כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

צוק איתן

משתמש פעיל
זה כל כך גדול המישפט הזה.....
אופק חדש רטרו בקיזוז המקדמות בכל מקרה אמור לעבור רק אחרי שתושלם קליטת העובדים על ידי יוניק, בנתיים זה עוד לא קרה וכנראה בעקבות ההקפאה של החודש הזה גם נדחה עוד קצת
לא הבנתי .הרי שבוע לפני זמן פתיחת הלימודים התראיין המנכל של החינוך העצמאי ביתד נאמן
ציין שהביא צוות מיוחד של 30 נשים שמתמחות בתכנית האופק חדש ועבדו על זה תקופה של כמה חודשים עד שמשרד החינוך היה בתדהמה איך הןא הצליח בכמה חודשים בזמן שלהם לקח כמה שנים
אז אם טרם נקלטו עובדי הוראה על ידי יוניק אז מה הם עשו שם כל החודשים???
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אתה מערבב בין שני צוותים
הצוות 'המדהים' של סורוצקין הכין את התיקים עם הנתונים של כל עובדי ההוראה למשרד החינוך מערכת עושר וכו' שלא היו קיימים לפני כן, ולכן משרד החינוך לא רצה להחיל את אופק חדש לפני שיש לו נתונים מלאים על המורות
יוניק זה חברה זכיינית של משרד החינוך שאחראית על כל השכר והדרגות, והיא קולטת את העובדים ומבצעת את ההמרה בפועל קובעת להם דרגה והכל
היא בכלל לא התחילה לעבוד, רק בחודש האחרון חינוך עצמאי גמר לשלוח למשרד החינוך את פרטי העובדים הסופיים היקף משרה לכל אחד ורק עכשיו היא אמורה להתחיל לשבת על התיקים
הם אמרו שלוקח בין שעה לשעתיים לכל עובד, וזה ייגמר עד סוף השנה
קח נשימה
 
נערך לאחרונה ב:

מיכי82

משתמש פעיל
אבל לא כך מופיע בהודעה לעיל בדבריו של חיים ביטון.
(בתקשורת פורסם ש-200 מיליון ש"ח הועברו לחינוך החרדי בשעה שהסכום האמיתי הוא כ-30 מיליון בלבד. הכתבת הכלכלית בחדשות 12 משקרת במודע)
 

צוק איתן

משתמש פעיל
אתה מערבב בין שני צוותים
הצוות 'המדהים' של סורוצקין הכין את התיקים עם הנתונים של כל עובדי ההוראה למשרד החינוך מערכת עושר וכו' שלא היו קיימים לפני כן, ולכן משרד החינוך לא רצה להחיל את אופק חדש לפני שיש לו נתונים מלאים על המורות
יוניק זה חברה זכיינית של משרד החינוך שאחראית על כל השכר והדרגות, והיא קולטת את העובדים ומבצעת את ההמרה בפועל קובעת להם דרגה והכל
היא בכלל לא התחילה לעבוד, רק בחודש האחרון חינוך עצמאי גמר לשלוח למשרד החינוך את פרטי העובדים הסופיים היקף משרה לכל אחד ורק עכשיו היא אמורה להתחיל לשבת על התיקים
הם אמרו שלוקח בין שעה לשעתיים לכל עובד, וזה ייגמר עד סוף השנה
קח נשימה
יישר כח על הידע המקיף
לפי מה שהם אמרו שלוקח שעה שעתיים לכל עובד הוראה
בא נגיד שעה
יש 10000 עובדי הוראה נוריד חצי.5000 לפי זה יכול לקחת.כמה חודשים
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לפי זה יכול לקחת.כמה חודשים
הם אמרו שלוקח בין שעה לשעתיים לכל עובד, וזה ייגמר עד סוף השנה
מתוך המצגת הראשונה של חינוך העצמאי
עכשיו אוחזים בסוף השלב השני...

1701249082704.png
 
נערך לאחרונה ב:

שרהלה

משתמש מקצוען
ברשת בני יוסף הודיעו בתלוש בתחילת השנה, שהיקף השעות של בית הספר הוא קטן יותר ללא יוח"א.
שמעתי על כמה בתי ספר שחסר להם המון שעות ולכן שוקלים הצטרפות בכלל לאופק חדש.
מישהו אולי יודע להסביר איך חסר שעות אם שנה שעברה היה?
אולי @יועץ ארגוני פדגוגי ?
 

jdn

משתמש פעיל
לא לשכוח!
הכיוון חיובי, אבל עדיין צריך להמשיך ולהתפלל שההצבעות הנוספות יעברו וזה יהפוך לעובדה מוגמרת.
ובהקשר לתקציב של שנה הבאה, אחרי שזה ייכנס בפועל (גם כקואליציוני), יהיה לפקידי האוצר קשה מאד עד בלתי אפשרי להחזיר את הגלגל לאחור.
 

חיהחנה

משתמש פעיל
מעצבן אותי לשמוע שהשדרן אומר "יש תוספת של 1000 ש"ח למורה ..." זה לא מדויק כלל וכלל!
המורה עובדת יותר ועל כך היא מקבלת יותר שכר, וגם לא הרבה יחסית לתוספת שעות עבודה !
זה חשוב מאוד להסברה!
 

A052

משתמש סופר מקצוען
ידוע. אבל חייב לעשות אותן בשטח בית הספר?
עקרונית כן. מעשית ייתכן שזה תלוי בהנהלת ביה"ס.
אם זה אכן בבית הספר, זה אומר שאין מענה להורים ומורים אחרים בעניין לימודי, ואין בדיקת מבחנים בבית. אלא הכל רק בבית הספר.
 

מנוי חדש

משתמש פעיל
שר האוצר וחבר הקבינט בצלאל סמוטריץ' התראיין היום (רביעי) לינון מגל וברק סרי ברדיו 103fm, זאת על רקע אישור תקציב הממשלה והוויכוחים סביב סוגיית הכספים הקואליציוניים בעקבות המלחמה.
"כל הסיפור בסוף של אופק חדש לחרדים, אפשר לאהוב או לא לאהוב, זה לא קשור למלחמה", אמר בהתייחס לכספים הקואליציוניים. "אלה 35 מיליון שקל, מתוך למעלה מ־30 מיליארד. זה תקציב טוב שמבטא מדיניות מרחיבה שהחלטנו עליה מתחילת המלחמה. הבנו שברגע כזה המדינה צריכה להכניס את היד לכיס ולתת רשת ביטחון מלאה לאזרחי מדינת ישראל".
יהודה שלזינגר: ‏הפסקת האש בין הקואליציה והאופוזיציה מסתיימת סביב התקציב. באופוזיציה מתכננים הסתייגויות, נאומים ארוכים וכל כלי פרלמנטרי שיגרום לעיכוב ההעברה. בקואליציה זועמים: ״יעכבו כסף למפונים? לשיקום חבל התקומה? את הכסף לעסקים הקורסים? זה לא ייאמן. חרפה״.
 

מנוי חדש

משתמש פעיל

הפסקת האש בין הקואליציה לאופוזיציה נגמרה: יו"ר ועדת הכספים, ח"כ גפני קורא: "גלו אחריות"​


לאחר שממשלת ישראל אישרה ביום שני האחרון בלילה את תקציב המדינה המעודכן לשנת 2023 בעקבות המלחמה, שהתקבלה ברוב קולות שרי הממשלה, לאחר שרק ח"כ אופיר אקוניס נמנע וחמשת שרי המחנה הממלכתי בראשות השר בני גנץ הצביעו נגד. קורא היום יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לאופוזיציה לגלות אחריות לקראת הדיונים בוועדת הכספים על התקציב המעודכן.
לפי התקציב המעודכן בשנת 2023 יתווספו 17 מיליארד שקל להוצאות צבאיות וביטחוניות. ההוצאות האזרחיות יגדלו ב-13.3 מיליארד שקל. בסך הכל מדובר על תוספת של 30.3 מיליארד שקל לתקציב.
יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני החליט להגיב היום על חשיפת כוונת האופוזיציה לעכב את העברת תקציב המדינה בוועדת הכספים בדיונים בשבוע הבא. גפני אמר כי "נעשה סדר מה יש בתקציב הזה: 17 מיליארד שקלים לצרכים ביטחוניים, 13.5 מיליארד שקלים לצרכים אזרחיים הקשורים למלחמה. תקציב עבור ביטחון המדינה, תוספות עבור כיתות הכוננות, תקציב מנהלת תקומה, מלונות המארחים, פיצויים למשפחות המפונים, פיצויים לעסקים הקורסים, תקציבי הרשויות המקומיות בעוטף וביישובי קו העימות ועוד תקציבים המיועדים למאמץ הלחימה".

אל תצביעו נגד

גפני ציין כי "כל עיכוב באישור התקציב פוגע בכשירות צה"ל וגורמי הביטחון, במשפחות המפונים ובשיקום העוטף. אני קורא לחבריי באופוזיציה - גלו אחריות, אל תצביעו נגד!".


כזכור הסערה הגדולה בעקבות אישר התקציב בממשלה פרצה לאור אישור הכספים הקואליציוניים בתקציב, כאשר שר האוצר וראש הממשלה טענו כי התבצע קיצוץ של 70% בכספים הקואליציוניים ומנגד באופוזיציה וגם בקרב חברי המחנה הממלכתי טענו כי מדובר בקיצוץ של 20% בלבד וכי לא ראוי בשעה כזו של מלחמה לאשר כספים קואליציוניים.
הכספים הקואליציוניים נתפסים כ"מושחתים" שנועדו למטרת פינוק של שרי הממשלה לציבורים בהם הם חפצים ביקרים, אבל התדמית הזו במקרים רבים מאוד אינה נכונה, ומדובר בסך הכל בכספים אשר פקידי האוצר מעדיפים שלא ייכנסו לבסיס התקציב.
שר האוצר טען השבוע כי מדובר בקמפיין שקרי. לדברי גורמים בסביבתו של שר האוצר, הכספים הקואליציוניים שאושרו בתקציב לשנת 2023 עמדו על 5.8 מיליארד שקל, מהם נוצלו קצת יותר מ-3 מיליארד שקל. לטענתם מתוך 2.5 מיליארד שקל שנותרו בתקציב הכספים הקואליציוניים לשנת 2023 שר האוצר החליט על קיצוץ של 70%, דהיינו 1.6 מיליארד שקל כך שיוותרו להמשך שנת התקציב קצת מעל ל-900 מיליון שקל כספים קואליציוניים. לדברי הגורמים העובדה כי באגף התקציבים טוענים כי מתוך ה-1.6 מיליארד שקל הם התכוונו להעניק בפועל רק כמיליארד שקל, בניגוד למה שאושר בתקציב הוא בסיס המחלוקת על גובה הקיצוץ. בנוסף הפער באחוז הקיצוץ נובע מכך שהמתנגדים מסתכלים על הקיצוץ כעת מתוך התקציב לאורך כל השנה לעומת השר שמסתכל על הקיצוץ רק בכספים שנותרו עדיין לשימוש.70% או 20%.
הסיבה בגינה השר בני גנץ סירב להצביע בעד התקציב היא משום שבפועל לטענתו, הכספים הקואליציוניים קוצצו במיליארד שקל בלבד, וזאת לאחר שקצת מעל 3 מיליארד שקל כבר נוצלו במסגרת התקציב בשנת 2023.
בהצעת התקציב המעודכן נכתב כי ההוצאות האזרחיות המרכזיות מורכבות מ-3.5 מיליארד שקל לטובת המפונים במלונות שפונו מהצפון והדרום, כ-1.65 מיליארד למשטרה, שב"ס, רשות הכבאות וגופי ביטחון שאינם הצבא, מיליארד שקל עבור מערכת הבריאות, מיליארד שקל לביטוח הלאומי, משרד הרווחה ומשרד הקליטה עבור תשלום לנפגעי איבה, ותשלום דמי אבטלה, כ-700 מיליון שקל למערכת החינוך, 650 מיליון שקל למשרדי הפנים והשיכון, ו-600 מיליון שקל למינהלת תקומה לשיקום עוטף עזה.
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
כפי שכבר נאמר כאן האתגר האמיתי יהיה בכנסת, ברור שלפיד חסר האחריות הולך על כל הקופה ויעשה הכל כדי להסית ולעורר שנאה ברור שכל האופוזיציה תלך איתו כולל המחנה הממלכתי, ובוודאי ובלי ספק כמה חכי"ם (להערכתי בין 4 ל6) מלחכי מקרופונים ואולפנים מהליכוד, לסמוך על קולות הערבים שימנעו בתקציב שרובו מיועד להמשך הלחימה נראה רחוק מהמציאות.
ובקיצור וגם זה כבר נאמר כאן אין לנו על מי לסמוך רק על אבינו שבשמיים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה