היא נכנסת אליה ממש סבבה
היא לא עושה לי פרצופים בבוקר.
אבל יש הזנחה.
יש לה צריבות וכל פעם שמה לה משחה.
לא מאוד מדברת. בעיקר מילים והיא מנסה לחבר משפט של 3 מילים.
היא יודעת להגיד לי.
משה איכסה, איה והיא מסמנת ליד העין..(כלומר החבר הרביץ לה)
אני לא מצליחה
מליון נורות אדומותבכללי
שלא השתמע כמו שכתבו כאן שאנחנו לא יודעות להעריך
אני הכי יודעת בעולם
זה קשה ולא מתאים לכל אחת
שהוצאתי אותה מהמעון הקודם
התקשרתי למטפלת שלה שלא הכרתי כמעט
והסברתי למה אני מוציאה אותה ואמרתי לה תודה וכמה התפקיד שלה חשוב
כי היתה חוזרת עם מושגים של החגים ושל תפילה, ועושה את התנועות של השיר.
היום אגב כלום.
היא לוקחת סידור ויושבת בפינה.
אני עושה איתה לפעמים שמע ישראל ונראה שהיא שכחה מזה.
שזה אומר שכראה אולי היא לא מתפללת איתם בבוקר.
אני לא יודעת פתאום אני מצרפת עוד דברים.
צריך לדעת שמי שלא מתאים לה אז חד משמעית לא מתאים.
זה נשמות של ילדים קטנים שלא יכולים אפילו להגיד מה מציק להם.
בכלל זה שהיא מזהה את בעלה...
ואז מה? לא מחייב שהיא אישה רעה או שהיא לא אוהבת את הילדים, פשוט אהבה זה לא מספיק. צריך אחריות וראש על הכתפיים כדי לתפעל משפחתוןרק שהיא עשתה רושם שהיא כ"כ אוהבת את עבודה שלה והיא ולומדת כל מיני תרפיות במוזיקה ואומנות ודרמה
והיא אוהבת לשיר עם הילדים והיא אוהבת דווקא את הגיל הזה כי הכי חמוד וכו'..
להוציא את יכולה תמיד, באותו רגע ושתגיד מה שהיא רוצה. היא יכולה לחייב אותך לשלם על חודש נוסף. שיהיה לכפרת עוונות... (אגב, אם אין סעיף כזה בחוזה, בהנחה שחתמתם על אחד כזה, היא לא יכולה לחייב אותך בכלום.)בטח שאני יוציא אותה תגיד לי שאני צריכה לעדכן חודש מראש..
היא כתבה שאז היא הבינה איך אפעם לא נגמרו הטיטולים... נשמע קבוע..רק רוצה להבין יום אחד היא חזרה עם טיטול לא מוחלף או שזו השגרה?
היא כתבה פה יותר מידי נקודות שמעידות על אחת שקנתה את אמון הציבור וזהו, מעכשיו עושה מה שבא לה, תתחילי ללמד אותה ולכוון אותה איך זה להיות גננת? מתי להחליף טיטול, ומה לוח החופשות ומתי להאכיל.......כמנהלת מעון לשעבר ורכזת משפחתונים בהווה,
מבינה את ההתלבטות שלך- היא באמת מורכבת וקשה.
לדעתי אם הילדה הולכת שמחה לגן ומתלהבת לראות את בעל המטפלת תבדקי טוב טוב לפני שאת מוציאה, כי לפעמים המטפלת חמה ודואגת (שזה הכי חשוב) ויש כמה דברים בהתנהלות שהיא צריכה ללמוד.
תגיעי לגן שוב באמצע היום כי מפעם אחת קשה להסיק מסקנות (למה לנו לא קורה שהילד שלנו מסתובב בחופש עם טיטול מפוצץ? ). וכמובן שאת יכולה גם להקשיב מאחורי הדלת- זה אומר המון!
לגבי השעות את צריכה להיות מאוד תקיפה ואם זה לא מתקבל- לדבר עם הרכזת, תגידי שאת צריכה להתחיל לעבוד ב- 7:30.
תבררי כל יום עם המטפלת מה היא אכלה ומתי, מאוד מאוד הגיוני שהיא אכלה טוסט שלם כי היא מחקה את הילדים האחרים במיוחד שהבנתי בין הדברים שביתך חברותית מאוד. כשיש ילד עם הפרעות אכילה- הפיתרון הוא להושיב אותו ליד כולם כשהם אוכלים ואז הבעיה תיפתר
לגבי היום חופשי- אולי בטעות היא שכחה להגיד לך... הרכזת מודעת לזה? לי בתור אמא לא היה כ"כ אכפת כי הרי גם במעון יש יום חופשי לכל מטפלת.
כתבת שהיא צועקת לעצמה שקט, אולי היא למדה את זה מהילדים בגן? זה מזכיר לי שכשאני הייתי מטפלת אמא התלוננה לי שביתה סוגרת בובה בתוך השרותים וזה סימן שאני סוגרת ילדים בתוך השרותים
וכמובן הרעיון להביא לה משחה ולהגיד לה שהרופא אמר להחליף כל שעתיים זה רעון מעולה!
ושוב הכי הכי חשוב לבדוק שהיא חמה ואוהבת לילדים כי זה הכי קריטי יותר מהכל!!
את כל ההתלבטויות והחשדות תעשי כמובן בינך לבין עצמך ואל תערבי בהן בכלל את ביתך כדי לא לפגום באמון שיש לה במבוגרים.
ויש מצווה לדון לכף זכות- אז למה רק במטפלות הרבה הורים מתקשים לקיים אותה??
לא בכל מקום הפיקוח הוא פיקוח..אני לא מבינה את ההתנגדות לדווח למפקחת, בשביל מה שולחים למשפחתון תמת אם לא בשביל הפיקוח?
את לא יודעת מה את עושה לי עכשיושתגידו שהיה כיף בגן......
מזעזע----אין מילים!!!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: