יבנה המקדש
משתמש מקצוען
האם נכונות השמועות שבחינוה"ע עובדים להכניס את מורות ז ח לעוז לתמורה? בדומה לחט"ב בממ"ד?
חט"ב בממ"ד אינן עוז לתמורההאם נכונות השמועות שבחינוה"ע עובדים להכניס את מורות ז ח לעוז לתמורה? בדומה לחט"ב בממ"ד?
לא ילך.חברה
אם 50% מהעובדים לא נכנסים, המוסד לא יכול להצטרף
יש לנו את הכוח לשפר לעצמינו את התנאים!!!
אין מסרבים לגדול...אבי היקר!
דעתך חשובה לי
אני ממש מבקש שתעמיק שוב במה שכתבתי כאן
האם עדיף לקבל דרגה כמה שיותר גבוהה באופק חדש?
נתן בן 50 מורה במוסד שמצטרף כעת לתוכנית 'אופק חדש' במחשבון המרה קיבל נתן את התוצאה 12,000 ש"ח לנתן תואר MA וותק 30 לפיכך נכנס לטבלת המרה הזאת בשורה 30 וקיבל דרגה 4.5 לעומתו חדווה בת 30 מורה במוסד שמצטרף כעת לתוכנית 'אופק חדש' במחשבון המרה קיבלה את התוצאה 12,000 ש"ח (בגלל תוספת אם, חטיבת ביניים)...www.prog.co.il
אפשר לומר יותר פשוט, כדאי להגיע לדרגות הגבוהות כי שם השכר יותר גבוה .אין מסרבים לגדול...
בקצרה:
עבור נתן מה שווא לו יותר? דרגה 4.5 או שמא שווא לו יותר דרגה 7.5?
עבור חדווה מה שווא לה יותר דרגה 7.5 או אולי שווא לה יותר 4.5?
התשובה מאוד פשוטה כשמסתכלים כל אחד בפני עצמו (הרי כל אחד הוא עולם מלא) לפי הוותק שלו, ברור שלשניהם שווא יותר הדרגה הגבוהה יותר למרות שהתוספת 2022 יקטן.
ובהרחבה:
קצת שיעורי בית,
רכיבי שכר עו"ה מחולקים כדלהלן:
תוספות אחוזיות, הוי אומר נגזר משכר המשולב.
תוספת שקלית, הוי אומר אינו נגזר משכר המשולב.
תוספת אחוזית מושפעת לטובה מגובה ההשכלה, והותק, לעומת תוספת שקלית לדוגמה תוספת 2016 (ובאופק חדש דווקא ולא בעולם ישן ששם זה אחיד) עובדת בצורה הפוכה כלומר החלשים מרוויחים והחזקים פחות מרוויחים את אותו תוספת, זה סוג השלמת שכר מינימום, וככל שעו"ה מתקדם כך ישפיע ולא לטובה על התוספת הנל.
כך גם תוספת 2022 היא תוספת שקלית ועובדת בצורה כמו תוספת 2016, הוי אומר החלשים מקבלים את אותו "קמחא דפיסחא" המושפע מכמה נמוך ההכנסות, וככל שעו"ה חלש כך גם יקבל יותר...
עכשיו נעבור לסקר בין נתן ו...
אין להשוואות בין וותק של 30 לוותק של 10...
אדון נתן עם וותק של 30 נחשב לסוג של חלש מאחר ורוב החברים שלו נמצאים בדרגה יותר גבוהה ולכן התוספת 2022 שלו יותר גבוה, לעומת גב' ח' שב10 שנות וותק שלה מגיע לדרגת 7.5 ולכן תוספת 2022 שלה נמוך...
מה שכן צריך להשוואות ולבדוק, אדון נתן עצמו עם הוותק שלו מה שווא לו יותר 4.5 או 7.5? ברור ששווא לו יותר 7.5...
דרך אגב מאז תוספת 2022 ובפרט אחל מ09/23 רואים באמת שבדרגות הנמוכות לא רואים את הגרויסע מציאה, בין מעבר לדרגה לדרגה תוספת מאה מאתיים... אבל מדרגה 7.5 וצפונה העסק מתחיל לרוץ (אפקט חיובי של ריבית דריבית) ומשם כן ההשפעה על השכר משמעותי, ולכן המסקנה היא לאור הדברים שברור שכדאי להגיע לדרגה יותר גבוהה, כדי שנוכל להגיע יותר מהר לדרגות הגבוהות ששם מאוד משפיע הדרגות...
(הא עוד משהו... טבלת ההמרה החדשה לבעלי תואר שני בלבלה אותי לגמרי... לא הכנס עכשיו מידי, רק כן הגיד שבעבר חישוב ההמרה לבעלי תואר שני נעשה לפי טבלת BA ולא לפי MA... והראיה שבטלאות 2016 אין טבלת המרה לMA, וכך גם מופיע בהסכם 2008, לא יודע עם שינו את זה בדקתי בהסכמים ולא מצאתי ששינו את שיטת החישוב למעט מה שראיתי את טבלת MA להמרה, אם מישהו נכנס לאופק בשנה האחרונה עם דרגת MA וכבר נקבע לו דרגה אשמח שישתף את הנתונים שלו ואת הדרגה...)
כתבתי לך כבר בפרטי, יש לי הכרת הטוב אליך.
הארת מאוד עיני בעבר בענייני הפנסיה, קרה"ש, חיסכון לכל ילד וכו, והכל במאור פנים. וע"ז אני מודה לך מאוד.
גוט שבת.
לא שמענו על כך, אדרבה אם יש מקור רשמי נשמח לשמוע...האם נכונות השמועות שבחינוה"ע עובדים להכניס את מורות ז ח לעוז לתמורה? בדומה לחט"ב בממ"ד?
יש מידע מה סכום הקיצוץ?יש קיצוצים על הדרך מידיעה ברורה!!!
@אבי2021 כבר הרחיב בנושא וכמו שציינתי גם באשכול הסמוךזה לא נכון.
ליבת העניין זה חישוב ההמרה.
את הדרגה אתה נאלץ לקבל
זה לא מוסיף כלום לשכר
רק גורע מהתוספת אופק
ומפריע את האפשרות להתקדם.
ודאי שעדיף דרגה גבוהה יותר,
מה שרואים בדוגמא שהבאת שעוד יותר עדיף תוספת של 20 שנה בוותק....
צודקת(לא ילך.
עם המורות, צר לי לומר, רובן "ראש קטן".
מוכנות לתת שעות לא מעטות לחנוך העצמאי בשביל כמה שקלים תוספת .
כח עבודה זול.
דווקא אצלינו וגם שמעתי בעוד מקומות מורות בכלל לא מתלהבות להוסיף שעות למרות תוספת השכר.לא ילך.
עם המורות, צר לי לומר, רובן "ראש קטן".
מוכנות לתת שעות לא מעטות לחנוך העצמאי בשביל כמה שקלים תוספת .
כח עבודה זול.
ליבת העניין פשוטה מאד,סכום של כמעט 2000 ש"ח משמעותי לכל משפחה.
אני קוראת כאן מלא מלל אבל לא מבינה ברור איפה הבעיה.
ומה כן יש באופק חדש שלא תחת הבעליות החרדיות?ליבת העניין פשוטה מאד,
כולם תלו תקוות רבות באופק חדש כמה שייטיב עם תנאי המורים והמורות ויפסיק את דמעת העשוקים,
יפסיק את העבודה בבית הבלתי נגמרת של צוותי ההוראה ע"י תוספת שעות שייועדו לאותם מטלות,
אך המציאות אחרת לגמרי,
הרשתות אמנם שבעות כעת מתקציבי ענק,
אבל המורים נשארו באותו מצב, כשהשינוי היחיד הוא שניתנת כעת אפשרות להוסיף עוד שעות שבתחשיב גס ופשוט השכר שנוסף בגללם הוא כשכר מינימום על אותם שעות נוספות...
בכזה שכר יש עוד הרבה מה לעשות חוץ מלהישאר עוד שעות כמורה...
להלן שתי נקודות משמעותיות:יש משהו שמוכן לפרט בדיוק איפה החורים בהסכמים,
לא נפסיד כלום אם לא נצטרף השנה, נכון?2. המהירות בה אנחנו אמורות להחליט... לחץ!!!
לא ברור בכלללא נפסיד כלום אם לא נצטרף השנה, נכון?
הסבר?להלן שתי נקודות משמעותיות:
1. הסכם שכר שעומד על העלאה של 17% לעומת 37% בציבור הכללי.
זה אומר שהמקסימום אליו את יכולה להגיע זה 17% מהמשכורת שלך, כלומר עד בערך 4000 ש"ח. גם זה רק אחרי דרגה גבוהה, גמולים שונים וכד'. וכל ההעלאה שתקבלי היא ביחס לאותם אחוזים.הסבר?
לגבי המרת ז-ח מסכימה איתך לגמרילהלן שתי נקודות משמעותיות:
1. הסכם שכר שעומד על העלאה של 17% לעומת 37% בציבור הכללי.
2. תפילה שהולכת ע"ח חצי שהייה במקום פרונטלי. מה שמשאיר לך את העבודה לבית... (ואם את זכאית לשעת הורות, גם זה מתאייד...)
3. ז'ח'- לא במעמד חטיבת ביניים!!
דברים נוספים תמוהים:
1.מחשבון פרטי וסודי שמתאים רק לחינוך עצמאי, בעוד שלציבור הכללי יש מחשבון אחיד וידוע לכל.
2. המהירות בה אנחנו אמורות להחליט... לחץ!!!
3. חוסר הבהירות בכל הפרטים (לא יתכן שאכן אין להם את המידע, אחרת על מה חתמו?????)
4. הפחד של ההנהלה מהעברת מידע בין המורות.
למישהו יש מידע נוסף???
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: