הלוגו אכן משדר סגנון מכובד, מסורת ובסה"כ עיצוב "חסידי" שמאוד מקובל בציבור שלנו
לגופו של עיצוב:
ברגע שירדו הכתר, העיטורים והמסגרת, הלוגו כבר ישודרג בכמה רמות.
הפונט שלו מצויין, חזק ומתאים בול.
העיטורים - היו מאוד באופנה לפני 5 שנים בערך, וכנראה אז הלוגו עוצב
הכתר - נראה לקוח מקובץ חינמי כלשהו, ברור שהוא לא נבנה במיוחד עבור פדר תפילין. ולכן לדעתי הוא חייב לרדת, או לפחות לעבור שיפוץ מסיבי (בניה מחדש תוך עידון והפשטה)
המסגרת - מאוד מכבידה. נכון שתפילין זה דבר מכובד, קדוש, שדורש קניה בכובד ראש ואמינות בלתי מתפשרת. אבל הפונט כבר נותן את היציבות הזו, ועודף כבדות לא מומלץ.
לגבי המעבר צבעים -
חובה להיפרד ממנו, זו צורת צביעה די מיושנת.
למה לא צבע שחור אחיד? הרבה יותר יוקרתי (כשהפרסום אכן יתן את הטון הנכון)
לגופו של עיצוב:
ברגע שירדו הכתר, העיטורים והמסגרת, הלוגו כבר ישודרג בכמה רמות.
הפונט שלו מצויין, חזק ומתאים בול.
העיטורים - היו מאוד באופנה לפני 5 שנים בערך, וכנראה אז הלוגו עוצב
הכתר - נראה לקוח מקובץ חינמי כלשהו, ברור שהוא לא נבנה במיוחד עבור פדר תפילין. ולכן לדעתי הוא חייב לרדת, או לפחות לעבור שיפוץ מסיבי (בניה מחדש תוך עידון והפשטה)
המסגרת - מאוד מכבידה. נכון שתפילין זה דבר מכובד, קדוש, שדורש קניה בכובד ראש ואמינות בלתי מתפשרת. אבל הפונט כבר נותן את היציבות הזו, ועודף כבדות לא מומלץ.
לגבי המעבר צבעים -
חובה להיפרד ממנו, זו צורת צביעה די מיושנת.
למה לא צבע שחור אחיד? הרבה יותר יוקרתי (כשהפרסום אכן יתן את הטון הנכון)