אין לי מושג ולא חשבתי ע"ז אבל לכאורה אצל החילונים ובוודאי בגנים הכיתות מוסרטות, אז למה שיהיה אסור?חוקי? לא הכל אצלינו עובד לפי החוק, אבל רק בשביל לדעת.
אין לי מושג ולא חשבתי ע"ז אבל לכאורה אצל החילונים ובוודאי בגנים הכיתות מוסרטות, אז למה שיהיה אסור?חוקי? לא הכל אצלינו עובד לפי החוק, אבל רק בשביל לדעת.
הכיתות או המסדרונות?אין לי מושג ולא חשבתי ע"ז אבל לכאורה אצל החילונים ובוודאי בגנים הכיתות מוסרטות, אז למה שיהיה אסור?
ידוע לי שהפוך. בכיתות אסור להסריט, רק במסדרונות.אין לי מושג ולא חשבתי ע"ז אבל לכאורה אצל החילונים ובוודאי בגנים הכיתות מוסרטות, אז למה שיהיה אסור?
גם הגן עצמו מוסרט ואף ההורים יכולים לצפות בכל רגע,הכיתות או המסדרונות?
גנים כן.גם הגן עצמו מוסרט ואף ההורים יכולים לצפות בכל רגע.
גם לי ידוע כך.אבל חוקית זה אסור
מקבל את הדברים, אבל זה לא העיקר,גנים כן.
עד כמה שידוע לי בתי ספר לא.
אני מאמינה שבכל בית ספר מגיעים לרגע הזה שאומרים: "אבל למה א"א להסריט!!!" כדי לעורר הורים מסוימים,
שלא מבינים על מה הצוות מדבר.
אבל חוקית זה אסור.
ברור שיש הורים שלא מסוגלים לקבל ביקורת, אבל איכשהו המורה הזה מהמשל האמיתי נשמע כמו אחד שעליו בעצמו יש (כנראה) לא מעט בקורת...מקבל את הדברים, אבל זה לא העיקר,
כי העיקר הוא שיש הורים שלא מסוגלים לקבל ביקורת,
ויש גם מורים שלא יודעים להעביר ביקורת, וכפי שכבר כתבתי, והעיקר זה הנמשל גם אם המשל [שהוא אמיתי] פחות מוצלח.
במקרה לא! המלחמה שיש כל שנה בין הורים איזו כיתה מהמקבילות תזכה ללמוד אצלו היא גדולה מאוד.ברור שיש הורים שלא מסוגלים לקבל ביקורת, אבל איכשהו המורה הזה מהמשל האמיתי נשמע כמו אחד שעליו בעצמו יש (כנראה) לא מעט בקורת...
איזה חוק זה? למה שיהא אסור להסריט?גנים כן.
עד כמה שידוע לי בתי ספר לא.
אני מאמינה שבכל בית ספר מגיעים לרגע הזה שאומרים: "אבל למה א"א להסריט!!!" כדי לעורר הורים מסוימים,
שלא מבינים על מה הצוות מדבר.
אבל חוקית זה אסור.
זה בדיוק הסיבה שעונש זה דבר כל כך לא טוב.צריך להבין דבר אחד, עונש בשביל ילד זה גם קצת בשבילו, ילד רוצה לדעת שהוא "שילם את חובו" הוא עשה מעשה לא טוב, קיבל את עונשו, וזהו הוא מבחינתו סגר את הפינה הזאת. זה טוב לו,
העובדה שקשה להשיג מלמדים מוצלחים, היא בעייתית מאוד, ואין ספק שהיא גם פוגעת בחינוך, ולכן, אם ההורים חושבים שהמלמד מתנהל לא נכון, אסור לדעתי, להפיל את הבעיה על הילד, ובפירוש, כמו שכתבתם, לא להפוך את המלמד לאויב הילד, אבל כן לומר לילד, שודאי היתה טעות, והמלמד חשב כך, או הבין אחרת. צריך למצוא את התירוצים הנכונים, בלי לפגוע במעמדו של המלמד, אבל חשוב גם להביא את הדברים לידיעת המלמד/מורה.אני קורא את התגובות ואני מרגיש שהמון כותבים כותבים מחוסר ידיעה, אני יכול לכתוב "מגילה" שלימה אבל אקצר מאוד,
וצריך להבין שוחחתי עם כמה מנהלים קשה מאוד להשיג מלמדים מוצלחים! [ומהרבה סיבות]
לכן כהמלצה לעולם אל תהפכו את המלמד לאויב של בנכם, תכבדו אותו ותשוחחו איתו בנעימות, תנסו גם להבין אותו, ובדרך כלל תראו גדולות ונצורות.
אם זה בין אדם לחברו, אז יש צדק בדברייך.זה בדיוק הסיבה שעונש זה דבר כל כך לא טוב.
ילד שעשה משהו לא טוב ירגיש צורך לתקן את הטעות שלו.
ברגע שנתנו לו עונש הוא מרגיש ששילם כבר את המחיר.
ילד שהרביץ למשל, רוב הסיכוי שימצא דרך להתפייס עם הילד שנפגע. אבל אם נתנו לו עונש הוא כבר לא יעשה את זה..
כי הם פוגעים קשות בילד שלהם. הם באים לראות איך הוא התנהג בכיתה, פירוש הדברים שהם נכנסים עמוק למרחב שלו.
נכון, נפגשתי עם מקרים כאלה, אבל רובא דרובא של ההורים, הם לא יעמדו מול כל מערכת החינוך שהילד שלהם נמצא בה, מלמד, מנהל... ולא צריך בשביל זה סרט. כי מלמד ומנהל יכולים בהחלט להסביר להורה את המצב. ולהפעיל מצלמה, זה להלחם, כך שגם אם ההורים לא ירצו לראות את הסרטון, רק כדי לא לפגוע באגו שלהם - ההנהלה אמורה לנהוג בכבוד. מההנהלה נדרש יותר מאשר מההורה. ואני בטוחה שכמעט בכל המקרים, הילד לא יסתור את הדברים. בילדים יש משהו אמיתי, גם אם הם פראיים.אממה...
לא משכנע אותי שההורים מסרבים לראות סרטון כיוון שהם לא רוצים לפגוע בו וחלילה לחדור עמוק למרחב שלו.
עפעס, הפרשנות הפשוטה יותר שניתנה לעיל נראית לי איכשהו יותר סבירה...
נכון, קשה לעמוד מול האמת. יש ילדים שממררים את חיי המורה, ולא תמיד זה אלה ש"רע להם", אלא דווקא ממשפחות שופרא דשופרא, ילדים שלא חסר להם כלום.
אבל רק תעיזי להגיד להם מילה. קשה להורים להפסיק להאשים את המורה, אז הכי קל להתכחש.
וגילוי נאות: אינני מורה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קנ
א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ: