מסעדה כשרות קפה גרג בבני ברק

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה

M&C

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
מישהו יודע איזה הכשר קפה גרג בבני ברק, מצד אחד בשלט רשום שזה רבנות בני ברק, מצד שני כל פעם אני רואה שמה כמויות של חרדים אוכלים, יכול להיות שיש להם עוד כשרות חוץ מרבנות?
בית יוסף
 

ראש צוות

משתמש סופר מקצוען
מה הבעיה להיכנס בעצמכם ולבדוק האם זה הכשר מקובל עליכם?


זה שאתם רואים חרדים, עדיין אתם לא יודעים מה הם אוכלים / מה הם בודקים בעצמם וכו'.
 

אמא לנסיכות

משתמש רשום
דרך אגב,
זה בעבר לפי מה שידוע לי היה כשרות חזקה יותר,
וזה רק מחזק כמה צריך לבדוק כל פעם את הכשרות!!!
לא מזמן ישבנו בהרצליה בקפה קפה, ניגש אלינו מישהו שאל אותנו מה הכשרות אמרנו לו חתם סופר, והתחיל לשאול איך הכשרות וכו, אותו אדם היה חוצניק, ענינו לו- ודקה אח"כ נכנסנו ללחץ שלא דייקנו או משהו- הסתכלנו בתעודת כשרות וראינו שהם הפכו למחפוד!!! אמרתי לבעלי- כמה זהה מחזק לנו- שצריך לבדוק כל פעם!!!! כי באותה מידה שהפך למחפוד היה יכול להפוך לרבנות
 

יצחק77

משתמש מקצוען
ככלל בכל המקומות מחוץ לאזור החרדי שההנהלה והעובדים חילוניים ואפי' גוים מאד קשה לסמוך
וזה מאד תלוי ביראת שמים של המשגיח במקום יותר מתעודה זו או אחרת וזה הכי חשוב לראות את המשגיח ולהחליף מילה איתו ולראות מה רמת הידע שלו אם אין משגיח צמוד במקום תברחו לא משנה מה התעודה שתלויה על הקיר!
להבדיל ממקום חרדי עם בעלים יר"ש שמספיק בד"כ משגיח אחד לקו חנויות שיוצא ונכנס
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיא

א הַלְלוּיָהּ אוֹדֶה יי בְּכָל לֵבָב בְּסוֹד יְשָׁרִים וְעֵדָה:ב גְּדֹלִים מַעֲשֵׂי יי דְּרוּשִׁים לְכָל חֶפְצֵיהֶם:ג הוֹד וְהָדָר פָּעֳלוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זֵכֶר עָשָׂה לְנִפְלְאֹתָיו חַנּוּן וְרַחוּם יי:ה טֶרֶף נָתַן לִירֵאָיו יִזְכֹּר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ:ו כֹּחַ מַעֲשָׂיו הִגִּיד לְעַמּוֹ לָתֵת לָהֶם נַחֲלַת גּוֹיִם:ז מַעֲשֵׂי יָדָיו אֱמֶת וּמִשְׁפָּט נֶאֱמָנִים כָּל פִּקּוּדָיו:ח סְמוּכִים לָעַד לְעוֹלָם עֲשׂוּיִם בֶּאֱמֶת וְיָשָׁר:ט פְּדוּת שָׁלַח לְעַמּוֹ צִוָּה לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ קָדוֹשׁ וְנוֹרָא שְׁמוֹ:י רֵאשִׁית חָכְמָה יִרְאַת יי שֵׂכֶל טוֹב לְכָל עֹשֵׂיהֶם תְּהִלָּתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה