נכתב ע"י swiss;1140329:בזה שאת מפרסמת אותה את לא לוקחת אחריות על העבודה שלה
את גרפיקאית ואת לא רוצה שידעו שאת עומדת מאחורי המודעה הזו אל תשימי בצד את השם שלך
או מאד מאד בקטן שאי אפשר לזהות אותו
קחי את הכסף וגמרנו
מי ביקש ממך אחריות במיוחד אם זה שיטה יחודית תכתבי ניתן לברר, יש הוכחות בשטח, פגישה ראשונה חינם
מה אכפת לך מה יצא, כל החכמים שלמדו רפלקסולוגיה כן יודעים מה הם מדברים?
הכל ענין של מזל פעם מצליח ופעם לא,
הכל ענין של סיעתא דשמיא מכירה הרבה אנשים שלמדו ויודעים 50% ואנשים שלא למדו ומציליחים יותר להיטיב לאנשים, העבודה שלך זה הגרפיקה הרעיון הביצוע חוץ מזה האחריות לא עליך כל אחד על אחריותו לברר מה ולאן ולמי הוא הולך
בהצלחה
נכתב ע"י po;1140211:הלקוח ...פיתח שיטה מיוחדת של רפלקסולוגיה שהוא למד בעצמו במשך החיים" וזה מה שהוא רוצה למכור. הוא לא מתיימר להציג שנות נסיון ולא תעודות. כן מחזיק מעצמו עד למאד ובטוח שהמוצר מוצלח ויצליח.
נכתב ע"י po;1139594:פנה אלי לקוח למיתוג ופרסום לשירות מסוים, לצורך העניין נגיד שזה רפלקסולוגית.
בשלב היכרות ובירור המוצר מתברר שהיא חובבנית, לא למדה בשום מקום ואפילו עושה טעויות. מטרת הפרסום שלה היא להבטיח פתרון למגוון רחב של בעיות... (מיותר לציין שהיא אוחזת מעצמה עד מאד ומנכסת לה הצלחות מזהירות.)
בקיצור, הפרסום ימכור לוקשים.
מה עושים במקרה כזה? שולחים אותו לכל הרוחות??? או ש...
במקרים דומים, דאגתי להפוך פרט שולי ואמיתי לחוזקה נכונה. במקרה הזה, מממ... אין.
נכתב ע"י eliezer;1140901:ייתכן שהדוגמה היא סתם דוגמה, אך
לדעתי מי שמפרסם משהו שאיננו נכון, במודע, עלול להיות אחראי לתוצאות המרות.
וזה משחק בחיי אדם לפעמים.
כיון שזו הדוגמה שהובאה, אספר לכם מקרה ששמעתי ממקור אמין,
(ואני מספרו כאן, על מנת שאולי יועיל להציל התמימים)
זוג שלא זכו לפרי בטן שנים רבות, ולבסוף נפקדו בנס,
וכמה ימים לפני הלידה הלכו לרפלקסולוגית מומחית ידועה (מוסמכת מטעם עצמה)
לנשים לפני לידה.
עשתה מה שעשתה,
ומשם פונו באמבולנס לחדר לידה,
והתינוק נפטר רח"ל.
ומה יאמר הפרסומאי שלה?!
נכתב ע"י naamah;1148382:היות שרפלקסולוגיה היא מקצוע רפואי (אמנם אלטרנטיבי) והיות שלטיפול רפלקסולוגי לא מקצועי עלולות להיות תוצאות פיזיולוגיות הרות אסון (למשל, גרימת הפלה לנשים הרות ל"ע) ברור שלא הייתי מכניסה את עצמי למצב בו אני מעודדת מטופלים להגיע לטיפול אצל מתחזה/שרלטן/או סתם אדם לא מספיק מקצועי.
בסיטואציות אחרות כשמה שעומד על הכף לא כרוך בעניינים רפואיים ניתן לנסות לחשוב מאיזו זווית להציג את העסק כך שלא ליפול בשקר. וגם זה לא תמיד אפשרי, ובהיותנו עצמאים מותר ורצוי לנו לברור את הפרוייקטים שלנו בתבונה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: