מי יודע איפה אני בודקת את זה?
תודה מראש (:
תודה מראש (:
מי יודע איפה אני בודקת את זה?
תודה מראש (:
(האם ההחלטה נובעת רק מחשש להשבתת המשק בשנית?!)
בשורה התחתונה אז השביתו את המשק כי המדינה לא היתה ערוכה לזהעכשיו אני רוצה להבין:
בתאריך 14 במרץ 2020 היו 181 חולים מאומתים וביום זה השביתו את מערכת החינוך.
מדוע ביממה האחרונה שהתגלו למעלה מ-200 חולים מאומתים חדשים, מחזירים את מערכת החינוך???
אשמח לתשובה שתתקבל על דעתי ולבי,
כי אני, שעדיין לא שלחתי את ילדיי ללימודים,
רוצה להבין את ההיגיון מאחורי ההחלטה (האם ההחלטה נובעת רק מחשש להשבתת המשק בשנית?!)
הרי אין שינוי, ולהיפך, המספרים עולים (ומאד מקווה שלא, אבל, יותר מתמיד, נראה ש-) גל שני בפתח.
כל רגע - גננת מבני ברק נדבקה בקורונה; 17 ילדים נשלחו לבידוד
גל ההדבקה ממשיך להתחדש: גננת מבני ברק שעובדת בכמה גני ילדים נדבקה בקורונה. 17 ילדים ותשעה אנשי צוות נשלחו לבידודkore.co.ilכל רגע - לקראת גל שני? החולים בריכוזים החרדים
ויהי כשוך הגל הראשון: מנתונים שעולים מתברר כי ישנם כמה נדבקים ברחבי הארץ מבני המגזר החרדי וכי רבים נכנסו לבידודkore.co.ilכל רגע - חשש מהתפרצות נוספת: זינוק דרמטי במספר חולי קורונה
חשש במשרד הבריאות ובמועצה לביטחון לאומי לאחר שלמעלה ממאה חולים קורונה חדשים נחשפו בפחות מיממה • ראש הממשלה צפוי להזהיר הערב מגל שני • בתי הספר ימשיכו לפעולkore.co.ilכל רגע - קורונה בבית הספר: שלוש מורות אובחנו כחולות
12 חולי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה בעיר ירושלים, מהם שלוש מורות בבית הספר בו אובחנו שלושה תלמידים כחולים, ביה"ס נסגר וימשיך במתכונת הלמידה מרחוק, לצד זאת כל התלמידים ואנשי הצוות עוברים בדיקות לאבחון הנגיףkore.co.il
באיזור ה 150 מתוך החולים החדשים הם מהגימנסיה בירושלים, כך שזה מבחינתם התפרצות נקודתית,עכשיו אני רוצה להבין:
בתאריך 14 במרץ 2020 היו 181 חולים מאומתים וביום זה השביתו את מערכת החינוך.
מדוע ביממה האחרונה שהתגלו למעלה מ-200 חולים מאומתים חדשים, מחזירים את מערכת החינוך???
אשמח לתשובה שתתקבל על דעתי ולבי,
כי אני, שעדיין לא שלחתי את ילדיי ללימודים,
רוצה להבין את ההיגיון מאחורי ההחלטה (האם ההחלטה נובעת רק מחשש להשבתת המשק בשנית?!)
הרי אין שינוי, ולהיפך, המספרים עולים (ומאד מקווה שלא, אבל, יותר מתמיד, נראה ש-) גל שני בפתח.
כל רגע - גננת מבני ברק נדבקה בקורונה; 17 ילדים נשלחו לבידוד
גל ההדבקה ממשיך להתחדש: גננת מבני ברק שעובדת בכמה גני ילדים נדבקה בקורונה. 17 ילדים ותשעה אנשי צוות נשלחו לבידודkore.co.ilכל רגע - לקראת גל שני? החולים בריכוזים החרדים
ויהי כשוך הגל הראשון: מנתונים שעולים מתברר כי ישנם כמה נדבקים ברחבי הארץ מבני המגזר החרדי וכי רבים נכנסו לבידודkore.co.ilכל רגע - חשש מהתפרצות נוספת: זינוק דרמטי במספר חולי קורונה
חשש במשרד הבריאות ובמועצה לביטחון לאומי לאחר שלמעלה ממאה חולים קורונה חדשים נחשפו בפחות מיממה • ראש הממשלה צפוי להזהיר הערב מגל שני • בתי הספר ימשיכו לפעולkore.co.ilכל רגע - קורונה בבית הספר: שלוש מורות אובחנו כחולות
12 חולי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה בעיר ירושלים, מהם שלוש מורות בבית הספר בו אובחנו שלושה תלמידים כחולים, ביה"ס נסגר וימשיך במתכונת הלמידה מרחוק, לצד זאת כל התלמידים ואנשי הצוות עוברים בדיקות לאבחון הנגיףkore.co.il
שר הבריאות יולי אדלשטיין: "יש לנו אירוע נקודתי בירושלים עם מספרים גדולים וחריגים. שמעתי שאומרים: מה הפאניקה הזאת? מדובר באירוע נקודתי. צריך להבין- העליה המתמדת התחילה עוד לפני האירוע של בית הספר בירושלים. וגם אם מנקים את הנתונים מבית הספר עדיין רואים את מגמת העליה".באיזור ה 150 מתוך החולים החדשים הם מהגימנסיה בירושלים, כך שזה מבחינתם התפרצות נקודתית,
בדיוק.שר הבריאות יולי אדלשטיין: "יש לנו אירוע נקודתי בירושלים עם מספרים גדולים וחריגים. שמעתי שאומרים: מה הפאניקה הזאת? מדובר באירוע נקודתי. צריך להבין- העליה המתמדת התחילה עוד לפני האירוע של בית הספר בירושלים. וגם אם מנקים את הנתונים מבית הספר עדיין רואים את מגמת העליה".
אבל לא 200...שר הבריאות יולי אדלשטיין: "יש לנו אירוע נקודתי בירושלים עם מספרים גדולים וחריגים. שמעתי שאומרים: מה הפאניקה הזאת? מדובר באירוע נקודתי. צריך להבין- העליה המתמדת התחילה עוד לפני האירוע של בית הספר בירושלים. וגם אם מנקים את הנתונים מבית הספר עדיין רואים את מגמת העליה".
עכשיו אני רוצה להבין:
בתאריך 14 במרץ 2020 היו 181 חולים מאומתים וביום זה השביתו את מערכת החינוך.
מדוע ביממה האחרונה שהתגלו למעלה מ-200 חולים מאומתים חדשים, מחזירים את מערכת החינוך???
אשמח לתשובה שתתקבל על דעתי ולבי,
כי אני, שעדיין לא שלחתי את ילדיי ללימודים,
רוצה להבין את ההיגיון מאחורי ההחלטה (האם ההחלטה נובעת רק מחשש להשבתת המשק בשנית?!)
הרי אין שינוי, ולהיפך, המספרים עולים (ומאד מקווה שלא, אבל, יותר מתמיד, נראה ש-) גל שני בפתח.
אמנם יש עליה, אבל היא לא גדולה כצעקתה - בגלל שחלק גדול ממנה זה נקודתי.
צריך להבין- העליה המתמדת התחילה עוד לפני האירוע של בית הספר בירושלים. וגם אם מנקים את הנתונים מבית הספר עדיין רואים את מגמת העליה".
נכון, אבל עליה של פי 5% לדברי אדלשטייןאבל לא 200...
כמו שכבר כתבו, שבימים האחרונים זה נקודתי יחסית, וב14/3 י"ח אדר, זה היה בכל הארץ, והחלה התפרצות ועליה במספר החולים עם הכפלה כל כמה ימים. כמו שניתן לראות בגרף.עכשיו אני רוצה להבין:
בתאריך 14 במרץ 2020 היו 181 חולים מאומתים וביום זה השביתו את מערכת החינוך.
מדוע ביממה האחרונה שהתגלו למעלה מ-200 חולים מאומתים חדשים, מחזירים את מערכת החינוך???
נדבקו. מידיעה אישית.באיזור ה 150 מתוך החולים החדשים הם מהגימנסיה בירושלים, כך שזה מבחינתם התפרצות נקודתית,
וודאי שהסיבה המרכזית היא השבתת המשק, אבל גם יש לזה הצדקה מסוימת.
אגב, מהעוזר מלמד בסנהדריה, לא נדבקו תלמידים (ככה הבנתי), כי שמרו שם על הכללים.
כנראה מסתירים מאיתנו...נדבקו. מידיעה אישית.
יודעת יותר מידי טוב, לצעריכנראה מסתירים מאיתנו...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קו
א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ: