להעלות נתונים.יש למישהו מחשבון לחשב דרגה שלי?
תודה על המידע...מורות יקרות וחשובות!
בבית המשפט בארץ רחוקה מונחת תביעה בנושא שעות תפילה,
תקציר לתיירים: כל מורי ניו זילנד התנדבו אין ספור תפילות במהלך עבודתם,
מורה תבע את ממשלת ניו זילנד ודורש החזר לכל המורים...- בפשטות אין לבעלות סיכוי מול תביעה כזו
אין במדינת ... אפשרות לחייב אנשים להתנדב
גובה התביעה- מיליונים רבים שאמורים להגיע למורות כהחזר
טענת הניו זילנדים שהמורה בלאו הכי צריך להתפלל, ומורים מכירים בערך התפילה ומעונינים בכך,
ועוד... אינני יודעת מה עוד
כרגע ממשלת ניו זילנד מחתימים את המורות שהן מעונינות להצטרף לאופק חדש
ויודעות שיקבלו על תפילה חצי שעת שהיה, וגם זה רק עד שעתיים
(ולא כפי המגיע שעה פרונטלית, שעת שהיה- היא שעה של המורה
כידוע תפילה לוקחת אצלם חצי שעה, ולא כמו בממ"ד 20 דקות)
האם אין בכך מניפולציה שאח"כ יוכלו לומר בבית המשפט
הנה המורות רוצות להתנדב תפילה/ מבינות שזה שייך לזמן שלהן/ מסכימות שזה ערך....
ובכל מקרה אחרי שזה יקובע כחצי שהיה!
אם יפסקו למורות פיצויים, מה יהיה גובה הפיצוי? לפי שעת הוראה?
או הסכמנו בחתימת ידינו שזה לא יותר מחצי שהיה/חלון???
אנא ונא דעתכם השקולה
אני מחנכת בח' בנוסף מלמדת גם בכיתות ה' ו', האם 3 שעות החינוך של ח' (בעולם הישן מחנכת מקבלת 3 שעות שלא מלמדת בפועל, אבל מופיעים בתלוש) נחשבות לחישוב אחוזי המשרה שלי בהמרה לאופק חדש? כך אדע לחשב את החלק היחסי שיש לי בכתות ז-ח (חט"ב) ו כתות א-ולהעלות נתונים.
השכלה.
גמולים.
כפל תואר.
משרת אם.
מחנך/מקצועי.
א-ו/ז-ח.
וותק.
הטענה בסוף לא מדויקת, כיון שאם כעת יקבלו על זה תקצוב אז בפועל זה כבר יוגדר כדבר שמשלמים עליו, ולא ויתרו על זה כלום, .... וכלפי הטענה האם זה פרונטלי או שהייה, מסתמא החינוך העצמאי לא יעיז לעשות דברים נגד החוק, ולכן מסתמא זה כן חוקי.מורות יקרות וחשובות!
בבית המשפט בארץ רחוקה מונחת תביעה בנושא שעות תפילה,
תקציר לתיירים: כל מורי ניו זילנד התנדבו אין ספור תפילות במהלך עבודתם,
מורה תבע את ממשלת ניו זילנד ודורש החזר לכל המורים...- בפשטות אין לבעלות סיכוי מול תביעה כזו
אין במדינת ... אפשרות לחייב אנשים להתנדב
גובה התביעה- מיליונים רבים שאמורים להגיע למורות כהחזר
טענת הניו זילנדים שהמורה בלאו הכי צריך להתפלל, ומורים מכירים בערך התפילה ומעונינים בכך,
ועוד... אינני יודעת מה עוד
כרגע ממשלת ניו זילנד מחתימים את המורות שהן מעונינות להצטרף לאופק חדש
ויודעות שיקבלו על תפילה חצי שעת שהיה, וגם זה רק עד שעתיים
(ולא כפי המגיע שעה פרונטלית, שעת שהיה- היא שעה של המורה
כידוע תפילה לוקחת אצלם חצי שעה, ולא כמו בממ"ד 20 דקות)
האם אין בכך מניפולציה שאח"כ יוכלו לומר בבית המשפט
הנה המורות רוצות להתנדב תפילה/ מבינות שזה שייך לזמן שלהן/ מסכימות שזה ערך....
ובכל מקרה אחרי שזה יקובע כחצי שהיה!
אם יפסקו למורות פיצויים, מה יהיה גובה הפיצוי? לפי שעת הוראה?
או הסכמנו בחתימת ידינו שזה לא יותר מחצי שהיה/חלון???
אנא ונא דעתכם
ברור שנחשב בחישוב להמרה, אם הוא מופיע בתלוש.אני מחנכת בח' בנוסף מלמדת גם בכיתות ה' ו', האם 3 שעות החינוך של ח' נחשבות לחישוב אחוזי המשרה שלי בהמרה לאופק חדש? כך אדע לחשב את החלק היחסי שיש לי בכתות ז-ח (חט"ב) ו כתות א-ו
באמת? אצלנו אין דבר כזה.(בעולם הישן מחנכת מקבלת 3 שעות שלא מלמדת בפועל, אבל מופיעים בתלוש)
ולכן גמול חינוך באופק גודלבאמת? אצלנו אין דבר כזה.
מחנכת בח' אם, נדרשת לעבור מ17 שעות פרונטליות ל23 (!) פרונטליות. חוץ משעות השהיה והפרטני.ולכן גמול חינוך באופק גודל
כך שתקבלי את כל מה שמגיע לך
כמה וותק?מחנכת בח' אם, נדרשת לעבור מ17 שעות פרונטליות ל23 (!) פרונטליות. חוץ משעות השהיה והפרטני.
גמול חינוך שגדל לא מפצה על כך בכלל.
@אבי2021 @יועץ ארגוני פדגוגי @טילוןגם אני שמעתי טענה כזו שפנסיה תקציבית תיפגע כתוצאה מהמעבר, אך לא הצלחתי להבין מאיפה זה בא ומה ההגיון בזה...
אודה מאד אם מישהו שמבין יכתוב כאן אם יש הגיון וצדק בדברים.
ותק 28 תואר ראשון B.Aכמה וותק?
השכלה?
יתכן ויכולה לצמצם אחוזי משרה ולא להפסיד.
אין לי בירור בעניין הזה, גם אני שמעתי מזה, יש מחר זום מאיזה חברה שידבר בעניין הזה.מעביר לפה הודעה שלי מאשכול סמוך, היא יותר מתאימה לפה למרות שמשום מה התחיל דיון שם בנושא...
@אבי2021 @יועץ ארגוני פדגוגי @טילון
תוכלו בבקשה להתייחס?
זו שאלה שמאד חשובה להרבה מורות.
עניתיותק 28 תואר ראשון B.A
שאלתי משהו יותר ספציפי, האם 3 שעות החינוך מחושבות באחוזי משרה להמרה לאופק כך שהאחוזים של חט"ב גודלים מול השעות שאני מלמדת ב א-ו
רק הוסיף, עכשיו כמה זה משמעותי 3 שעות חינוך בז-ח? תלוי כמה אחוזי משרה יש לכם בא-ו.ברור שנחשב בחישוב להמרה, אם הוא מופיע בתלוש.
גם אם תצמצם ל90 אחוז משרה , עדיין תצטרך לעבוד פרונטלי עוד 5 ש"ש.כמה וותק?
השכלה?
יתכן ויכולה לצמצם אחוזי משרה ולא להפסיד.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: