חרבות ברזל כל הפרטים על העסקה לשחרור החטופים

אם היו שואלים לדעתך, העסקה המתגבשת ראויה או לא?

  • כן

    הצבעות: 353 36.8%
  • לא

    הצבעות: 607 63.2%

  • סה"כ מצביעים
    960
  • הסקר נסגר .

מבריק הפלא

משתמש סופר מעניין
מנוי פרימיום
מה שבטוח, ככל שהתקשורת פחות תתעסק בזה יהיה יותר טוב.
אבל אין הרבה סיכויים כאלה.
זה חלק משטיפת המח של ”משפחות החטופים ” שחייבים כמה שיותר מהר ובכל מחיר.
אז הינה להם התשובה...
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
דיווח ברויטרס: מתנהלות שיחות אינטנסיביות להפסקת אש נוספת בעזה. על פי המקור, המתווכים דנים לגבי אילו חטופים ואסירים ביטחוניים צפויים להשתחרר במסגרת ההסכם. צוין כי ישראל מתעקשת שיכללו בכך הנשים, בנוסף לגברים חולים.
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
זיאד א-נח'אלה, מזכ"ל הג'האד האסלאמי:

משלחת של הג'האד האסלאמי בראשותי תגיע בימים הקרובים לקהיר, ע"פ הזמנת המצריים, כדי לדון בהפסקת התוקפנות על עזה ובעסקת אסירים. עמדתנו ברורה - הפסקת אש, נסיגת הכוחות הישראלים מעזה ושיקומה של רצועת עזה.
עסקת האסירים תהיה במתווה של "כולם תמורת כולם", במסגרת הסכמה של הפלגים הפלסטינים ובראשם חמאס.


בקיצור, הבחור תלוש מהמציאות,
העסקה לא כ"כ קרובה אם הוא מדבר על כולם תמורת כולם
 

פלפוליטיקה

משתמש פעיל
מצד שלישי....
מצד רביעי...
לפחות הדיבורים על עסקה מרגיעים קצת את משפחות החטופים שאף אחד לא שוכח אותם ומקדמים דברים כל הזמן
וכך הם לא מפריעים בינתיים ללחימה להתנהל.
כמה שזה קשה לחשוב על השבויים זה לא נכון אסטרטגית להתייחס אליהם כל הזמן
קודם כל כי זה מעלה את המחיר של החטופים
ושנית עסקה שרעה לישראל לא תעזור להם אם עוד שנה חלילה המראות של ה7.10 יחזרו על עצמם חלילה.
 

מאירלה

משתמש מקצוען
דיבורים על עסקה גם גורמים למחבלים להיכנע מתוך מחשבה שישוחררו במסגרתה אבל מצד שני נותנת להם תקווה להפוגה והתארגנות ואז מרחיקה את כניעתם
דיבורים על עיסקה יגרמו לסינואר לא להרוג חטופים ולשמור עליהם גם אם יתקרבו אליו מאד כי מרגיש שיש לו כפתור שברגע יפסיק את המלחמה
כרגע המצב הוא או עיסקה (שלא נמצאת כרגע על הפרק בגלל התנגדות ישראלית) של כולם תמורת כולם + הפסקה לצמיתות של המלחמה או על הודנא בסגנון של לפני חודש של חלק מהחטופים תמורת הפוגה הומניטרית + שחרור מחבלים אבל כאן המו"מ תקוע כי החמאס כדי להביא השג דורש לשחרר במסגרת זו מחבלים כבדים במיוחד אולם ישראל טוענת שאותם היא שומרת אותם לעיסקה הגדולה של כולם תמורת כולם ובסוף ימצאו נוסחה / פתרון יצירתי שירצו את כולם.
 

מאירלה

משתמש מקצוען
בפגישה בוורשה השבוע העביר ראש ממשלת קטאר מסר מחמאס לפיו ארגון הטרור מתנה על חידוש של המו"מ על שחרור חטופים בהפסקת המלחמה בעזה. ראש המוסד ברנע השיב כי אם חמאס רוצה שהמלחמה תסתיים עליו להניח את נשקו ולהסגיר את מנהיגיו שהיו מעורבים בתכנון מתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר. (ברק רביד).
 

מאירלה

משתמש מקצוען
עוד מבלינקן: ארה"ב וישראל רוצות שחרור בני ערובה בתמורה להפסקה בלחימה. הבעיה היא חמאס.
הבית הלבן: "המגעים להפוגה הומניטרית ושחרור חטופים 'רציניים מאוד'
דובר המועצה לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ון קירבי נשאל עד כמה רציניים הדיוניים סביב המשא ומתן המחודש בתמורה לשחרור חטופים: "זה מאוד רציני, אין לי משהו ספציפי להודיע, אבל זה משהו שאנחנו עובדים עליו מאז שהפסקת האש הקודמת הסתיימה"
עמית סגל: ביידן בקולו: ״לא צפויה עסקה בקרוב אבל אנחנו פועלים כדי שתקרה״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמה

א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד וְלִגְדֻלָּתוֹ אֵין חֵקֶר:ד דּוֹר לְדוֹר יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ:ה הֲדַר כְּבוֹד הוֹדֶךָ וְדִבְרֵי נִפְלְאוֹתֶיךָ אָשִׂיחָה:ו וֶעֱזוּז נוֹרְאֹתֶיךָ יֹאמֵרוּ (וגדולתיך) וּגְדוּלָּתְךָ אֲסַפְּרֶנָּה:ז זֵכֶר רַב טוּבְךָ יַבִּיעוּ וְצִדְקָתְךָ יְרַנֵּנוּ:ח חַנּוּן וְרַחוּם יְהוָה אֶרֶךְ אַפַּיִם וּגְדָל חָסֶד:ט טוֹב יְהוָה לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו:י יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַעֲשֶׂיךָ וַחֲסִידֶיךָ יְבָרֲכוּכָה:יא כְּבוֹד מַלְכוּתְךָ יֹאמֵרוּ וּגְבוּרָתְךָ יְדַבֵּרוּ:יב לְהוֹדִיעַ לִבְנֵי הָאָדָם גְּבוּרֹתָיו וּכְבוֹד הֲדַר מַלְכוּתוֹ:יג מַלְכוּתְךָ מַלְכוּת כָּל עֹלָמִים וּמֶמְשֶׁלְתְּךָ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר:יד סוֹמֵךְ יְהוָה לְכָל הַנֹּפְלִים וְזוֹקֵף לְכָל הַכְּפוּפִים:טו עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:טז פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:יז צַדִּיק יְהוָה בְּכָל דְּרָכָיו וְחָסִיד בְּכָל מַעֲשָׂיו:יח קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:יט רְצוֹן יְרֵאָיו יַעֲשֶׂה וְאֶת שַׁוְעָתָם יִשְׁמַע וְיוֹשִׁיעֵם:כ שׁוֹמֵר יְהוָה אֶת כָּל אֹהֲבָיו וְאֵת כָּל הָרְשָׁעִים יַשְׁמִיד:כא תְּהִלַּת יְהוָה יְדַבֶּר פִּי וִיבָרֵךְ כָּל בָּשָׂר שֵׁם קָדְשׁוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
נקרא  0  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה