חומרה כרטיס זיכרון נעול - מצלמת קנון

באקינגהם

משתמש מקצוען
הודעה מופיעה על מסך המצלמה, שכרטיס הזיכרון נעול.

ניסיתי להזיז את הלחצן הקטן שבצד הכרטיס למעלה ולמטה, ושתי האפשרויות לא שינו את המצב.

מישהו יודע מה עוד אפשר לעשות? איך זה קרה? לשנות משהו בהגדרות?

תודה
היי אנשים! טוב אז לאחר תסכול מתמשך מהבעיה הנידונת כאן, הנני להכריז ברמה: הוא נמצא! הפתרון. האמיתי. המושלם. הסופי. והחד משמעי. תודה לקל.

לא סלוטייפ. לא פוווו. לא טכנאי. לא כרטיס אחר. לא תוכנות לפתיחת כרטיסים נעולים. ו...נכון, גם לא התחברות מרחוק. רחוק מזה...

רק חוט ברזל קטן או כל דבר דומה.

טוב אז ככה.

נכון הצ'ופצ'יק הזה של הנעילה בצד הכרטיס? איך הוא עובד? חשבתם שזה מזיז שבב אלקטרוני פנימי בכרטיס? אז זהו שלא. סך הכל בחריץ שבמצלמה יש פיסת מתכת קטנה שבולטת לחלל החריץ, וכאשר אתם שמים את הצ'ופצ'יק שבכרטיס במצב נעילה הוא מתמקם במקום שדוחק את הפיסה הזו הצידה למקום שיוצר חיבור חשמלי במצלמה המורה לה שלא לצלם ולא למחוק וכו', ולכתוב בתצוגה "כרטיס הזיכרון נעול". מה שאומר בעצם שבכלל לא הכרטיס נעול אלא המצלמה. הבנו? יפה. עכשיו, מה קורה אם מכניסים את הכרטיס הפוך פעם פעמיים ושלוש? הפיסה מתרגלת להישאר דחוקה שם בפנים, והמצלמה ננעלת לעד. טוב. לא לעד. הפתרון הוא, כמה פשוט, לקחת חוט ברזל קטן וחזק [אני לקחתי מהסוגר של הלחם], לכופף לו את הקצה, להשחיל לחריץ של הכרטיס שבמצלמה [היעזרו קודם בפנס להתמצא ולזהות את הפיסה ההיא], ולמשוך את הפיסה [בחזקה!] לתוך חלל החריץ, זהו. המצלמה פתוחה והכל בא על מקומו בשלום!!!
 

*שפרה*

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ננסה במצלמה של הבת שלי בלילה בע"ה
גם היא עם אותה בעיה!
נעדכן והלואי שזה יפתור את הבעיה
 

*שפרה*

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
זה עובד! הצלחנו!!!
ישר כח עצום לך, כמעט זרקנו מצלמה מעולה לפח!!!!!
תבורך בכל הברכות!
הבת שלי עשתה מה שהצעת עם קיסם עבד לה יותר טוב מחוט ברזל שהתעקם
 

באקינגהם

משתמש מקצוען

קבצים מצורפים

  • החריץ והפיסה.png
    החריץ והפיסה.png
    KB 21.1 · צפיות: 4

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה