דרוש מידע כלקוחות- לאיזה מס' טלפון של עסק הייתם מעדיפים להתקשר- נייח או נייד?

מצב
הנושא נעול.

בנימין (אחר!)

משתמש צעיר
כעזרה למקים עסק, אני שואל:
כשאתם רואים פרסומת לעסק עם מספר הטלפון שלו, למה הייתם יותר מעדיפים להתקשר, למספר נייח או נייד?
נייד מראה יותר על זמינות, אך גם על קלילות ופחות ממסדיות.
נייח מראה על ממסדיות מקצועית ולא "עוד" נייד של איזה מתלהב שיענה גם בשתיים בלילה...
מאידך אולי דווקא הממסדיות שבנייח מרתיעה יותר ופחות זורמת ונעימה מנייד.
אני מודע שבמציאות אין כמעט הבדל, אך וודאי שיש משהו ביניהם, ואת זה אני מעוניין לשמוע ממכם את דעתכם בזה.
 

הדסההה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
לא רואה הבדל בין נייח לנייד
 

בנימין (אחר!)

משתמש צעיר
נייח
זה רצינות ומשדר אחראיות
אם זה משרד פרטי וקטן אולי נייד אבל אם זה אמור להיות משהו גדול וממסדי אז נייח
נייח - משדר רציניות ועסק מסודר
ובתוך הנייח מערכת שלוחות אבל מסודרת ולא פוזות
אציין שאין הבדל (במקרה הזה) באופן הטכני בין הנייד לנייח-
כשיתקשרו למספר, בשניהם אוטומטי זה יוביל לנציג שעונה, בלי שלוחות וכו'.
כך שההבדל זה נטו נראות המספר, ולכן אני מסתפק אם כדאי להשקיע בקו נייח (עלות קטנה מאוד, במקרה הזה)
 

ynf

משתמש פעיל
אציין שאין הבדל (במקרה הזה) באופן הטכני בין הנייד לנייח-
כשיתקשרו למספר, בשניהם אוטומטי זה יוביל לנציג שעונה, בלי שלוחות וכו'.
כך שההבדל זה נטו נראות המספר, ולכן אני מסתפק אם כדאי להשקיע בקו נייח (עלות קטנה מאוד, במקרה הזה)
במידה וזה עלות קטנה יכול להיות ששווה ההשקעה הזאת לנייח.
מה שחשוב לדעת שבנייד זה יותר דוחף אותך לענות בכל עת ובכל מצב ואין עצירה מהעשייה הבלתי פוסקת

ונכון שגם בנייח יש אפשרות של הפניית שיחות לנייח,
אבל תמיד יש לך את האפשרות לעצור את זה ולתת פסק זמן למנוחה.
 

ynf

משתמש פעיל
אציין שאין הבדל (במקרה הזה) באופן הטכני בין הנייד לנייח-
כשיתקשרו למספר, בשניהם אוטומטי זה יוביל לנציג שעונה, בלי שלוחות וכו'.
כך שההבדל זה נטו נראות המספר, ולכן אני מסתפק אם כדאי להשקיע בקו נייח (עלות קטנה מאוד, במקרה הזה)
במידה וזה עלות קטנה יכול להיות ששווה ההשקעה הזאת לנייח.
מה שחשוב לדעת שבנייד זה יותר דוחף אותך לענות בכל עת ובכל מצב ואין עצירה מהעשייה הבלתי פוסקת

ונכון שגם בנייח יש אפשרות של הפניית שיחות לנייח,
אבל תמיד יש לך את האפשרות לעצור את זה ולתת פסק זמן למנוחה.
 

כסא נח

משתמש מקצוען
תלוי לאיזה צורך
צבעי/שיפוציק/גרפיקאית/פאנית
עדיף נייד
אבל אם זה השכרת רכב או חנות רהיטים לדוג' - רק נייח
גם לדעתי
משנה מהו העסק?
יש עסקים שאעדיף נייד
כמו אלו שרשמו ודומיהם
ויש עסקים שאברח מטל' נייד
שמראה על חאפר וחוסר באמינות.
 
נערך לאחרונה ב:

ynf

משתמש פעיל
אם דיברת על זמינות - מספרי כוכבית מראים לי הרבה יותר על זמינות
לגבי המספרי כוכבית למינייהם - יותר משדרים ריחוק ולא משהו מזמין
כביכול מדובר באיזה חברה שנסחרת בבורסה וכדו' (ברעיון הכוונה) ונותנת מענה בשעות מסויימות באופן מצומצם לציבור הרחב
 

בנימין (אחר!)

משתמש צעיר
במידה וזה עלות קטנה יכול להיות ששווה ההשקעה הזאת לנייח.
מה שחשוב לדעת שבנייד זה יותר דוחף אותך לענות בכל עת ובכל מצב ואין עצירה מהעשייה הבלתי פוסקת

ונכון שגם בנייח יש אפשרות של הפניית שיחות לנייח,
אבל תמיד יש לך את האפשרות לעצור את זה ולתת פסק זמן למנוחה.
זה הצורך שדחף אותי לרעיון הזה
השאלה האם יש לאנשים רתיעה וכדו' מהממסדיות של הנייח
אגב, בעל העסק לא כ"כ מפריע לו להישאר עם הנייד, כך שהשאלה הזאת "בכלל מתחילה" ונשקלת לי בדיון
ולעניין הזמינות-לי נייד ממש לא מראה זמינות אלא חוסר ממסדיות
אם דיברת על זמינות - מספרי כוכבית מראים לי הרבה יותר על זמינות
לא יודע אם בכוכבית יותר יש בו זמינות מנייד. שירות לקוחות לרוב הם בכוכבית וסגורים בערב.
שוב, צדדים לכאן ולכאן.
גם לדעתי
משנה מהו העסק?
זה די עסק ממסדי, מרכז שירות ומכירה עבור תחום מסוים
ויש עסקים שאברח מטל' נייד
שמראה על חאפר וחוסר באמינות.
לגמרי. אך כאן יש פרסומות על רמה שמלווים את המספר, כך שהם כבר משדרים אמינות, והשאלה אם רק המספר יכול להרוס...
 

כסא נח

משתמש מקצוען
זה הצורך שדחף אותי לרעיון הזה
השאלה האם יש לאנשים רתיעה וכדו' מהממסדיות של הנייח
אגב, בעל העסק לא כ"כ מפריע לו להישאר עם הנייד, כך שהשאלה הזאת "בכלל מתחילה" ונשקלת לי בדיון

לא יודע אם בכוכבית יותר יש בו זמינות מנייד. שירות לקוחות לרוב הם בכוכבית וסגורים בערב.
שוב, צדדים לכאן ולכאן.

זה די עסק ממסדי, מרכז שירות ומכירה עבור תחום מסוים

לגמרי. אך כאן יש פרסומות על רמה שמלווים את המספר, כך שהם כבר משדרים אמינות, והשאלה אם רק המספר יכול להרוס...

לא נראה לי שפרסומת טובה
זו סיבה להזניח את עניין מס' הטל'.

אולי פשוט תשאל כמה מלקוחותיך,
כי זה עניין של טעם
ותלוי תחומים וסגנונות.
 

כסא נח

משתמש מקצוען
כאדם רגיל אני לא אוהב את בלאגן המספרים הזה...
"חייגו עכשיו!
07-6784357
לוואטסאפ:
055-2345678
לשלומי:
05408976789

וכו' "
נכון מאד.
גם זה תלוי סגנון.
אני אישית זה לא מפריע לי.
הרבה יותר מפריע לי חוסר זמינות,
וכמה מס' משדר לי שפע זמינות..

לכן כדאי שתבדוק עפ"י לקוח האווטאר שלך
מה הוא היה רוצה?

בעיני מס' פלא' לעסק ממוסד
זה תרתי דסתרי ממש.
 

חדוה

משתמש מקצוען
גם אני התלבטתי הרבה
היה ברור לי שאלך על נייח
נייד ממש לא משדר אינות של חברה רצינית אלא שרות פרטי כמו שאמרו למעלה
אני הייתי צריכה בתוך הנייח שלוחות בבזק ניסו לשכנע אותי ללכת על מספר של 1700 וכו
הבעיה שאני שונאת את המספרים האלו מגיעים תמיד למזכירה אלקטרונית עם 1000 שלוחות ואף פעם אין מענה לי זה שידר ריחוק
הלכתי על מספר ביתי נייח עם שלוחות שאנשים ירגישו טעם ביתי ונעים וכששומעים את השלוחות זה נשמע ממש מקצועי
 

בנימין (אחר!)

משתמש צעיר
שימו לב שהשאלה אינה מופנית לבעלי עסקים, אלא ללקוחות- מה הלקוח כאדם רגיל מעדיף. מבחינת בעלי עסקים מה הם מעדיפים זה לא שיקול בשאלה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה