פרויקט המיתוג הנ"ל התחיל בהתייעצות רבתי-
אני מחפשת רעיונות לשם של חנות כלי מטבח מוכרים רק מותגים לא מסננת ומקלף...
מה שחשבתי, אשמח להצעות נוספות או שתכתבו מה אהבתם
* שופרא /דשופרא
* שיא שף/ סי שף (סו שף כבר יש לצערי)
*בישול+
ולמטופשים:
* אוללה/ סיר הסירים/ שופי/ בישולך/ בשבילך
וכאן באו רעיונות מגוונים, הסתייגויות וגם מחמאות, אבל אני וגם הלקוח לא ממש התחברנו.
בשעת לילה מאוחרת, קפץ ברעיוני השם כוכבי מישלן, הלקוח אהב את הרעיון לא רצה שם ארוך, קיצרנו- מישלן.
כעת למיתוג-
זהו הבריף המקוצר:
רקע:
חנות לממכר מותגים מובילים
של כלי בישול.
מטרה וקהל יעד:
החנות פונה לנשים המחפשות
מטבח מקצועי, עדכני.
הבטחה:
קנית במישלן יצאת עם נכס.
ללקוח נשלחו שלושה סקיצות לבחירה:
את הרעיון של הלוגו האחרון הכי אהבתי, הוא עלה במוחי באחד משרבוטי על מחברת הקשקושים שלי.
הבעיה שהפונט שהתאים לביצוע הרעיון היה פונט חינמי, שעל הליטוש שלו, בסתר ליבי, העדפתי לוותר.
הלקוח בחר בלוגו הראשון אבל ביקש לוותר על המכסה לטובת סיר נמוך- סוטז' מעלה אדים.
בדמיוני לא הצלחתי לחבר בין האלמנט לטיפוגרפיה. לכן ביקשתי לנסות לשלב את הסיר מהסקיצה השלישית בסקיצה הראשונה, לבסוף החלטנו לנסות את שתיהם:
כפי שאתם רואים החיבור לא היה מושלם, ועם מעט הסבר מקצועי ללקוח שהבין ענין, הוחלט ללכת על הלוגו השלישי.
בקיצור לא אלאה אתכם יותר משכבר הלאתי, ולא אעלה עוד סקיצות לא רלוונטיות, הלוגו שנבחר היה השלישי, אך הועלה חשש שמא מי שלא מכיר את המושג מישלן, יקרא את השם עם האות ס'. הפיתרון ה'מבריק' היה להפוך את הברק של הסיר לצד השני....
לאחר ליטוש נבחר הלוגו הסופי באהבה רבה, מנוקד לבקשת הלקוח.
את הבעיה של חוסר ההיכרות עם המושג כוכבי מישלן פתרנו באמצעות מודעת תדמית.
ואת התהליך המורכב של יצירת המודעה, אם יעלה בידי, אשתף בפעם אחרת.
אשמח לשמוע שנהניתם מהשיתוף
אני מחפשת רעיונות לשם של חנות כלי מטבח מוכרים רק מותגים לא מסננת ומקלף...
מה שחשבתי, אשמח להצעות נוספות או שתכתבו מה אהבתם
* שופרא /דשופרא
* שיא שף/ סי שף (סו שף כבר יש לצערי)
*בישול+
ולמטופשים:
* אוללה/ סיר הסירים/ שופי/ בישולך/ בשבילך
וכאן באו רעיונות מגוונים, הסתייגויות וגם מחמאות, אבל אני וגם הלקוח לא ממש התחברנו.
בשעת לילה מאוחרת, קפץ ברעיוני השם כוכבי מישלן, הלקוח אהב את הרעיון לא רצה שם ארוך, קיצרנו- מישלן.
כעת למיתוג-
זהו הבריף המקוצר:
רקע:
חנות לממכר מותגים מובילים
של כלי בישול.
מטרה וקהל יעד:
החנות פונה לנשים המחפשות
מטבח מקצועי, עדכני.
הבטחה:
קנית במישלן יצאת עם נכס.
ללקוח נשלחו שלושה סקיצות לבחירה:
את הרעיון של הלוגו האחרון הכי אהבתי, הוא עלה במוחי באחד משרבוטי על מחברת הקשקושים שלי.
הבעיה שהפונט שהתאים לביצוע הרעיון היה פונט חינמי, שעל הליטוש שלו, בסתר ליבי, העדפתי לוותר.
הלקוח בחר בלוגו הראשון אבל ביקש לוותר על המכסה לטובת סיר נמוך- סוטז' מעלה אדים.
בדמיוני לא הצלחתי לחבר בין האלמנט לטיפוגרפיה. לכן ביקשתי לנסות לשלב את הסיר מהסקיצה השלישית בסקיצה הראשונה, לבסוף החלטנו לנסות את שתיהם:
כפי שאתם רואים החיבור לא היה מושלם, ועם מעט הסבר מקצועי ללקוח שהבין ענין, הוחלט ללכת על הלוגו השלישי.
בקיצור לא אלאה אתכם יותר משכבר הלאתי, ולא אעלה עוד סקיצות לא רלוונטיות, הלוגו שנבחר היה השלישי, אך הועלה חשש שמא מי שלא מכיר את המושג מישלן, יקרא את השם עם האות ס'. הפיתרון ה'מבריק' היה להפוך את הברק של הסיר לצד השני....
לאחר ליטוש נבחר הלוגו הסופי באהבה רבה, מנוקד לבקשת הלקוח.
את הבעיה של חוסר ההיכרות עם המושג כוכבי מישלן פתרנו באמצעות מודעת תדמית.
ואת התהליך המורכב של יצירת המודעה, אם יעלה בידי, אשתף בפעם אחרת.
אשמח לשמוע שנהניתם מהשיתוף