חרבות ברזל כל הפרטים על העסקה לשחרור החטופים

אם היו שואלים לדעתך, העסקה המתגבשת ראויה או לא?

  • כן

    הצבעות: 353 36.8%
  • לא

    הצבעות: 607 63.2%

  • סה"כ מצביעים
    960
  • הסקר נסגר .

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עמיחי שיקלי: עמדתי ביחס למתווה שחרור החטופים טרם ישיבת הממשלה נטתה להתנגד אולם לאחר הקשבה למכלול הפרטים עמדתי הייתה בעד (ובעדיפות להצבעה פה אחד).
א. שוכנעתי שהצמרת הביטחונית כולה הקבינט מקצה לקצה, הרמטכ״ל וכל ראשי מערכת הביטחון מחויבים ונחושים להמשיך במלחמה עד להכרעת חמאס. ב. המחיר שאנחנו משלמים ביחס לחטופים בהיבט של זהות המשתחררים: גיל, מין ואופי העבירות, נמוך דרמטית בהשוואה למתווים קודמים והוא מעיד על מצבו הקשה של חמאס. ג. מבצעית יש גם תועלות והיבטים חיוביים לצד המחיר ואין כאן המקום לפרט. ד. כתמיד הבחירה בסיטואציות כאלה היא בין רע לרע מאד ולא בין טוב לרע. ה. הבעיה היסודית שנותרה לא פתורה מבחינתי היא הנכונות לקבל את קטאר מדינת אויב חמאסית שמפיצה רעל ג׳יהאדיסטי לכל העולם כמתווכת, זו בעיניי שגיאה קשה מאד אבל זה מחוץ לתחום השפעתי בשלב זה. ו. הלוחמים הביאו בתמרון הקרקעי הישגים מדהימים שדחקו את חמאס לעסקה הזו שהיא גרסה טובה פי עשר מגרסאות קודמות, גאה בלוחמים ובמפקדים וסומך על צה״ל ומפקדיו שיפרקו לחמאס את העצמות. עם ישראל חי
1f1ee-1f1f1.svg
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
כך זה יתבצע
‏ברגע ששמות החטופים והחטופות שישוחררו יגיעו לידי ישראל:
‏1. כל המשפחות, בלי יוצא מן הכלל, יקבלו שיחת טלפון ויתבשרו האם בן/בת המשפחה שלהם ברשימה או לא.
‏2. בהמשך, משפחה שלא ברשימה, תעודכן האם בעדויות של החטופים ששוחררו יש אות חיים מבן המשפחה שלהם
‏3. משפחה שכן ברשימה: נציגי המטה של גל הירש יאספו אותם מביתם ויביאו אותם לבית החולים שאליו פונו החטופים.
‏4. כל אחד מהחטופים שישוחרר יהיה בחדר נפרד.
‏5. מאבטחים ימנעו כל הגעה לחטופים.
‏ובהזדמנות זאת בקשה קטנה לכולנו, כולל אמצעי התקשורת, בואו נניח להם. זה הזמן שלהם ושל המשפחה שלהם. וזהו.
‏ורק שיהיו בריאים.

אלמוג בוקר
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
דפנה ליאל: רה״מ נתניהו צפוי לקיים מסיבת עיתונאים שבה יסביר לציבור את העסקה שהושגה.
 

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
גורם ישראלי אומר ל-CNN שחלון הזמנים לשחרור החטופים יהיה בין השעות 10:00 עד 16:00.(סולימאן מסוודה)
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
ה 24 שעות לערעורים בבג"ץ, יסתיימו מחר בשעה 7 בבוקר. מאז העסקה יכולה להתחיל.
דיווח מארה"ב: השיחות התקיימו באופן איסטנסיבי,,בין ראש ה FBA, ראש ממשלת קטאר, וראש המוסד הישראלי. הנשיא ביידן עודכן כל שעה מהמצב.
עוד מוסרים מארה"ב שימשיכו לעבוד ולעקוב על ביצוע העסקה בכל שלב. בעסקה זו ישוחררו 3 אזרחים אמריקאים, ישנם נוספים שיישארו לעת עתה.​
 
נערך לאחרונה ב:

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
גורם פלסטיני רשמי לרויטרס, אם העסקה תצליח, היא תוכל לחזור על עצמה על חטופים נוספים.
זו אחת הסיבות שמזכיר המדינה האמריקאית, אנתוני בלינקן יבוא לארץ בימים הקרובים.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
זאב קם: מה שנורא זו לא העסקה לשחרור החטופים, שבנסיבות הנוכחיות המחיר הפעם סביר יחסית. מה שנורא זו ההשתקה והדריסה שעובר כאן מי שחושב אחרת ומתנגד לעסקה. במיוחד אם מדובר בחובשי כיפה ועוד כאלו שמתגוררים ביו"ש, אז בכלל מצווה לרמוס אותם. בבחינת, אמור לי מי בעל הדעה ואומר לך מה אני חושב על דעתו.
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
כאן 11
17 מבין המחבלים שעומדים להשתחרר, יושבים בין היתר על ניסיון רצח. חלקם מהתקופה האחרונה. חלקם אפי' עוד לא הסתיים משפטם.
40 מתוכם קטינים בני 14-18 ועוד כ-40 בני 18-19.
47 מהמחבלים משוייכים לחמאס. 64 לפתח. השאר לג'יהד ועוד.
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
סמוטריץ בערוץ 14: הייתה דילמה מאוד קשה שתלויים בה חיי אדם. ברמה עקרונית אני מתנגד גם עכשיו לעסקה, אין עסקה טובה עם השטן. הסיבה שנכנעתי, אחרי שראינו שכולם נחרצים לגמרי על מיטוט חמאס מיד אחר ההפוגה, כולל רה"מ, גנץ וכוחות הביטחון.

נכנסתי לישיבה על מנת להתנגד, רק אחר שעות ארוכות של דיונים, עצרתי את הדיונים והתאספנו בסיעה. הרגשתי ב-3 לפנות בוקר, כמו יו"כ לפני נעילה, כשמדינת ישראל מול העיניים. קיבלתי אישור עקרוני מהרבנים.

אני לא חוזר מהרעיון שכל עסקה עם הטרור היא רעה. אני בולע צפרדע קשה מהאידיאולגיה שלי, ומה'ביס' שלי אבל העיקר זה שתישאר הלכידות והנחישות לחסל את החמאס.
דאגתי שיהיה קו אדום, וקיבלתי סקירה על הסיכונים הביטחוניים ונרגעתי.
 

אחד משלנו

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
תמיר סטיינמן ב׳ערוץ 12׳: כל ילד שישתחרר ילווה על ידי חייל ברגע השחרור. החיילים יתווכו לילדים את הפעולות הראשונות בישראל. משרד הבריאות הכין תוכנית מדוייקת לשחרור החטופים - כל החטופים ייכנסו למתחמים מבודדים וסטריליים בבתי החולים.
ברגע שיתפרסמו שמות החטופים ששוחררו, הצוות הרפואי יבצע הכרות מקדימה עם התיק הרפואי של כל חטוף. חטופים שיגיעו במצב רפואי קשה יופנו לביה״ח סורוקה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמה

א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד וְלִגְדֻלָּתוֹ אֵין חֵקֶר:ד דּוֹר לְדוֹר יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ:ה הֲדַר כְּבוֹד הוֹדֶךָ וְדִבְרֵי נִפְלְאוֹתֶיךָ אָשִׂיחָה:ו וֶעֱזוּז נוֹרְאֹתֶיךָ יֹאמֵרוּ (וגדולתיך) וּגְדוּלָּתְךָ אֲסַפְּרֶנָּה:ז זֵכֶר רַב טוּבְךָ יַבִּיעוּ וְצִדְקָתְךָ יְרַנֵּנוּ:ח חַנּוּן וְרַחוּם יְהוָה אֶרֶךְ אַפַּיִם וּגְדָל חָסֶד:ט טוֹב יְהוָה לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו:י יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַעֲשֶׂיךָ וַחֲסִידֶיךָ יְבָרֲכוּכָה:יא כְּבוֹד מַלְכוּתְךָ יֹאמֵרוּ וּגְבוּרָתְךָ יְדַבֵּרוּ:יב לְהוֹדִיעַ לִבְנֵי הָאָדָם גְּבוּרֹתָיו וּכְבוֹד הֲדַר מַלְכוּתוֹ:יג מַלְכוּתְךָ מַלְכוּת כָּל עֹלָמִים וּמֶמְשֶׁלְתְּךָ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר:יד סוֹמֵךְ יְהוָה לְכָל הַנֹּפְלִים וְזוֹקֵף לְכָל הַכְּפוּפִים:טו עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:טז פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:יז צַדִּיק יְהוָה בְּכָל דְּרָכָיו וְחָסִיד בְּכָל מַעֲשָׂיו:יח קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:יט רְצוֹן יְרֵאָיו יַעֲשֶׂה וְאֶת שַׁוְעָתָם יִשְׁמַע וְיוֹשִׁיעֵם:כ שׁוֹמֵר יְהוָה אֶת כָּל אֹהֲבָיו וְאֵת כָּל הָרְשָׁעִים יַשְׁמִיד:כא תְּהִלַּת יְהוָה יְדַבֶּר פִּי וִיבָרֵךְ כָּל בָּשָׂר שֵׁם קָדְשׁוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה