כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

מורה אחת

משתמש חדש
מורות יקרות וחשובות!

בבית המשפט בארץ רחוקה מונחת תביעה בנושא שעות תפילה,
תקציר לתיירים: כל מורי ניו זילנד התנדבו אין ספור תפילות במהלך עבודתם,
מורה תבע את ממשלת ניו זילנד ודורש החזר לכל המורים...- בפשטות אין לבעלות סיכוי מול תביעה כזו
אין במדינת ... אפשרות לחייב אנשים להתנדב
גובה התביעה- מיליונים רבים שאמורים להגיע למורות כהחזר

טענת הניו זילנדים שהמורה בלאו הכי צריך להתפלל, ומורים מכירים בערך התפילה ומעונינים בכך,
ועוד... אינני יודעת מה עוד

כרגע ממשלת ניו זילנד מחתימים את המורות שהן מעונינות להצטרף לאופק חדש
ויודעות שיקבלו על תפילה חצי שעת שהיה, וגם זה רק עד שעתיים
(ולא כפי המגיע שעה פרונטלית, שעת שהיה- היא שעה של המורה
כידוע תפילה לוקחת אצלם חצי שעה, ולא כמו בממ"ד 20 דקות)

האם אין בכך מניפולציה שאח"כ יוכלו לומר בבית המשפט
הנה המורות רוצות להתנדב תפילה/ מבינות שזה שייך לזמן שלהן/ מסכימות שזה ערך....

ובכל מקרה אחרי שזה יקובע כחצי שהיה!
אם יפסקו למורות פיצויים, מה יהיה גובה הפיצוי? לפי שעת הוראה?
או הסכמנו בחתימת ידינו שזה לא יותר מחצי שהיה/חלון???

אנא ונא דעתכם השקולה
 

A052

משתמש סופר מקצוען
גם אם נניח שאתם צודקים (ולא נראה לי שזה כך, גם בינתיים לא ראיתי מסמך כזה)
שעת שהיה זה דבר שצריך לשלם עליו, וגם בעולם הישן זה היה כך.
 

R112233

משתמש צעיר
מורות יקרות וחשובות!

בבית המשפט בארץ רחוקה מונחת תביעה בנושא שעות תפילה,
תקציר לתיירים: כל מורי ניו זילנד התנדבו אין ספור תפילות במהלך עבודתם,
מורה תבע את ממשלת ניו זילנד ודורש החזר לכל המורים...- בפשטות אין לבעלות סיכוי מול תביעה כזו
אין במדינת ... אפשרות לחייב אנשים להתנדב
גובה התביעה- מיליונים רבים שאמורים להגיע למורות כהחזר

טענת הניו זילנדים שהמורה בלאו הכי צריך להתפלל, ומורים מכירים בערך התפילה ומעונינים בכך,
ועוד... אינני יודעת מה עוד

כרגע ממשלת ניו זילנד מחתימים את המורות שהן מעונינות להצטרף לאופק חדש
ויודעות שיקבלו על תפילה חצי שעת שהיה, וגם זה רק עד שעתיים
(ולא כפי המגיע שעה פרונטלית, שעת שהיה- היא שעה של המורה
כידוע תפילה לוקחת אצלם חצי שעה, ולא כמו בממ"ד 20 דקות)

האם אין בכך מניפולציה שאח"כ יוכלו לומר בבית המשפט
הנה המורות רוצות להתנדב תפילה/ מבינות שזה שייך לזמן שלהן/ מסכימות שזה ערך....

ובכל מקרה אחרי שזה יקובע כחצי שהיה!
אם יפסקו למורות פיצויים, מה יהיה גובה הפיצוי? לפי שעת הוראה?
או הסכמנו בחתימת ידינו שזה לא יותר מחצי שהיה/חלון???

אנא ונא דעתכם השקולה
תודה על המידע...
כל מילה פנינה!!
הלוואי והיו עוד מורות חכמות ואמיצות...
 

R112233

משתמש צעיר
לא
וגם לא יהיה עד לחתימה הנדרשת
נצטרך לחתום בע"פ...
 

נישנוש

משתמש חדש
להעלות נתונים.
השכלה.
גמולים.
כפל תואר.
משרת אם.
מחנך/מקצועי.
א-ו/ז-ח.
וותק.
אני מחנכת בח' בנוסף מלמדת גם בכיתות ה' ו', האם 3 שעות החינוך של ח' (בעולם הישן מחנכת מקבלת 3 שעות שלא מלמדת בפועל, אבל מופיעים בתלוש) נחשבות לחישוב אחוזי המשרה שלי בהמרה לאופק חדש? כך אדע לחשב את החלק היחסי שיש לי בכתות ז-ח (חט"ב) ו כתות א-ו
 

חי 523

משתמש פעיל
מורות יקרות וחשובות!

בבית המשפט בארץ רחוקה מונחת תביעה בנושא שעות תפילה,
תקציר לתיירים: כל מורי ניו זילנד התנדבו אין ספור תפילות במהלך עבודתם,
מורה תבע את ממשלת ניו זילנד ודורש החזר לכל המורים...- בפשטות אין לבעלות סיכוי מול תביעה כזו
אין במדינת ... אפשרות לחייב אנשים להתנדב
גובה התביעה- מיליונים רבים שאמורים להגיע למורות כהחזר

טענת הניו זילנדים שהמורה בלאו הכי צריך להתפלל, ומורים מכירים בערך התפילה ומעונינים בכך,
ועוד... אינני יודעת מה עוד

כרגע ממשלת ניו זילנד מחתימים את המורות שהן מעונינות להצטרף לאופק חדש
ויודעות שיקבלו על תפילה חצי שעת שהיה, וגם זה רק עד שעתיים
(ולא כפי המגיע שעה פרונטלית, שעת שהיה- היא שעה של המורה
כידוע תפילה לוקחת אצלם חצי שעה, ולא כמו בממ"ד 20 דקות)

האם אין בכך מניפולציה שאח"כ יוכלו לומר בבית המשפט
הנה המורות רוצות להתנדב תפילה/ מבינות שזה שייך לזמן שלהן/ מסכימות שזה ערך....

ובכל מקרה אחרי שזה יקובע כחצי שהיה!
אם יפסקו למורות פיצויים, מה יהיה גובה הפיצוי? לפי שעת הוראה?
או הסכמנו בחתימת ידינו שזה לא יותר מחצי שהיה/חלון???

אנא ונא דעתכם
הטענה בסוף לא מדויקת, כיון שאם כעת יקבלו על זה תקצוב אז בפועל זה כבר יוגדר כדבר שמשלמים עליו, ולא ויתרו על זה כלום, .... וכלפי הטענה האם זה פרונטלי או שהייה, מסתמא החינוך העצמאי לא יעיז לעשות דברים נגד החוק, ולכן מסתמא זה כן חוקי.
 

אבי2021

משתמש מקצוען
אני מחנכת בח' בנוסף מלמדת גם בכיתות ה' ו', האם 3 שעות החינוך של ח' נחשבות לחישוב אחוזי המשרה שלי בהמרה לאופק חדש? כך אדע לחשב את החלק היחסי שיש לי בכתות ז-ח (חט"ב) ו כתות א-ו
ברור שנחשב בחישוב להמרה, אם הוא מופיע בתלוש.
(בעולם הישן מחנכת מקבלת 3 שעות שלא מלמדת בפועל, אבל מופיעים בתלוש)
באמת? אצלנו אין דבר כזה.
 

שמחתי

משתמש רשום
מעביר לפה הודעה שלי מאשכול סמוך, היא יותר מתאימה לפה למרות שמשום מה התחיל דיון שם בנושא...
גם אני שמעתי טענה כזו שפנסיה תקציבית תיפגע כתוצאה מהמעבר, אך לא הצלחתי להבין מאיפה זה בא ומה ההגיון בזה...
אודה מאד אם מישהו שמבין יכתוב כאן אם יש הגיון וצדק בדברים.
@אבי2021 @יועץ ארגוני פדגוגי @טילון
תוכלו בבקשה להתייחס?
זו שאלה שמאד חשובה להרבה מורות.
 

נישנוש

משתמש חדש
כמה וותק?
השכלה?
יתכן ויכולה לצמצם אחוזי משרה ולא להפסיד.
ותק 28 תואר ראשון B.A
שאלתי משהו יותר ספציפי, האם 3 שעות החינוך מחושבות באחוזי משרה להמרה לאופק כך שהאחוזים של חט"ב גודלים מול השעות שאני מלמדת ב א-ו
 

אבי2021

משתמש מקצוען
מעביר לפה הודעה שלי מאשכול סמוך, היא יותר מתאימה לפה למרות שמשום מה התחיל דיון שם בנושא...

@אבי2021 @יועץ ארגוני פדגוגי @טילון
תוכלו בבקשה להתייחס?
זו שאלה שמאד חשובה להרבה מורות.
אין לי בירור בעניין הזה, גם אני שמעתי מזה, יש מחר זום מאיזה חברה שידבר בעניין הזה.
 

אבי2021

משתמש מקצוען
ותק 28 תואר ראשון B.A
שאלתי משהו יותר ספציפי, האם 3 שעות החינוך מחושבות באחוזי משרה להמרה לאופק כך שהאחוזים של חט"ב גודלים מול השעות שאני מלמדת ב א-ו
עניתי
ברור שנחשב בחישוב להמרה, אם הוא מופיע בתלוש.
רק הוסיף, עכשיו כמה זה משמעותי 3 שעות חינוך בז-ח? תלוי כמה אחוזי משרה יש לכם בא-ו.
כי מחשבים באופן יחסי.
 

יבנה המקדש

משתמש מקצוען
כמה וותק?
השכלה?
יתכן ויכולה לצמצם אחוזי משרה ולא להפסיד.
גם אם תצמצם ל90 אחוז משרה , עדיין תצטרך לעבוד פרונטלי עוד 5 ש"ש.
בגדול, כל מורות ז ח מבואסות מתוספת הפרונטלי. לא רק מחנכות.
ומה עוד, שהשעות שתצטרכנה להוסיף הן שעות בכתות נמוכות במקצועות שלא לימדו מעולם, מכיוון שבז ח אין תוספת שעות וב א - ו יורדות שעות למורות .
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה