזוי תתנצלו בבקשה בלי להאשים את הציבור החרדי בבורות
זה מיותר וחסר טעם.

א. אם יש בורות היא היתה תמיד
למה בעמוס ההזוי נהיה רק עכשיו?

ב. ביליתי לא מעט שעות במוקד שרות טלפוני של פלאפון
גם אדם חילוני בן 40 לא קולט שסימן v במקום לא נכון.
אין רשת מרימים טלפון לשירות.
ככה זה לקוחות.
ואם יש לכם הרבה לקוחות אז תעמדו בסטנדרט השירות המתבקש ובודאי על תאשימו את הלקוח.
 
נערך לאחרונה ב:

aba

משתמש צעיר
כלל ראשון במכירות, "הלקוח תמיד צודק". נקודה.
יכול להיות שאתם צודקים והכל טוב ויפה, אם לא תפנימו את כלל הברזל תישארו צודקים אבל בלי לקוחות, במקום לקטר תראו לנו איך תוך שבוע לא מחכים יותר מ5 דקות לנציג והלקוחות ירוצו, אחרת הם ירוצו לכוון ההפוך..
 

ישראל מיכאל

משתמש מקצוען
חלק מהתקלות, הינם בגלל שמדובר בציבור החרדי אשר לא יודע לתפעל סמארטפונים, ואשרינו שכך, אבל לפעמים צריך להסביר ללקוח שאם נתונים ניידים מכובים לא יהא לו רשת, ואיך להדליק אותם (למי שקצת מבין, מבין את הבורות),
ררררר
העומס הזוי תתנצלו בבקשה בלי להאשים את הציבור החרדי בבורות
זה מיותר וחסר טעם.

אני דווקא מזדהה עם הדרן,
אודה ולא אבוש שלפני כמה שנים הסתבכתי עם וויז של הדרן וחרפנתי את השירות לקוחות (תוך הרגשה שאיזה מין מכשירים מוכרים לנו..), ומשום מה כמה פעמים הפקידה עזרה לי רק ע"י שאמרה לי מה לשנות בהגדרות,
דברים שהיום הייתי מתבייש לשאול אפי' שהיא לא מכירה אותי...
כך שגם אם הפניות שלך הם של בעיות אמיתיות ישנם אנשים שפונים על דברים ברמה של נתונים ניידים מושבתים.. וזה דבר שבדרך כלל לוקח יותר זמן מהבעיות האמיתיות..
ככלל לחברה, הלקוח תמיד צודק. אבל ככלל ללקוח, אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו...
 

ישראל מיכאל

משתמש מקצוען
תתנצלו בבקשה
אפשר לחשוב שמדובר פה באחראי תמיכה ושירות לקוחות של הדרן....
מדובר סה"כ באדם יקר שחבר בפורום, ומעוניין לעזור קצת לחברי הפורום ע"י תרומה מהידע שיש לו מהעבודה!!!
לתשומת לבכם...
 

imac100

משתמש מקצוען
אפשר לחשוב שמדובר פה באחראי תמיכה ושירות לקוחות של הדרן....
מדובר סה"כ באדם יקר שחבר בפורום, ומעוניין לעזור קצת לחברי הפורום ע"י תרומה מהידע שיש לו מהעבודה!!!
לתשומת לבכם...


מה? מה? מה?
כן הדרן צריכים להתנצל על התקופה האחרונה
אם הם לא היו חושבים כך
נציג שלהם לא היה כותב כאן את ההודעה הזו
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מה? מה? מה?
כן הדרן צריכים להתנצל על התקופה האחרונה
אם הם לא היו חושבים כך
נציג שלהם לא היה כותב כאן את ההודעה הזו
מתנצל עם פגעתי במישהו. אבל רק ניסיתי לעזור.
 

imac100

משתמש מקצוען
מתנצל עם פגעתי במישהו. אבל רק ניסיתי לעזור.

לא דיברתי עליך באופן אישי
אלא על הדרן באופן כללי בתקופה האחרונה.

כן, לא אהבתי את האשמת הלקוחות.
תנסה לחשוב מה היית חושב אם חברה כללית הייתה כותבת ככה על המגזר
 

אנונימי/ת

משתמש מקצוען
חבל מאוד
שהדרן לא עושים אפליקציה של שרות לקוחות
לדוגמה להגדיל גלישה אם היה אפליקציה הייתי עושה את זה בלחיצת כפתור
היום צריך לחכות שעה בשרות לקוחות בשביל זה
ועוד כהנה וכהנה דוגמאות לרוב
עם קצת חשיבה הם היו משפרים את השרות שלהם וחבל
 

בכיוון הנכון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
במקום לקטר, קחו יוזמה, ותתחילו לעבוד...

הדרן.jpeg
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
חבל מאוד
שהדרן לא עושים אפליקציה של שרות לקוחות
לדוגמה להגדיל גלישה אם היה אפליקציה הייתי עושה את זה בלחיצת כפתור
היום צריך לחכות שעה בשרות לקוחות בשביל זה
ועוד כהנה וכהנה דוגמאות לרוב
עם קצת חשיבה הם היו משפרים את השרות שלהם וחבל
הדרן עשו אפליקציה כזו. צ'אט עם שירות לקוחות.
שלחי לי מזהה מכשיר אדאג לך לאפליקציה.
 

ראויה לשבח

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
חדש מהדרן: סוף סוף צ׳אט לשירות לקוחות דרך האתר, פתוח לכוולם ללא הרשמה וכו׳

צ׳אט בזמן אמת באתר של הדרן מכל מחשב(גם בנטפרי) נכנסים לאתר הדרן ושם בלשונית תמיכה טכנית נכנסים לצ׳אט, תוך דקה וחצי עולה נציג בצ׳אט ואפשר להיעזר בהם במהירות, אז (למי שיש מחשב) תפסיקו להתקשר ותיכנסו לצ׳אט!!
הנה הקישור : https://hadran.net/cahtsupport

ורק איפה זה לא עובד: במכשירי הדרן(כמה אופייני....) כשנכנסים דרך האתרים הכשרים הצ׳אט חסום:p:p:p:p:p
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
חדש מהדרן: סוף סוף צ׳אט לשירות לקוחות דרך האתר, פתוח לכוולם ללא הרשמה וכו׳

צ׳אט בזמן אמת באתר של הדרן מכל מחשב(גם בנטפרי) נכנסים לאתר הדרן ושם בלשונית תמיכה טכנית נכנסים לצ׳אט, תוך דקה וחצי עולה נציג בצ׳אט ואפשר להיעזר בהם במהירות, אז (למי שיש מחשב) תפסיקו להתקשר ותיכנסו לצ׳אט!!
הנה הקישור : https://hadran.net/cahtsupport

ורק איפה זה לא עובד: במכשירי הדרן(כמה אופייני....) כשנכנסים דרך האתרים הכשרים הצ׳אט חסום:p:p:p:p:p
יש אפליקציה למה שיעבוד באתרים כשרים?
 

ראויה לשבח

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתבתי על האתר, שסוף סוף פתחו צ׳אט לכווולם, ולא האפליקציה שצריך פרוטקציה מיוחדת כדי לקבל אותה...
 

הדסדס

משתמש מקצוען
חבל מאוד
שהדרן לא עושים אפליקציה של שרות לקוחות
לדוגמה להגדיל גלישה אם היה אפליקציה הייתי עושה את זה בלחיצת כפתור
היום צריך לחכות שעה בשרות לקוחות בשביל זה
ועוד כהנה וכהנה דוגמאות לרוב
עם קצת חשיבה הם היו משפרים את השרות שלהם וחבל
אני מחוברת לצ'אט של הדרן. המנכל פותר לאנשים בעיות גם באחד בלילה. האנשים שמחוברים שם מודים ומהללים את השירות המהיר של הדרן כל הזמן.
לי אין שום ניסיון עם פניה אליהם, לצערי אני כנראה לא מספיק בורה בתחום ומסתדרת לבד.

אם ממילא יש לכם וואטסאפ למה לא תתחברו לקבוצה?
 

ראויה לשבח

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
למי שיש מכשיר וויז אין וואצאטפ!!!
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתבתי על האתר, שסוף סוף פתחו צ׳אט לכווולם, ולא האפליקציה שצריך פרוטקציה מיוחדת כדי לקבל אותה...
כתוב מפורש לא צריך פרוטקציה. כל אחד יכול רק פניה פה באישי...
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה