מצב
הנושא נעול.

חזקי ☆

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
עיצוב ואדריכלות פנים
בנט:
"החלטנו לא לגרור את המדינה לשיתוק ולכאוס, האינטרס של המדינה יכריע גם עכשיו כמו בהקמת הממשלה."
 
נערך לאחרונה ב:

שמוחה

משתמש פעיל
עמית סגל ב׳ערוץ 12׳: בנט לא ירוץ בשם ׳ימינה׳, הוא גם ייפרד מאורבך ופינטו. בנט לא ייקח איתו אף דמות שניהלה מו״מ עם ׳הליכוד׳, הוא איבד בהם אמון. אני שומע על אווירת אבל ואווירה קשה מאוד בישיבה של ראשי הקואליציה.
 

קוויק

משתמש מקצוען
עמית סגל ב׳ערוץ 12׳: בנט לא ירוץ בשם ׳ימינה׳, הוא גם ייפרד מאורבך ופינטו. בנט לא ייקח איתו אף דמות שניהלה מו״מ עם ׳הליכוד׳, הוא איבד בהם אמון. אני שומע על אווירת אבל ואווירה קשה מאוד בישיבה של ראשי הקואליציה.
חח נחמד שהוא לא יקח איתו
נשמע שהוא עושה לכולם טובה שסוחב אותם על כפיים
נראה מי יתנדב לרכב עליו
 

זעירא דחברייא

משתמש פעיל
אציין כמה דברים שבגללם נראה לי שיש נהירה לבן גביר
הוא יודע להגיע איפה שהח''כ שלנו לא נמצאים לדוגמא בחנייה למירון שחיכו שעות הוא הגיע לשם ]אפילו שלא עזר אבל אנכי עמו בצרה] ואף החכים שלנו יכולים ללמוד ממנו בענין הזה
מלבד הלאומיות שמרחפת על חלק מהציבור והוא מתדלק זאת נפלא.
ואני לא בטוח שעוד כמה שנים גפני יוכל לעשות עסקים עם טיבי מאימת הציבור ההולך ימינה במאתיים קמ''ש.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה